Gå til innhold

Hva er forskjellen på Loreal Professional og den de selger i butikk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er egentlig forskjellen? Shampoo og balsam de selger i frisør salonger og det de selger i butikk? Samme med Wella Professional

Er det merke de selger i salonger mye bedre enn de de selger i butkk? Det er jo samme merke er det ikke?

Anonym poster: 76c5210e3ca9b2a97968bd7684b0fbd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg på også...?

Gjest Sunshine23
Skrevet

Hmm jeg vet ikke? Lurer på det sammen :)

Skrevet

Hva er egentlig forskjellen? Shampoo og balsam de selger i frisør salonger og det de selger i butikk? Samme med Wella Professional

Er det merke de selger i salonger mye bedre enn de de selger i butkk? Det er jo samme merke er det ikke?

Anonym poster: 76c5210e3ca9b2a97968bd7684b0fbd6

Jeg vet helt ærlig ikke hvor stor forskjellen mellom produktene som selges i matbutikk/Vita/H&M og hos frisørsalong er, men mye er sikkert markedsføringstriks. Hovedsaklig skal produktene hos frisør være "det beste", og kvaliteten deretter. Produktene som selges andre steder, er billigere og ingredienslisten kanskje dårligere. At de er fylt opp med billigere ingredienser. I realiteten vet jeg ikke hvor stor forskjellen egentlig er. :fnise:

F.eks. Redken, som er veldig dyrt i salong i Norge, er visst veldig billig i USA, og ikke noe "spesielt". Her blir det jo sett på som rene luksusen, fordi det er dyrt. Samtidig vet jeg at Moroccan Oil og andre olje-produkter som selges hos frisør, fra Kerastase, Redken m.m., ikke er ordentlig argan-olje. De er fylt opp med billig silikon, som ikke gjør noe annet for håret enn å tørke det ut. Argan-oljen vil ikke trenge inn i håret, når silikonen legger seg som et lag utenfor hårstrået. Ser at de pleiende oljene de reklamerer for, ligger laaangt nede på ingredienslisten. Med andre ord er produktene billige å lage, men selges for høye priser..... Money, money.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo samme merke, så forskjellen kan vel ikke være såå stor?

I USA selger de Tigi bead head i matbutikker faktisk.

Anonym poster: 20125193409431b2ce80174aea63a057

Skrevet

Det er jo samme merke, så forskjellen kan vel ikke være såå stor?

I USA selger de Tigi bead head i matbutikker faktisk.

Anonym poster: 20125193409431b2ce80174aea63a057

Produktene hos frisørsalong skal være mer eksklusive med bedre kvalitet enn produktene i butikken. Ja, det stemmer. Her derimot, selges de dyrt hos frisør... Nå er vel ikke Tigi Bedhead det dyreste, men når det selges i matbutikk i utlandet, kan man begynne å lure på hvor gode produktene generelt hos frisøren egentlig er....

AnonymBruker
Skrevet

Redken selges jo på Nille her i Norge.. Og jeg kjøpte redken shampo i USA for 47kr, her i Norge koster de 300kr pr stk.

Anonym poster: 9174a7ad452c0f754d9c7d4358a44d63

Gjest Sunshine23
Skrevet

Redken selges jo på Nille her i Norge.. Og jeg kjøpte redken shampo i USA for 47kr, her i Norge koster de 300kr pr stk.

Anonym poster: 9174a7ad452c0f754d9c7d4358a44d63

Merkelig at prisen varier så mye.

Skal til USA neste år. Da skal i hvertfall jeg hamstre en del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...