Gå til innhold

Trene i hjemme, hvor gjør du av mann og barn?

Anbefalte innlegg

Gjest *kokos*
Skrevet

Jeg kunne tenke meg å bruke treningsvideoer, men har ikke noe egen tv-stue. Vil ikke stå og pese foran mann og barn heller. Dere andre med bare ett oppholdsrom, hvordan løser dere dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trener etter leggetid for barnet. Mannen kan være hvor han vil, av og til ser han på og kommenterer teknikk, andre ganger setter han seg med headset ved dataen eller går på soverommet og leser. Nå har vi et lite kontor som ekstrarom da, og det hjelper jo litt.

Gjest Magdalene
Skrevet

Etter barna har lagt seg. Men trener sammen med mannen.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet (endret)

Mannen kan være hvor han vil, av og til ser han på og kommenterer teknikk,

Dette hadde ikke jeg takla! Hadde mista fullstendig konsentrasjon om han skulle sitte der og følge med med haukeøyne. Haha.

Jeg pleide å bruke badet som treningsrom en periode jeg hadde samboer. Hadde ganske stort bad på den tida, så var nok av plass til både aerobics og styrke. Om jeg så på videoer brukte jeg bare mobil/nettbrett til det. Trenger ikke tv!

Endret av Kevlarsjäl
Skrevet

Dette hadde ikke jeg takla! Hadde mista fullstendig konsentrasjon om han skulle sitte der og følge med med haukeøyne. Haha.

Hehe, nei, det spørs jo litt hva man trener også da. Hadde jeg tatt aerobictrinn hadde han neppe fått se på, men jeg trener styrke, og da er jo teknikken veldig viktig. Det skal sies at han sjeldent gidder å sitte og se på meg i lang tid :P

Skrevet

Ved å stå opp før resten av familien :) Da har man ro og fred, og økten vil ikke ødelegge natte-søvnen. (noe som den gjør hvis jeg tar den sent på kveld)

AnonymBruker
Skrevet

Går på badet.

Anonym poster: 506a75aeab2c3a88af6c5227f3c76a07

Skrevet

Nå bor ikke jeg med noen mann , men barna mine på 6 og 7 år. Når jeg gjør meg klar til å trene hjemme , springer de inn på rommet vi har klærne , og finner seg treningsklær. Så er de med å trener litt , turner,danser driver m rockering og div. Da har vi det i tillegg til treninga , veldig moro :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...