Gjest *MaggieQ* Skrevet 22. april 2013 #1 Skrevet 22. april 2013 Hei. Jeg har vurdert å lære meg å skyte og har kikket litt på kurs og skyteklubber. Er det noen som vet om det er veldig dyrt? Er det årsavgift eller månedspris? Betaler en kuler i tillegg til avgift, i såfall hvor mye per runde? Takker for svar
Wonders Skrevet 22. april 2013 #2 Skrevet 22. april 2013 Eneste jeg vet er at det ligger en på Haugenstua. Ser reklamen når jeg skal handle på Rema 1000 der.
Durinur Skrevet 22. april 2013 #3 Skrevet 22. april 2013 Er som regel en årsavgift for å være medlem i klubben, så må du betale for leie av våpen (før du kjøper ditt eget), + kuler selv. Kulene er ikke så dyrt. Jeg skjøt med pistol for mange år siden, og da tror jeg det var snakk om rundt en femtilapp i kuleutgifter per kveld.
Gjest *MaggieQ* Skrevet 24. april 2013 #4 Skrevet 24. april 2013 Er som regel en årsavgift for å være medlem i klubben, så må du betale for leie av våpen (før du kjøper ditt eget), + kuler selv. Kulene er ikke så dyrt. Jeg skjøt med pistol for mange år siden, og da tror jeg det var snakk om rundt en femtilapp i kuleutgifter per kveld. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå