AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #1 Skrevet 21. april 2013 .. hvordan skjedde det? Hvem dumpet hvem? Hvem tok opp kontakten og hvordan skjedde dette? Hvor lenge etter bruddet skjedde det? Hvordan ble dere sammen igjen/hvordan gikk dere frem? Var det en part som måtte "pushe" litt på for å starte å sees igjen? Anonym poster: 076a6799432e9610346fffe945d90560
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #2 Skrevet 21. april 2013 Dette lurer jeg også på! Anonym poster: 21ea384b88d4f83e9fad96028c0355dd
dobri123 Skrevet 22. april 2013 #3 Skrevet 22. april 2013 .. hvordan skjedde det? At vi ble sammen igjen? Jeg var litt vel brisen, fikk litt drikke i han og plutselig stod vi der å holdt hender, det førte til et kyss og et kyss førte til mer. Vi savnet hverandre og begynte smått etter den dagen. Hvem dumpet hvem? -Han dumpet meg. Hvem tok opp kontakten og hvordan skjedde dette? -Gjennom en felles venn. Jeg var med den vennen, de hadde ikke snakket på lenge og fikk plutselig tilbake kontakten. Så kom de på besøk hos oss, da hendte det første jeg skrev. Hvor lenge etter bruddet skjedde det? -1-2 måneder etter. Hvordan ble dere sammen igjen/hvordan gikk dere frem? -Vi gikk ganske sakte frem egentlig. Begynte å snakke mer, finne på ting og jobbet igjennom problemene som gjorde at det ble slutt. Ble sammen to måneder etter hendelsen jeg skrev øverst. Da var vi sikre nok på hverandre. Var det en part som måtte "pushe" litt på for å starte å sees igjen? - Ja og nei. Vi begge gjorde det egentlig. Tok en dag av gangen, men begge ville prøve. Vi bor forresten nå sammen, lykkelige og venter barn! Anonym poster: 076a6799432e9610346fffe945d90560
AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #4 Skrevet 22. april 2013 Hvem dumpet hvem? "Felles" avgjørelse egentlig, men jeg angret kort tid etter og da var han den som ikke ville. Hvem tok opp kontakten og hvordan skjedde dette? Traff ved en tilfeldighet på en fest hos felles venner. Hvor lenge etter bruddet skjedde det? 7 mnd. Hvordan ble dere sammen igjen/hvordan gikk dere frem? Gnisten var der fortsatt, så til de grader. Begge hadde savnet den andre hele tiden, fulgt litt med på hva den andre hadde gjorde osv. gjennom venner, ikke helt klart å gi slipp. Snakket hele kvelden, skiltes med en klem som førte til ett kyss og da var det gjort. Var det en part som måtte "pushe" litt på for å starte å sees igjen? Var heldigvis begge, tror ikke det hadde fungert dersom en måtte ha blitt "overtalt". Mannen i mitt liv! Veldig glad for at vi fant sammen igjen, skulle selvfølgelig ønske at det aldri ble slutt men vi kom styrket ut av det, fant ut av de problemene vi hadde på hver vår kant som ødela for forholdet. Anonym poster: ce84bb2fb2104216115197b4ce3d4b00 1
Bonito Skrevet 22. april 2013 #5 Skrevet 22. april 2013 .. hvordan skjedde det? Vi møttes på byen og begynte å snakke igjen. Hvem dumpet hvem? Jeg dumpet han. Hvem tok opp kontakten og hvordan skjedde dette? Vi tok vel opp kontakten begge to etter vi møttes. Sendte litt meldinger, ringte osv. Men det var jeg som sendte den utløsende mailen hvor jeg skrev alt jeg tenkte og følte på det tidspunktet. Hvor lenge etter bruddet skjedde det? 6 mnd. Hvordan ble dere sammen igjen/hvordan gikk dere frem? Vi begynte rett og slett og date igjen litt forsiktitg. Vi brukte god tid til å bli kjent på nytt etter 6 mnd så og si uten kontakt. Han hadde også ett "forhold" han måtte avslutte før vi kunne gå 100% inn for det. Var det en part som måtte "pushe" litt på for å starte å sees igjen? Vi pushet vel omtrent like mye begge to tror jeg. Vi var omtrent som to 14 åringer som skulle date for første gang, like nervøse, fiklete, rødmende og småflaue begge to. På mange måter var det mer skummelt enn første gangen, fordi vi nå visste hva vi tapte om vi ikke fikk det til. Nå har vi vært sammen i over 1 år og forholdet har aldri vært bedre. De 6 mnd gav meg tid til å jobbe med noen ting jeg slet med, samt at det gav oss begge tid til å huske hvorfor vi falt for hverandre i utgangspunktet. Og ikke minst hvor mye vi faktisk savnet hverandre. Vi kom rett og slett ut av den vonde spiralen og har nå mye bedre forutsetninger for å unngå å havne i den igjen. Så jeg angrer absolutt ikke. Anonym poster: 076a6799432e9610346fffe945d90560 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #6 Skrevet 22. april 2013 så hyggelig å høre dere det har lykkes for da:) ! Anonym poster: 076a6799432e9610346fffe945d90560
AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #7 Skrevet 22. april 2013 .. hvordan skjedde det? Jeg var ulykkelig, han brydde seg ikke. Det førte til samboersbrudd og jeg flyttet ut. Hvem dumpet hvem? Han dumpet meg, jeg ba han gi meg en sjanse (skjønnr ikke hvorfor) og senere ble vi enige om pause, så avgjorde jeg deretter igjen brudd og flyttet ut tre uker etterpå. Hvem tok opp kontakten og hvordan skjedde dette? Han tok litt kontakt, så jeg, så han... vel vi kommuniserte bare vel. Hvor lenge etter bruddet skjedde det? Rundt to måneder. Hvordan ble dere sammen igjen/hvordan gikk dere frem? Bare møttes og kunne ikke la vær å røre hverandre etc. Følelsene var der fortsatt. Ble bare enige... skjedde helt naturlig liksom. Var det en part som måtte "pushe" litt på for å starte å sees igjen? Ja, vil jeg vel tro. Det er snart ett år siden nå og vi har det veldig bra sammen. Fortsatt litt problemer, men de forsvinner sakte men sikkert. Greia er at vi ikke har flyttet sammen ennå, og vi merker det er en forskjell å være kjærester og samboere. Men vi merker også at vi har vokst og modnes mye mer i det siste, så det spørs ikke om vi klarer samboerskapet mye bedre denne gangen. Vi har ihvertfall blitt enige om at når vi flytter sammen igjen nå snart, så er det vår siste sjanse å se om vi har en framtid sammen. Anonym poster: 4c25635d373db3aa33d8b6e2eedc782f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå