Tingelinge Skrevet 21. april 2013 #1 Skrevet 21. april 2013 Hei. Jeg meldte meg inn her fordi jeg vel egentlig var litt lei av å være alene. Tenkte det kunne vært koselig å finne en å dele ting med... Har vært singel en lang periode, så håpet å finne noen tips og råd fra andre om dating og sjekking og alt det der. Så jeg har lest gjennom noen tråder her, og kan med sikkerhet si at tanken på et forhold skremmer meg mer enn noensinne! Det er jo rene jungelen der ute!!! Jeg skjønner faktisk ikke at noen er villig til å gå gjennom så mye rart for å finne en partner... Som til gjengjeld helt sikkert kommer til å være utro likevel, skal man tro statistikkene og innleggene her! *skremt* 8
Meridian Skrevet 21. april 2013 #2 Skrevet 21. april 2013 Velkommen i gjengen! Jeg syns det er bedre å være singel og lykkelig, enn å være i forhold og ulykkelig. Det å være singel gir det så mye, og du lærer så mye. Det aller viktigste er at du lærer å bli glad i deg selv og at du lærer å bli selvstendig. Dessuten er det godt å se at en klarer alt alene Men selvfølgelig, det hadde jo vært koslig å ha noen å dele sorger og gleder med Det skal så utrolig mye til for at jeg skulle gått inn i et forhold. Jeg hadde bare gjort det om jeg møtte en det virkelig slo gnister av!
Singha Skrevet 21. april 2013 #3 Skrevet 21. april 2013 Nå må du huske at de aller fleste som har et bra forhold ikke kommer inn på internett og klager over det. 7
AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #4 Skrevet 22. april 2013 De som skriver her er jo de som har problemer i forholdet. Man lager jo ikke en tråd hvis man har det bra i forholdet. Ikke la det skremme deg, selvsagt kan man være uheldig, men man kan jo være heldig også Anonym poster: d94cd5269682d5b6352117c6062b11a4
Nettinettet Skrevet 22. april 2013 #5 Skrevet 22. april 2013 Ja, det er en jungel der ute, men det er ganske mange som etterhvert blir utstyrt med kart og kompas, og dermed går de seg ikke vill i jungelen. Det handler om å være bevisst på hva man er ute etter og ikke kaste bort tid med alt mulig annet i desperasjon. Så lenge du har det bra med deg selv og livet ditt skal du nok se at du treffer den rette for deg helt plutselig
Gjest Phoenix Skrevet 22. april 2013 #6 Skrevet 22. april 2013 Welcome to the jungle! Jeg syns kart og kompass hørtes ut som en god ide. Man blir litt klokere etter hvert i jungelen, men det er ikke noe å stresse med. Selv har jeg vært singel i 4,5 år, og har funnet ut litt av hvert i jungelen av kaos
Pearl2.0 Skrevet 22. april 2013 #7 Skrevet 22. april 2013 Som AB #4 skriver: Grunnen til at det ser ut som om alle som er, eller har vært, i et forhold har hatt sitt å stri med er jo at man ikke lager innlegg på KG dersom alt er gull og grønne skoger.
Gjest Inggolf Skrevet 22. april 2013 #8 Skrevet 22. april 2013 Nå må du huske at de aller fleste som har et bra forhold ikke kommer inn på internett og klager over det. nei, det er nettopp det! Man har vel ikke et behov for å komme inn hit å lage en tråd om hvor koselig det var at samboeren overrasket med hjemmelaget middag og fult av stearinlys etterfulgt av masasje og morroheter.. Det er jo det kjipt og det vanskelige man har behov for å få råd om.. Men når sant skal sies, så velkomner jeg meg selv i singelklubben her
Chien Skrevet 22. april 2013 #9 Skrevet 22. april 2013 Så lenge man bruker sunn fornuft, går det som regel bra enten man er singel eller i forhold.
Gjest Katten. Skrevet 22. april 2013 #10 Skrevet 22. april 2013 Takk gud for at KG ikke er representativt for befolkningen. 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #11 Skrevet 22. april 2013 Takk gud for at KG ikke er representativt for befolkningen. Hvordan da? Anonym poster: e809bf969d88efabf3fb40c26ec3e972
Gjest Katten. Skrevet 22. april 2013 #12 Skrevet 22. april 2013 Hvordan da? Anonym poster: e809bf969d88efabf3fb40c26ec3e972 Fordi KG er en magnet for særdeles merkverdige mennesker i enda verre situasjoner. 2
-Jiinxs- Skrevet 23. april 2013 #13 Skrevet 23. april 2013 Jeg har ikke så veldig mye imot å være single, men misliker hvordan noen folk reagere når jeg sier at jeg ikke er sammen med noen... 1
Gjest Elissima Skrevet 23. april 2013 #14 Skrevet 23. april 2013 Jeg har ikke så veldig mye imot å være single, men misliker hvordan noen folk reagere når jeg sier at jeg ikke er sammen med noen... Me too! Hadde likt det bedre om jeg slapp alt maset. 1
Nowayback Skrevet 23. april 2013 #15 Skrevet 23. april 2013 Jeg skjønner faktisk ikke at noen er villig til å gå gjennom så mye rart for å finne en partner... Som til gjengjeld helt sikkert kommer til å være utro likevel, skal man tro statistikkene og innleggene her! *skremt* Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg absolutt aldri kunne vært utro. Men om jeg har tillit til at det finnes likesinnede jenter er jeg skeptisk til.. Har endelig slått meg til ro med tanken om at jeg kanskje blir singel livet ut.
Gjest Elissima Skrevet 23. april 2013 #16 Skrevet 23. april 2013 Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg absolutt aldri kunne vært utro. Men om jeg har tillit til at det finnes likesinnede jenter er jeg skeptisk til.. Har endelig slått meg til ro med tanken om at jeg kanskje blir singel livet ut. Seriøst? Fins det menn som ikke er utro? For det har ikke jeg opplevd. Jeg kunne heller aldri vært utro, men ser ikke ut til at det er mange som tenker som meg.. Vurderer nesten å joine amishene eller noe sånt, da det virker som de fleste menn mangler moral i vårt samfunn. 2
Nowayback Skrevet 23. april 2013 #17 Skrevet 23. april 2013 Seriøst? Fins det menn som ikke er utro? For det har ikke jeg opplevd. Jeg kunne heller aldri vært utro, men ser ikke ut til at det er mange som tenker som meg.. Vurderer nesten å joine amishene eller noe sånt, da det virker som de fleste menn mangler moral i vårt samfunn. Kan iallefall ikke se for meg hvordan det skulle gått til. Driver ikke å flørter med jenter, har ikke ONS, og er heller ikke besatt av tanken på sex. Dessuten er jeg en person som fort får fryktelig dårlig samvittighet for ting.
Gjest Elissima Skrevet 23. april 2013 #18 Skrevet 23. april 2013 Kan iallefall ikke se for meg hvordan det skulle gått til. Driver ikke å flørter med jenter, har ikke ONS, og er heller ikke besatt av tanken på sex. Dessuten er jeg en person som fort får fryktelig dårlig samvittighet for ting. Men det er bra! Da har du fått en god oppdragelse Skulle ønske flere menn tenkte som deg. 1
Frihetsgudinnen Skrevet 23. april 2013 #19 Skrevet 23. april 2013 Som AB #4 skriver: Grunnen til at det ser ut som om alle som er, eller har vært, i et forhold har hatt sitt å stri med er jo at man ikke lager innlegg på KG dersom alt er gull og grønne skoger. Det er bare å logge inn på Facebook. Der er ALLE forholdene perfekte:) Jeg har kun opplevd i min tidlige ungdom å ha en utro kjæreste, men han var bare 19, så han visste vel ikke bedre. Etter den tid har jeg kun hatt kjærester/samboere som har oppført seg helt eksemplarisk på den fronten. Så, det finnes mange flotte menn der ute! Ikke gi opp på grunn av sytekjerringer på KG
Gjest Inggolf Skrevet 23. april 2013 #20 Skrevet 23. april 2013 Det er bare å logge inn på Facebook. Der er ALLE forholdene perfekte:) Jeg har kun opplevd i min tidlige ungdom å ha en utro kjæreste, men han var bare 19, så han visste vel ikke bedre. Etter den tid har jeg kun hatt kjærester/samboere som har oppført seg helt eksemplarisk på den fronten. Så, det finnes mange flotte menn der ute! Ikke gi opp på grunn av sytekjerringer på KG Da har du IKKE vært å lest i tråden her inne som handler om oversharing på facebook
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå