malla1992 Skrevet 21. april 2013 #1 Skrevet 21. april 2013 Hei jeg er en jente på 20 år som er ganske så fornøyd med meg selv. Bortsett fra to ting, jeg utrolig tynne lepper og små bryster, jeg bruker A i bh. Jeg har hatt komplekser får dette siden jeg var 14 år. Istede får å gå rund og ha dårlig selvtillit pga dette så velger jeg å fikse på det. Jeg har tenkt nøye igjennom dette i 2-3 år nå, så det er ikke impuls. Jeg er også veldig opptatt av det skal se naturlig ut som mulig. Jeg vill ikke ha kanon store pupper eller gigantiske lepper. Men bare være fornøyd med meg selv. Jeg syns dette er pent så lenge det er gjort med måte og at det ser naturlig ut. Men jeg er redd får å bli sett på som falsk og unaturlig ut. Hva syns dere om restylane i lepper og silikon ? Syns dere det er stygt ? 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #2 Skrevet 21. april 2013 Hvis resultatet er bra/naturlig og du blir mer fornøyd med deg selv så ser jeg ikke problemet. Det er selvfølgelig lett å tenke "fy faen for en bimbo" når man ser en dame med restylane og silikon (er det naturlig så ser man det ikke), men personlig prøver jeg å la være. Folk har sine grunner og det betyr ikke alltid at de er hjernedøde og jålete. Tenker nå jeg da. Samtidig så er jo vi jenter litt vel selvkritiske til tider og jeg tipper du ser veldig fin ut akkurat sånn som du er Anonym poster: ff9d3884950a1aba5bd36dd080883fc0 1
Samaysa Skrevet 21. april 2013 #3 Skrevet 21. april 2013 (endret) Hei jeg er en jente på 20 år som er ganske så fornøyd med meg selv. Bortsett fra to ting, jeg utrolig tynne lepper og små bryster, jeg bruker A i bh. Jeg har hatt komplekser får dette siden jeg var 14 år. Istede får å gå rund og ha dårlig selvtillit pga dette så velger jeg å fikse på det. Jeg har tenkt nøye igjennom dette i 2-3 år nå, så det er ikke impuls. Jeg er også veldig opptatt av det skal se naturlig ut som mulig. Jeg vill ikke ha kanon store pupper eller gigantiske lepper. Men bare være fornøyd med meg selv. Jeg syns dette er pent så lenge det er gjort med måte og at det ser naturlig ut. Men jeg er redd får å bli sett på som falsk og unaturlig ut. Hva syns dere om restylane i lepper og silikon ? Syns dere det er stygt ? Ja! ...og jeg skjønner ikke hvorfor det skal være stygt å ha tynne lepper og små pupper. Det finnes mange pene jenter som har disse trekkene. Endret 21. april 2013 av Samaysa 13
Djungelvrål Skrevet 21. april 2013 #4 Skrevet 21. april 2013 Restylane er stygt uansett, silikon kan bli bra hvis man er moderat og ikke legger inn 500 ml i hver pupp. 8
Chien Skrevet 21. april 2013 #5 Skrevet 21. april 2013 Så lenge det er et selvstendig valg man har tatt etter man er blitt voksen, har jeg ingenting imot det. Jeg ville aldri tatt verken restylane, fordi jeg syns det ser utrolig fælt ut med ducklips som det dessverre ofte blir med restylane. Silikon hadde jeg nok vurdert om jeg var flatbrystet. Små bryster er pent, men jeg skjønner jo at jenter med helt flate vurderer silikon. Om man har B-cup liksom, syns jeg silikon er helt unødvendig, men med A kan jeg liksom forstå det. Noen vil jo alltid ha sine meninger. Og ja, det blir kanskje oppfattet som litt falskt dersom man har veldig synlig silikon eller restylane. Men det spørs jo hvor synlig det blir. Spørs jo rett og slett hvor mye du tar. Tar du sånn at du får en B eller C-cup liksom, trenger jo ikke folk flest å vite om at du har silikon.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #6 Skrevet 21. april 2013 Hva jeg syns? Jeg syns det ser forferdelig ut, uansett hvor bra jobben er gjort. Silikon, restylane og andre kirurgiske og medisinske behandlinger vil aldri kunne slå "the real deal". Det et det som er finest, uansett hva. Og det er ikke noe poeng i å dra opp misunnelses-kortet, fordi dette kan enhver gjør om de vil det - men fint, det er det ikke, uansett hva du innbiller deg selv. Anonym poster: cdb3283846f795a679fc9dffa17e380e 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #7 Skrevet 21. april 2013 Jeg hadde også komplekser for puppene mine i tenårene og i begynnelsen av tyveårene, men det siste året er jeg blitt kjempefornøyd med puppene mine. De passer perfekt til kroppen min, det er "meg", fine, små pupper på en slank kropp, og jeg vet at om jeg hadde tatt silikon så hadde jeg angret fælt i dag. Jeg vil ikke ha store pupper, for store pupper er helt enkelt ikke finere enn små pupper. Anonym poster: cdb3283846f795a679fc9dffa17e380e 6
orgus Skrevet 21. april 2013 #8 Skrevet 21. april 2013 Jeg har ikke noe i mot hverken store eller små lepper og pupper, kjøpt eller ei så lenge jenta er fornøyd med det selv. 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #9 Skrevet 21. april 2013 Hei jeg er en jente på 20 år som er ganske så fornøyd med meg selv. Bortsett fra to ting, jeg utrolig tynne lepper og små bryster, jeg bruker A i bh. Jeg har hatt komplekser får dette siden jeg var 14 år. Istede får å gå rund og ha dårlig selvtillit pga dette så velger jeg å fikse på det. Jeg har tenkt nøye igjennom dette i 2-3 år nå, så det er ikke impuls. Jeg er også veldig opptatt av det skal se naturlig ut som mulig. Jeg vill ikke ha kanon store pupper eller gigantiske lepper. Men bare være fornøyd med meg selv. Jeg syns dette er pent så lenge det er gjort med måte og at det ser naturlig ut. Men jeg er redd får å bli sett på som falsk og unaturlig ut. Hva syns dere om restylane i lepper og silikon ? Syns dere det er stygt ? Hvis du må spørre andre om hva de synes om det , så synes jeg at du ikke burde opererer deg. Anonym poster: 284a5f8d721b08f81b32941f5e6254af
Gjest Daenerys Skrevet 21. april 2013 #10 Skrevet 21. april 2013 Hvis det gjøres slik at man ikke automatisk SER at det er restylane eller silikon, syns jeg det er ok. Ikke enormt mye restylane og ikke enorme pupper.
Professor Orm Skrevet 21. april 2013 #11 Skrevet 21. april 2013 (endret) Hei jeg er en jente på 20 år som er ganske så fornøyd med meg selv. Bortsett fra to ting, jeg utrolig tynne lepper og små bryster, jeg bruker A i bh. Jeg har hatt komplekser får dette siden jeg var 14 år. Istede får å gå rund og ha dårlig selvtillit pga dette så velger jeg å fikse på det. Jeg har tenkt nøye igjennom dette i 2-3 år nå, så det er ikke impuls. Jeg er også veldig opptatt av det skal se naturlig ut som mulig. Jeg vill ikke ha kanon store pupper eller gigantiske lepper. Men bare være fornøyd med meg selv. Jeg syns dette er pent så lenge det er gjort med måte og at det ser naturlig ut. Men jeg er redd får å bli sett på som falsk og unaturlig ut. Hva syns dere om restylane i lepper og silikon ? Syns dere det er stygt ? Synes du burde tenke deg om: Jeg vet meg selv at jeg hadde blitt fullstendig gal av tanken på at jeg ikke var god nok fra før og alle synes jeg ser bedre ut etterpå. At jeg hadde jukset. At jeg ikke var god nok. Det trenger ikke være stygt, men falskt, det er det. Tviler dog på at folk ville sett på deg som det. Hvis dette er noe du virkelig vil, er det ingenting i veien for at du kan gjøre det. Jeg er bare stygt redd for at det er helt unødvendig Endret 21. april 2013 av Professor Orm
amadine Skrevet 22. april 2013 #12 Skrevet 22. april 2013 Hvis du må spørre andre om hva de synes om det , så synes jeg at du ikke burde opererer deg. Anonym poster: 284a5f8d721b08f81b32941f5e6254af Er nok litt enig i dette. Hvis du skal tenke på hva folk mener så vil du det kanskje ikke nok? Jeg har selv fikset leppene og skal snart legge inn litt silikon. Det er min gave til meg selv fordi jeg har gått ned i vekt og mine egne bryster har mistet volum. Det gjør jeg for min egen del og jeg driter i at mange synes det ser stygt ut. Ikke bry deg om hva andre måtte mene. Gjør det du selv føler for. Lykke til med avgjørelsen
Junine Skrevet 22. april 2013 #13 Skrevet 22. april 2013 Gjør det du har lyst til! det er din kropp, og det er du som skal leve med den. 1
Gjest Skrevet 22. april 2013 #14 Skrevet 22. april 2013 Hvis det gjøres slik at man ikke automatisk SER at det er restylane eller silikon, syns jeg det er ok. Ikke enormt mye restylane og ikke enorme pupper. Enig! Når det er sagt så synes jeg det er mange damer med både tynne lepper og små bryster som er nydelige
AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #15 Skrevet 22. april 2013 Jeg har Restylane, og ingen i verden kunne ha gjettet at jeg har det. Jeg har tatt veldig lite, men det er nok til at jeg er fornøyd. Ingen andelepper overhodet, så å si at Restylane er stygt uansett - dere har ikke peiling. De som blir FINE med Restylane, legger man jo ikke merke til. Det ser helt naturlig ut om man ikke tar for mye. Det samme gjelder for silikonpupper! Om man ikke tar for mye, vil det bli utrolig flott! Jeg synes du skal gå for det, om du virkelig føler at det er det riktige. Men ikke gå ut med det til andre enn de du virkelig stoler på, helst så få som mulig, det er ikke alle som er like positive... Hadde jeg fortalt folk at jeg har Restylane i leppene, hadde jeg sikkert blitt snakket stygt om. Janteloven. Masse lykke til!! Anonym poster: a5e5df1009a9ccc194ddc236c22814d6 3
KaDust Skrevet 22. april 2013 #16 Skrevet 22. april 2013 Jeg synes det er fint i moderate mengder: som du sier, så det ser naturlig ut. Overdrevent derimot er kjempestygt! Har silikon som ser naturlig ut selv, og er kjempefornøyd 1
Kira-delta Skrevet 22. april 2013 #18 Skrevet 22. april 2013 Nå vokser puppene frem til midten av tyve årene... Jeg var flat, helt flat frem til jeg ble 22. Da kunne jeg plutselig bruke b-kopp.. Så kanskje du bare skulle la det gå litt tid? 1
Gjest Euforia Skrevet 23. april 2013 #19 Skrevet 23. april 2013 Jeg synes også det er fint! Men alt med måte, det må se naturlig ut. 1
lancome. Skrevet 23. april 2013 #20 Skrevet 23. april 2013 Alt med måte! Det kan være utrolig fint om det ser naturlig ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå