Gjest Elliot Skrevet 21. april 2013 #1 Skrevet 21. april 2013 Jeg har nettopp kommet ut av et ett års langt forhold, som i sin helhet har vært helt utrolig. Han var bestevennen min, og det forsøker vi fremdeles å være etter bruddet. Men for et par helger siden var jeg på fest, og endte opp med å kysse en bekjent av meg. Han er en gammel venn av min eks, men de har ikke mye kontakt lengre. Neste gang jeg møtte denne vennen, var på en ny fest og vi endte opp sammen igjen, men fremdeles bare klining. Jeg tar bruddet ganske tungt, og kjenner på meg selv at å ha denne personen som en slags rebound hjelper meg veldig. Det får selvtillitten opp noen hakk og tankene over på noe annet. Så får eksen min vite om disse helgene, og ting går ikke helt bra. Han har gitt uttrykk tidligere for at han gjerne vil jeg skal "holde meg unna" kompisene hans, men gikk senere litt tilbake å sa at denne kompisen jeg kysset var et unntak. Likevel reagerer han ganske sterkt på at kompisen ikke har spurt han om "tillatelse" til å rote med meg. Er dette normalt? Var jeg som ble dumpet, eksen har ingen følelser igjen for meg, vi er venner, og han har som sagt minimal kontakt med denne felles bekjente av oss. Burde han da ikke unne meg å kose meg med en annen? og unne kompisen å ha det gøy med noen han selv ikke lengre vil ha? Min eks har nå kontaktet denne vennen, og indirekte bedt han velge mellom å avslutte ting med meg, eller deres vennskap. Jeg syns dette er forferdlig dårlig gjort, om det plaget han så mye burde han kommet til meg. Jeg har ikke noe problem med å holde fingrene unna denne gutten! Dette fortalte jeg eksen min selvfølgelig, men han sa da at han var så redd jeg skulle velge rebounden over vennskapet vårt. Kompisen var han derimot sikker på at ville velge vennskapet deres over meg, noe jeg selv også ser på som en selvfølge. Men jeg er bare så forferdelig frustrert og forvirret nå! Noen gutter eller jenter som har innsikt i dette med å rote med eksens venner?
Gjest vestia Skrevet 21. april 2013 #2 Skrevet 21. april 2013 Syns det var litt tidlig av deg, jeg. Han har ingen eierett som du sier, men jeg syns det er (litt) respektløst av deg. Men alle slike sqker er forskjellige, vanskelig å si. Ville holdt meg unna.
LexSuperior Skrevet 21. april 2013 #3 Skrevet 21. april 2013 Jeg hadde holdt meg langt unna eksens venner og forventet at han skulle gjort det samme. I hvertfall kort tid etter bruddet. Kompiser er no no! Men jeg vet jo ikke hvor godt disse to kjenner hverandre..
cupids dead Skrevet 21. april 2013 #4 Skrevet 21. april 2013 Jeg forholder meg til følgende regel: "Ikke ha sex med kompiser sin eks".
AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #5 Skrevet 22. april 2013 På mirakuløst vis ble kompisen min glad for at jeg lå med hans eks, etter 3 mnd med sinne over det. Han kom til meg og fortalte meg at han ikke ville la det ødelegge vennskapet vårt, og at det faktisk hjalp ham å komme over henne. Når det er sagt, kommer jeg aldri til å gjøre noe liknende igjen. * Jeg holder det hemmelig at jeg mener kompisen min fortjente dette, da han var utro mot henne... Anonym poster: cbdf59326e56c7e0db8e60e4bc8860d3 1
Tidus Skrevet 22. april 2013 #6 Skrevet 22. april 2013 Han unner deg selvsagt lykke, men han vil ikke se på det, eller høre om det fra vennegjengen sin. Hold deg unna eksens venner eller bekjente. Skaper så mye hodebry for eksen!
dobri123 Skrevet 22. april 2013 #7 Skrevet 22. april 2013 Du ville vel ikke at han skulle rotet med en av dine venner eller nære bekjente? Da gjør ikke du det samme. Finnes helt sikkert en annen fantastisk gutt der ute som ikke er venn av din eks. Det skaper så mye drama og unødvendig krangler av slikt, tro meg :-)
AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #8 Skrevet 22. april 2013 Han er ikke sur på deg, men kompisen sin. Noe som er helt forståelig. Kompisen hans har en relasjon til ham. Det har ikke du lenger. Du trenger ikke blande deg oppi det. Anonym poster: 0d0da611206c205dec7266ab5e7eb763
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå