AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #1 Skrevet 21. april 2013 Jeg jobber med en mann jeg ikke blir klok på. Jeg vet at han ofte er innom profiler jeg har på sosiale medier, da han ofte nevner statuser/bilder jeg har lagt ut når vi prater. Men han har aldri kommentert / trykket "liker" på noe av det jeg har lagt ut. Foruten om litt småprat her og der har vi hatt lite kontakt ( jobbet sammen i ca 1 år nå) I det siste har vi jobbet tett sammen. Da skjer noe veldig snodig. Han gir meg komplimenter, stryker meg på ryggen osv. Dette skjer kun når andre mennesker befinner seg i samme lokale som oss. Et eksempel er at han kan stå og stryke meg på ryggen i det jeg er i en samtale med en 3. person. Er det kun oss alene, finnes det ikke tegn til flørting. Jeg kjenner at jeg blir usikker på hvor jeg har han. Jeg er sent i 20-årene og har aldri vært ordentlig forelsket, men jeg kjenner at det kribler litt ekstra i magen når jeg ser han. Jeg har ganske dårlig selvtillit og syns det er vanskelig å respondere på komplimentene jeg får. Den vanlige praten går fint, men så fort den fysiske flørtingen kommer inni bildet sliter jeg. Jeg har generelt lite erfaring med det motsatte kjønn og merker at det holder meg litt tilbake. Jeg innbiller meg at han vil miste interessen dersom han vet hvor lite erfaring jeg har. Så hva gjør jeg nå? Vi sees omtrent daglig og jeg syns det har blitt litt vanskelig å forholde meg til han. Anonym poster: 26c5d0a6dcdc3574165ef327d66ca348
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #2 Skrevet 21. april 2013 Stryke på ryggen sånn plutselig? creepy Anonym poster: 7bb48bfc7da801a77701c6cd4f23b646
Pearl2.0 Skrevet 21. april 2013 #3 Skrevet 21. april 2013 Yikes! hehe, tror jeg hadde vært litt ubekvem. Litt stalkertendenser med de sosiale medier-greiene
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #4 Skrevet 21. april 2013 Ja, det har vært noen tilfeller hvor jeg står og prater med andre kolleger, hvor han kommer bakfra og sier hei for så å stryke meg på ryggen. Dette blir lagt merke til av andre og det er flere kolleger som spør om vi kjenner hverandre godt, utenfor arbeidsplassen. Han slipper unna spørsmålet da han som regel ikke befinner seg i lokalet da våre felles kolleger spør meg Anonym poster: 26c5d0a6dcdc3574165ef327d66ca348
Nettinettet Skrevet 22. april 2013 #5 Skrevet 22. april 2013 På meg virker det nesten som at han vil vise at du er litt "hans" på en måte. Siden han kun gjør dette når det er andre i nærheten. Merkelig synes jeg, men hvis du føler det som behagelig og greit er det jo ikke noe problem. Hvorfor inviterer du han ikke ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå