Gå til innhold

Hvordan slikke en kvinne så hun har det godt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser det har blitt laget en tråd om hvordan suge en kar bra.

Jeg ønsker litt råd om hvordan jeg burde gå fram når jeg ønsker å slikke kjæresten min så hun har det godt;)

Kvinnekjønnet er så komplisert. Hører om alle dere som slikker disse kvinnene til orgasme. Hva skal til? Jeg vet at hver kvinne er forskjellig, men noen tips fra dere menn om hva som fungerer hadde vært supert. Vil gjerne høre fra dere kvinner også om hva som fungerer for dere.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jo, helt øverst har du en knopp som er heller følsom hos kvinner. Noen vil at du skal sleike rundt denne. Andre vil at du skal sleike langt unna denne. Andre igjen liker at du sleiker rett på den.

Knoppen øverst i bilde.

buttery_vajayjay.jpg

Anonym poster: 644d2d850c4c64a0b2e5f7ff4291ed34

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Hvis kjæresten din ikke tør å fortelle hvordan hun liker det, så er det ikke ditt ansvar å lære deg det heller. Alle kvinner er forskjellige her, så det finnes ingen fasit. Hva med å spørre henne litt underveis? Ellers er det jo ganske vanlig at pusten forandrer seg når man liker det som blir gjort, så du får i så fall følge godt med på kroppsspråket hennes.

Anonym poster: 8d671819b56de9f9ac524e001d5ae1bb

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Ta for deg. Ikke bare fokuser på klitoris, men også området rundt, lårene, kjønneleppene (slikk dem, sug dem, trekk i dem med munnen), og om hun liker det og du ønsker det, lek med tungen i skjedeåpningen hennes, borr tungen inn og smak, lek, føl deg frem med tungen.

Og, det viktigste, lytt med alle sanser til hennes signaler.

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Gjest JakeGreen
Skrevet

Kvinnekjønnet er ikke komplisert, men kvinner og deres preferanser varierer. Derfor: Kjenn din kvinne.

:)

• Liker 4
Gjest Kalkunen
Skrevet

Kvinnekjønnet er ikke komplisert, men kvinner og deres preferanser varierer. Derfor: Kjenn din kvinne.

:)

Eller bare velg med omhu så slipper du å prøve ut.

AnonymBruker
Skrevet

Ta for deg. Ikke bare fokuser på klitoris, men også området rundt, lårene, kjønneleppene (slikk dem, sug dem, trekk i dem med munnen), og om hun liker det og du ønsker det, lek med tungen i skjedeåpningen hennes, borr tungen inn og smak, lek, føl deg frem med tungen.

Uh, æsj, hadde en fyr gjort dette på meg så hadde jeg fort avbrutt, ja! Vi er nok veeeeldig forskjelllige ppå hva vi liker!

For meg: Begynn ganske langt opp over klitoris og beveg deg nedover. Ikke under noen omstendighet slikk direkte på klitoris, det gjør vondt. Hold deg på "forhuden" som ligger beskyttende over klitoris, og jeg kommer så det dundrer. :)

Anonym poster: d793abd54a222e5a311e420db6defa11

• Liker 3
Gjest Raindrops
Skrevet

Det viktigste for min del er at du gir uttrykk for at du liker det du gjør. Får jeg den minste indikasjon på at du gjør det bare fordi du tror du må eller at du er redd for å få tungen andre steder enn akkurat på klitoris fordi det kan være "ekkelt" så tar det bare et milisekund før orgasmen er milevis unna og vi like gjerne kan gjøre noe annet.

• Liker 6
Skrevet

Det viktigste for min del er at du gir uttrykk for at du liker det du gjør. Får jeg den minste indikasjon på at du gjør det bare fordi du tror du må eller at du er redd for å få tungen andre steder enn akkurat på klitoris fordi det kan være "ekkelt" så tar det bare et milisekund før orgasmen er milevis unna og vi like gjerne kan gjøre noe annet.

Andre steder enn klitoris ? Jeg liker å slikke rundt på hele fitta samt å leke med rumpehullet,la tunga gli foriktig rundt og litt inn og ut der også. Trodde de fleste likte å slikke hele underlivet jeg...

AnonymBruker
Skrevet

Andre steder enn klitoris ? Jeg liker å slikke rundt på hele fitta samt å leke med rumpehullet,la tunga gli foriktig rundt og litt inn og ut der også. Trodde de fleste likte å slikke hele underlivet jeg...

Les svaret hennes en gang til..

Anonym poster: 8856ab6f8bf4dd1c867172fe17a7ff2b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men jeg liker at man tar hensyn til hele underlivet i begynnelsen, og "erter" klitoris litt, men etter hvert fokuserer mer og mer på klitoris. Kan være litt frustrerende med for mye erting også. Kjempegodt med laaange våte slikk i et fast rolig tempo. Når du først er kommet så langt gjør du det samme slikkebevegelsen i samme tempo over klitoris. Ikke nødvendig å gjøre det veldig fort, syns det er best og får kraftigere orgasmer av et rolig fast tempo. Dette er omtrent en garantert orgasme for min del, ble egentlig litt kåt av å beskrive det for deg. Og merker du at hun nærmer seg orgasme, ikke la deg påvirke av hennes bevegelser, fortsett som du gjør, trenger ikke øke hastigheten og for all del ikke slutt med det du gjør det kan avbryte hele prosessen.

Når hun kommer ro ned men ikke slutt å slikk med en gang, godt å få rundet av på en måte. Det kan også hende hun kommer en gang til. Etter den første orgasmen er nådd er de andre etter mye lettere å oppnå ofte.

Anonym poster: c92ed01baa28b65cbe40e8f3af62d9fc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Også kan jeg vel legge til at et forspill hvor hun er skikkelig kåt før du begynner med slikkingen selvfølgelig gjør saken lettere :)

Anonym poster: c92ed01baa28b65cbe40e8f3af62d9fc

• Liker 2
Skrevet

Jeg pleier å sammenligne god oralsex med å spise en softis. Med mindre du er en sånn kjip faen som tar hele softisen i en jafs. :fnise:

• Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet

Uh, æsj, hadde en fyr gjort dette på meg så hadde jeg fort avbrutt, ja! Vi er nok veeeeldig forskjelllige ppå hva vi liker!

For meg: Begynn ganske langt opp over klitoris og beveg deg nedover. Ikke under noen omstendighet slikk direkte på klitoris, det gjør vondt. Hold deg på "forhuden" som ligger beskyttende over klitoris, og jeg kommer så det dundrer. :)

Anonym poster: d793abd54a222e5a311e420db6defa11

Selvsagt er vi forskjellige :Nikke:

Men hvor kom "Uh, æsj." inn i bildet ? :klo:

Nå spør jeg av ren interesse, ikke for å dømme noen eller påstå at noe er snevert , konservativt eller hemmet.

Skrevet

Det er, iallfall for meg, viktig å være veldig varsom. Bare såvidt borti klitoris. Forsiktig slikking, men ikke for myk, på oversiden av klitoris er helt ekstremt... Eller hvis du suger klitoris forsiktig!

Gjest winston
Skrevet

Jeg liker at han bruker fingre i tillegg. Eller bare fingre..

• Liker 2
Gjest Sunheart
Skrevet

Å suge og dra i indre kjønnslepper er vondt for meg, så tror nok heller han bør spørre hva hun liker..
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker slikking med fast tunge og fast rytme. Ikke fancy slurping rundt i hele området.

Anonym poster: 0a3d3cf2f49266d617235b592bac4cff

Skrevet

Når en først forguder fitta kan en lære seg kunsten å slikke. Deretter er det bare å snakke med den, lytte, for så å sjekke tilbakemeldingene på hva som fungerer eller ikke ;)

• Liker 2
  • 4 uker senere...
Skrevet

Blir litt dumt å gi slike tips når vi ikke kjenner preferansene til TS sin kjæreste. Selv liker jeg ikke noe av det du nevnte. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...