Gå til innhold

Jeg vil finne han

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette høres sikkert helt mongo ut, men la gå.

Da jeg var 16 år var jeg på familietur i utlandet og møtte en svensk gutt. Jeg ble momentant forelsket, og den eneste gangen i mitt liv skalv jeg i knærne, klarte ikke puste normalt, og sommerfugler i magen bare av å se han. Vi hang sammen en kveld, men jeg husker ikke så mye av det.

Dette er nå 10 år siden, og jeg begynte plutselig å tenke på han igjen. I disse facebooktider burde det jo være mulig å finne hvem som helst. Men det er vel umulig når jeg kun vet fornavnet hans. Vet hvor han bodde for 10 år siden. Og hvilket land faren hans var fra :fnise. Det blir jo værre enn å finne nålen i høystakken! Og en oppgave jeg ikke orker å ta på meg. Men hvor kult hadde det ikke vært å finne han.

Anonym poster: e9c290580fe2a9c2aef64c03d3369ef3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Creepy...

Anonym poster: d21078715386ad8ce00b0f369d2f8104

Skrevet (endret)

Han jeg var stormende forelsket i som tenåring fant meg for 1 år siden tror jeg det var. Det var ikke så veldig vanskelig selv om han ikke visste navnet mitt , for vi har felles venner til tross for at vi bodde langt fra hverandre.

Jeg tror nok ikke du kommer til å finne han. Bare en kveld med han, ingen tidligere telefonnummer eller noe?

Endret av Evilposelos
Skrevet

Jeg fant min store kjærlighet nesten 10 år etter at vi hadde vårt korte ferieforhold. Jeg hadde kun Navnet hans og byen han bodde i, og fant en mail adresse på et idretsarrangement han hadde stått som ansvarlig for.

Vi gjennopptok kontakten men mistet den igjen, da vi begge etablerte oss på hver vår kant. Prøvde å søke etter han igjen i fjor men da fant jeg ingenting.

Så det kan være mulig og det kan være umulig. Lykke til :)

Skrevet

Google fornavnet hans og hjemstedet (som var hjemstedet for i hvert fall ti år siden) og se hva du finner.. ;)

AnonymBruker
Skrevet

ÆRLIG TALT! Bytt kjønn på TS og offeret. Tenk dere at en fyr ser etter en dame han traff for ti år siden. Det er bare helt sykt!

AnonymBruker
Skrevet

ÆRLIG TALT! Bytt kjønn på TS og offeret. Tenk dere at en fyr ser etter en dame han traff for ti år siden. Det er bare helt sykt!

Hvorfor er det sykt? Det er jo bare for nysgjerrighetens skyld, regner med hun ikke har tenkt til å fri...

Anonym poster: f75f3f76990c4acbff0b82c10b1c8388

Skrevet

Har allerede opplevd det med en mann. Ingenting sykt med det :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...