Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har gått ned i vekt av å danse zumba ?

Hvor lenge har du drevet med det?

Anonym poster: 6d40741c6d57705261c0c63ae7eacba6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man går ned i vekt om man forbruker flere kalorier enn man får i seg. :) Hvordan dette skjer, spiller ingen rolle.

Anonym poster: 4b1ef57fdefbb9fdcfbbbfba6ee0e707

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trente zumba hjemme foran TVn i ca et halvt år uten å regulere kostholdet (spiste verken mer eller mindre). Vekta vet jeg ikke men jeg miste 2 cm rundt overarmene, 3 cm rundt rumpe/hofter og 4 cm rundt hvert lår. Magen rikket seg ikke :(

Man må nesten regulere kostholdet også dersom man skal gå ned i vekt med zumba. Enten det eller så må du trene veldig mye og hardt.

Anonym poster: 102f83f0e3ec08084ff37abd0293e2cf

Skrevet

Meir aktivitet og samme mat-inntak fører vanligvis til vektnedgang ;-) Slik sett kan zumba vere bra trening. Viktig å finne noko som er litt kjekt å holde på med!

AnonymBruker
Skrevet

Zumba ser jo ganske gøy ut;) men hvor kjøpte du cden fra?

Anonym poster: 6d40741c6d57705261c0c63ae7eacba6

Skrevet

Zumba er supereffektiv trening! Med pulsklokke på en relativt hard zumbatime forbrenner jeg mellom 500 og 600 kalorier. og ikke minst; Det er supergøy!! Høy intensitet og mye hopp og sprett. Bare ta den helt ut, store bevegelser og mye hoftevrikk så skal du se det gjør underverker ;) Det er også bra for kjernemuskulaturen :)

Skrevet

det er masse zumbatimer på livegym.no. Koster 50kr pr mnd :)

• 2 uker senere...
Gjest TinaT
Skrevet

Jeg trener zumba og elsker det.

Det er en deilig avveksling fra annen trening og jeg svetter som bare det i løpet av timen.

I tillegg til å miste kilo så får man bedre rytme og blir mer bevegelig ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...