Gå til innhold

Kjæresten min vil studere i utlandet :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min snakker nå om å studere et år i utlandet. Hadde det vært mulig ville jeg også studert i utlandet, slik vi kunne bodd og opplevd ting sammen. Men det er dessverre ikke mulig for meg.

Og problemet mitt er om jeg kan klare meg uten han 1år...selvfølgelig kan jeg reise noen ganger til han. Men jeg kommer til å savne han så sykt!

Jeg vil jo at han skal få opplevelser og gjøre det han vil, men har dere noen råd å komme med slik at han kanskje blir igjen og studerer i norge?

Jeg har prøvd å si at vi kan planlegge noen fine reiser sammen i stuidetiden og kanskje jobbe en periode i utlandet når vi er ferdig.

Anonym poster: 49b444ed43503a9e97b1aad8e6dd91fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg skjønner at du synes det er tøft at han skal være borte et år. Men jeg synes ikke du skal overtale ham til å la være heller. Dette er noe han har lyst til å oppleve, og da må han få lov til det. Et år går mye raskere enn du tror! :)

Hvor vil han studere da?

Endret av kissi
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det blir nok i Europa et sted

Anonym poster: 49b444ed43503a9e97b1aad8e6dd91fa

AnonymBruker
Skrevet

Så bra at han har ambisjoner!

Nå får dere testet dere skikkelig!

Anonym poster: 5bd99a6111ca208d3ed4d68952a83dd9

Skrevet

Studerer du selv, eller jobber du? Det kommer selvsagt an på hvor i Europa, men det blir nok ikke så vanskelig eller dyrt å komme seg dit på besøk :)

Som AB over meg sier; nå får dere testet forholdet skikkelig. Det kommer nok til å bli litt tøft, men dere greier det! Ett år går som sagt fort.

Gjest Ciegus
Skrevet

Jeg synes du skal støtte han. Kjæresten min støttet meg fullt ut da jeg var 6 måneder utenlands, og var like engasjert som meg. Det er jeg veldig glad for, og det gjør at oppholdet ble en opplevelse for oss begge på en måte, selv om han var igjen i Norge, fordi han hadde mye av æren for at jeg dro (støttet meg når jeg var usikker, hørte på all masingen min etc). Hadde han på noen som helst måte prøvd å overbevise meg om å bli hadde det blitt ødeleggende for oss begge.

Om det er noen trøst så var det etter 6 mnd borte fra kjæresten min at jeg innså at jeg VIRKELIG ville holde på denne mannen, at dette var mannen i mitt liv. For noen kan avstand skape trøbbel, for andre kan avstand for en periode gjøre forholdet mer stabilt. Dere må ta sjansen!

Skrevet

Ett år er ingenting. Ikke prøv å overtal ham til å bli hjemme, han kommer til å angre i ettertid. Hos oss vurderer begge å ta master i utlandet, og det er ikke sikkert det blir på samme tidspunkt heller. Men for begge er dette viktig, og så lenge vi er ment for hverandre går det fint. Det er ikke aktuelt for meg å gi opp drømmen min når det tross alt er for en så kort periode i det store og det hele.

AnonymBruker
Skrevet

Er i andre året på min bachelor i utlandet, det går kjempefint og typen har støttet meg hele veien. Skal det være dere så får dere det til. Og det er så utrolig deilig å være like forbanna nyforelska hver gang vi ser hverandre igjen, selv etter snart fem år sammen :)

Anonym poster: 7a72ae8c19b585b201b90f268788d2af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...