Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 17 år. I 3 år har jeg vært betatt av en gutt jeg ikke engang kjenner. Jeg tenker ofte på han og hva som hadde skjedd om vi hadde møttes osv.. Han gikk på skolen min på ungdomsskolen min og det var da alt begynte. Bare jeg ser han kjenner jeg bare at hjertet mitt dunker tusen ganger fortere og jeg klarer ikke å konsentrere meg om hva de rundt sier til meg.

Nå går vi ikke lenger på samme skoler, så jeg ser ikke han så ofte. Men jeg har så lyst å bli kjendt med han! På ungdomsskolen hadde jeg en periode hvor jeg gjorde mye dumt, som alle fikk vite om. Så jeg aner ikke hva han tenker om meg, og hva vennene hans synes om meg. Han er et år yngre enn storesøsteren min og de har en del felles venner så de bruker ofte å møtes, kan han synes det er rart?

Uansett, jeg vil bli bedre kjendt med han, men jeg aner ikke hvordan jeg skal gå frem. Hvordan skal jeg få kontakt med han, eller få han til å legge merke til meg uten at jeg virker påtrengende?

Anonym poster: 532cf43ce4bf9c655bc677649a3f834a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye eldre enn deg er han da? Kan du spørre søsteren din om å bli med henne når de treffes? Eller driver han med en idrett eller liknende som du også kan starte med?

Anonym poster: f1de47940182ba8d7d7dcc854d3c5546

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye eldre enn deg er han da? Kan du spørre søsteren din om å bli med henne når de treffes? Eller driver han med en idrett eller liknende som du også kan starte med?

Søsteren min er 3 år eldre enn meg, så jeg tror ikke hun vil ha meg med å være med dem..

Han går på fotball, men det er i en by ca en og en halv time fra hvor vi bor, og jeg går på skole to timer i den andre retningen fra hvor vi bor, og da er jeg ikke hjemme før i 5-tiden..

AnonymBruker
Skrevet

Han er to år eldre enn meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...