AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #1 Skrevet 21. april 2013 Har ikke sett alle episodene, men jeg føler de alltid vinner jeg? Kan det være at de har juksa og øvd på øvelsene før programmet? Å at de kan svarene på quizen? Eller er de bare helt uslålige? Anonym poster: e4e185da4d7d4579c091023bac46bad1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #2 Skrevet 21. april 2013 De har jo prøvd en del av de øvelsene før i tidligere episoder, så litt trening har de jo ja.. Anonym poster: ebf4221bf89efe3816326c989b4858fa
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #3 Skrevet 21. april 2013 Problemet er at Aamod og Kjus kjenner hverandre veldig godt, derfor er samarbeidet deres perfekt. De vet også hvem de skal velge til de forskjellige oppgavene der man ikke skal samarbeide. Når de da skal konkurrere mot andre som kjenner til hverandre, men ikke kjenner hverandre (ihvertfall ikke like godt) så blir det feil uansett. Da de konkurrerte mot Gro Hammerseng og Caroline Dyhre Breivang vant jentene, mye av det gikk nok på at de endelig konkurrerte mot noen som kjente hverandre like godt som Aamodt og Kjus. Håper Hjelmeset og Pølsa klarer å ta de igjen i dag. Anonym poster: f324cf3b1b31ce2fecf09d350bcae713
smalls Skrevet 21. april 2013 #4 Skrevet 21. april 2013 Jeg synes det er irriterende at de alltid vinner
AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #5 Skrevet 22. april 2013 Tenkte på det samme. De var jo ikke gamle guttene når de begynte på landslaget? Kanskje de trente sammen før det også? De har på en måte vokst opp sammen. Vært sammen om alt, hver eneste dag i mange mange år. Anonym poster: 3550d7d6c41de80aa776a83082553040
Mann 42 Skrevet 22. april 2013 #6 Skrevet 22. april 2013 De vinner ikke alltid. Det skjer rett som det er at de taper. Og jeg ser ikke akkurat noen tegn til at de kan svarene på quizen på forhånd, for det er en av de øvelsene der de ofte gruses grundig og ettertrykkelig. Enkelte typer øvelser har de selvsagt etter hvert fordeler på. Lasse Kjus er jo en røver på å ødelegge og kaste ting med gravemaskin, og har spesialisert seg på den grenen, som kommer igjen ganske ofte. Men ellers så syns jeg at øvelsene er såpass varierte og åpne at det ikke er noen grunn til å mistenke juks.
Rainbow Skrevet 22. april 2013 #7 Skrevet 22. april 2013 Da Ylvis hadde det samme programmet for noen år siden var det i alle fall ikke noe juks i bilder. Såvidt jeg forsto fikk både de og deltakerne prøve enkelte av øvelsene før innspilling, så de visste hvordan teknikken foregikk, men ingen svar var gitt på forhånd, og Ylvis prøvde veldig hardt å vinne, og ble sure om de tapte. Så dem tape mange øvelser, selv om de som oftest vant til slutt. Så ett program der de tapte hele greia, og da tulla de med at nå var innspillingsfolka og TVN veldig fortvila fordi de måtte utbetale masse penger. Så det er noe i det folk over her sier, Aamodt/Kjus og den gangen Ylvis har et veldig godt samarbed og kjenner hverandre usedvanlig godt, så det kan bidra til å bedre vinnersjansene.
Durinur Skrevet 22. april 2013 #8 Skrevet 22. april 2013 Er ikke litt av poenget med serien at det skal være vanskelig å slå dem da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå