Gjest gjesta Skrevet 31. mars 2004 #1 Skrevet 31. mars 2004 Vi skal invitere til konfirmasjon og lurer på hva vi skal skrive. I innbydelsen (sånn kjedelig, ferdig trykt) står det: I anledning av Miegutten sin konfirmasjon innbyr vi til tante og onkele til .......................... søndag i mai klokken 1300. Adresse............................ Hilsen Mie og Miemannen. Vi skal ha koldtbord og så kaffe og kaker, men hva skriver jeg da i "innbyr til" feltet?? Middag? Men da forventer vel folk varm mat. Har sett at folk skriver koldtbord før, men ser ikke det det litt dumt ut? Eller? *grønn på sånt*
@lfa Skrevet 31. mars 2004 #2 Skrevet 31. mars 2004 Jeg synes middag er helt greit å skrive, jeg. Liker bedre "middag" enn "koldtbord". Det kan jo være varme retter i et koldtbord også... Jeg hadde koldtbord i min konfirmasjon (for lenge, lenge siden), vi skrev middag i invitasjonen, og det var ingen som klagde på maten. Tvert i mot.
Gjest gjesta Skrevet 31. mars 2004 #3 Skrevet 31. mars 2004 Takk for svar Jo, det blir en varmrett også - så jeg skriver middag. Det er det jeg syntes klinger best, men er så dum på sånt at det var greit å få det bekreftet. Begynner å kjenne stress-følelsen komme sigende nå...
Thomasine Skrevet 31. mars 2004 #4 Skrevet 31. mars 2004 Jeg ville skrevet koldtbord!! :-) Da vet "alle" at de får noe de liker... folk flest iallefall!! Vi hadde forresten koldtbord i bryllupet vårt. Det var veldig populært - og ikke minst ble det mere intimt!! Etter det er det flere av våre kjente som har valgt koldtbord til større tilstellninger! Jeg ville gledet meg mere til koldtbord enn til en middag!!
@lfa Skrevet 31. mars 2004 #5 Skrevet 31. mars 2004 Jeg ville gledet meg uansett, jeg. Men jeg synes fortsatt ikke at koldtbord klinger så bra i innbydelsen. Mulig det er jeg som er sær. De gjestene som er misfornøyd med maten, kan foressten bare være uten. Det gjelder både middag, koldtbord og kakeutvalget.
Thomasine Skrevet 1. april 2004 #6 Skrevet 1. april 2004 Det er ikke lov å være missfornøyd med maten... :o :fy: , men jeg hadde nok gledet meg mere til all den forskjellige maten koldbord inneholder... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå