AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #1 Skrevet 21. april 2013 I dag så jeg eksen igjen, det er 5 uker siden han sa at dette gidder han ikke. Han var en slem mann som gjorde det slutt på den måten, vi hadde sex uten prevansjon, planen var å få barn, at han skulle snu ryggen så tvert rundt hadde jeg aldri forestilt meg. I dag kom jeg kjørende til butikken og jeg kunne se ham bak glasset, han stod og lo med en kompis. Så ut osm han ikke hadde en bekymring i livet. Det kjentes som om hjertet brakk der og da, jeg snudde bare og reiste hjem. Det gjorde så vondt å bli dumpet slik,avvist, hele den prossessen med å flytte ut og hjem til moren min igjen, ble jo kasta ut på dagen omtrent. Jeg vet ikke hva jeg elsker nå, tanken på oss som en familie, søtt lite hus, baby, fremtiden, oss sammen. Jeg kan jo ikke elske en som dumpet meg så brått og ga meg bare et par dager på å flytte ut? Hvordan kommer man over dette, bli vant med å se trynet hans nå og da i denne lille bygda med en by, osv.. Anonym poster: 7defea888af267e28ea6d866ca1c9cbe
Gjest Zimba Skrevet 21. april 2013 #2 Skrevet 21. april 2013 Hev hodet ditt og ignorer han når du ser han. Selv om det gjør vondt så for all del ikke vis det til han. Det fortjener han ikke! Ta tiden til hjelp. Tro meg, det går over til slutt. Ta vare på deg selv og prøv å ha det kjekt. Det er den beste hevnen.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #3 Skrevet 21. april 2013 Jeg har virkelig slitt for å ta meg sammen i det siste, men kan ikke hjelpe for den tunge stemningen som har inntatt hodet mitt. Prøver å være med venninner, le, være positiv, alt sånt, men gråter som regel før jeg sovner om kveldene, og det i går gjorde virkelig vondt. Takk for gode ord. Anonym poster: 7defea888af267e28ea6d866ca1c9cbe
Gjest Zimba Skrevet 21. april 2013 #4 Skrevet 21. april 2013 Du har lov å være lei deg kjære deg! Helt normalt. Ta den tiden du trenger. Men han fortjener virkelig ikke en eneste tåre. Prøv å kom deg videre og forsett med å være med venner. Le høyt når han er i nærheten :-)) hsn vil lure ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå