Gå til innhold

begrense hvem som kan se mine innlegg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Går igjennom facebook, for å finne ut av ting. Jeg finner ikke det jeg trenger.Saken er at jeg vil at kun mine venner skal se hva jeg skriver. Er det mulig å få til at mine venners venner, som jeg ikke er venn med ikke ser mine innlegg? Eks, Jeg legger ut noe til min venn. Denne vennen er venn med min fraskilte mann. Jeg vil ikke at han skal se at jeg har svart på mine venners liste osv. Er det mulig å få til?

Anonym poster: 417ff72f7ad6b88027f5aa3f4165e6ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du legger ut en status på din egen vegg, kan du bestemme hvem som får se dem. Nederst i høyre hjørne (tror jeg).

Legger du ut noe på veggen til en venn er det han/hun som bestemmer hvem som ser det.

Ellers er det lurt å gå gjennom personverninnstillingene, eller egentlig alle innstillingene. Man finner mye rart der man ikke har tenkt på.

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg skriver en kommentar på din vegg, (om jeg er venn med deg) er det slik at det kan skjules for andre? Altså kun mine venner som får se det?

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg skriver en kommentar på din vegg, (om jeg er venn med deg) er det slik at det kan skjules for andre? Altså kun mine venner som får se det?

Nei, det går ikke, og du kan ikke velge til hvem ting skal vises for når det er skrevet på veggen til en annen. Den du skriver innlegget på veggen til har naturligvis ikke valget om at innlegget kun skal vises for dine venner.

Anonym poster: 4b5e8681d719fa0f3fed043fc9dbb4cf

Skrevet

Blokker din fraskilte mann, da ser han det ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...