Gå til innhold

Store kondomer

miramis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Lol. Da bruker du kondomene feil. Sikker på at du tredde dem på korrekt vei? En vanlig kondom har omkrets på ca. 10 cm, men kan jo vies ut ekstremt. Mulig å tre dem over et hode, f.eks. Ja, hodet som inneholder menneskehjernen. Den skal forøvrig sitte stramt, slik at den ikke glir av i akten.

Morroklumpen. At du aldri har opplevd et problem betyr ikke at det ikke finnes. Det er forskjell på å greie å presse kondomen over huet, og å få den til å sitte sikkert på penis. Med en gang du tøyer kondomet for mye minsker sikkerheten, og penis er også mye mer følsom enn hodeskallen, armen eller hva det måtte være, så det vil være ubehagelig å ha det på dersom det blir for stramt.

Det skal sitte stramt, men ikke for stramt. Min erfaring med vanlige kondomer på stor kuk (14cm omkrets+) er at det begrenser blodomløpet, og mannen enten får problemer med å holde ereksjonen (som gjerne daler litt mens man knøler med å få på dongen), eller at han aldri kommer. Et annet problem er at når man tyner omkretsen på kondomet blir det kortere i lengden, og dekker bare halve kuken.

XXL-kondomer er sikkert fint for noen, men jeg savner en medium størrelse, siden XL ofte er alt for stor.

Anonym poster: 727f6d89d8fb76a577f1652b5458fb0e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det går an å få 20 mennesker inn i en folkevogn også, det har man fått til ved rekordforsøk.

Det betyr ikke at folk som mener det er trangt med syv personer i en folkevogn bør høre "LOL DU BRUKER FOLKEVOGNEN FEIL" fra en gjeng ignorante KG-kjerringer som bare venter på å kjefte på en eller annen for ett eller annet.

Ellers... Utover Grande-kondomene er det stort sett på nettet du finner de største kondomene, dessverre. Men når jeg tenker meg om: Flirt i Møllergata i Oslo (hvis du bor her i byen) kan kanskje ha det, jeg var innom en gang i lignende ærend og fikk valget mellom Grande og noen enda større. Ta eventuelt en telefon dit på forhånd, for dette er en stund siden, men der tror jeg kanskje du kan komme til å finne noe.

Anonym poster: b1275fdbb94f5bcb6fd3b5071f6bdc17

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker merket "beauty" (skikkelig macho navn, jeg vet..) og de er noe større enn vanlige butikkondomer.

Snakker vi et beist av en penis så får du kjøpt magnum.

Begge selges på kondomeriet, så du har enten dratt på et svært dårlig kondomeri, eller misforstått noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man kan tre et kondom over hodet, og ja, man kan blåse det opp til bristepunktet, men dette har fint lite med sikker og behagelig sex å gjøre. Det er ikke meningen at man skal rulle ut kondomet, tøye og dra for å få tredd det på penis bare fordi det er teknisk mulig. Har man en over snittet omkrets så bør man også velge kondom deretter. Det skal aldri føles ubehagelig stramt - da må man opp i størrelse.

Et for trangt kondom er ikke bare vanskelig å få på, det er også mer utsatt for å få rifter fordi man må tukle mer med det. Det kan ta rennafart og rulle av (hadde jeg nær sagt), eller det kan være smertefult for mannen, avhengig av kondomtype og penisanatomi. Jo mer det tøyes, jo større sjanse for at det sprekker, og den sjansen er ganske stor når man allerede kan ha forårsaket rifter i påtredningsforsøket.

Ingenting galt i å ha en gjennomsnittspenis, men gjennomsnittskondomer passer ikke alle. Det er derfor det lages varianter både for de som er under snittet og de som er over snittet. De er ikke til pynt, men er ment for å brukes, slik at alle kan ha sikker sex, enten man nå sliter med at vanlige kondomer blir for små eller at de blir for store.

Det finnes flere nettbutikker hvor du kan velge postoppkrav (du betaler når du henter pakken), f.eks her: http://www.ellos.no/...dukter/kondomer

Bruk nettet til å gjøre deg kjent med de forskjellige målene, så kan du bestille noen som ser ut til å passe fra nettbutikk, dersom det ikke finnes noen selgere i nærmiljøet. Husk på at kondomet kanskje ikke passer helt, selv om det er stort nok, så ikke vær redde for å prøve og feile litt. Dere finner nok et merke som fungerer til slutt :)

Tusen takk, beste svaret jeg har fått! Kikker på siden nå. :)

Ble litt irriterende at alle maste om at et vanlig kondom passer ja, for når vi prøvde det har det bare revnet og ikke komt på!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har selv slitt med "små" kondomer og får rett og slett ikke på en vanlig standard kondom uten å rive å slite iden for mye.

En vanlig kondom er 52-53mm bredde, og de litt større er 56-58mm.

RFSU Naked: 58mm

Durex Performa/Pleasure MAx/Extra Safe:56mm + at de er bredere ved hodet 63mm

World's Best King Size 56mm og 66 ved hodet.

Har selv prøvd de jeg spesifikt nevnte og foretrekker Durex sine, Synes Kingsize'n ble litt vel vid ved hodet og følte ikke at den satt som den burde men for å finne ut hva som passer dere best så må dere bare prøve

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...