AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #1 Skrevet 21. april 2013 Kan noen forklare meg hva som driver drittsekker? Noen ting har jeg lagt merke til at går igjen i mange situasjoner, ikke først og fremst tilfeller jeg personlig har vært involvert i. For eksempel han som å snike bak ryggen på kjæresten, som om de liker å lyve og lure henne, får en slags tilfredsstillelse av det. Eller at de liker eller får tilfredsstillelse av å oppføre seg dårlig. De vet det er galt, de vet de sårer og kanskje ødelegger andre, men likevel fortsetter de, uansett hvilke følelser de har for kjæresten eller den neste eller den neste. Hva er psykologien bak dette? Anonym poster: 30ff9511456e31be8de3bcea00e6e4cc
vimp Skrevet 22. mai 2013 #2 Skrevet 22. mai 2013 Vet ikke. Men hvor er psykologien i deg når du fortsetter etter alt han har gjort?
Gjest anonym Skrevet 22. mai 2013 #3 Skrevet 22. mai 2013 Jeg tenker at det kanskje handler om at drittsekker ofte oppsøker risiko og saboterer for seg selv når de har det bra, at dette har med deres dårlige selvbilde å gjøre. De får et kick av det de vet de ikke skal gjøre, det som er forbudt, de går over grenser, de respekterer ikke kjærestene sine fordi de respekterer ikke seg selv. De verner ikke om seg selv og sine liv, men oppfører seg som ja nettopp, en drittsekk! Har tenkt litt på det, og tror hvis man graver dypt, at det ofte kan handle om at de ikke ble sett nok i barndommen, fikk ikke nok kjærlighet, evt at de fikk gjøre som de ville uten noen konsekvenser, men det betyr jo og at de ikke ble nok sett, pga mangel på grenser, da grenser betyr at man bryr seg. Jeg har sett en fyr over tid, som har endel drittsekk trekk. Jeg har blitt veldig glad i han, men har fått disse tankene. Skulle ønske han var villig til å jobbe med seg selv for han har mange bra sider og, da kunne vi hatt en sjanse, men hvis han bare kjører ego drittsekk stil, trekker jeg meg ut av dette opplegget. Han kan være fantastisk, men han har en mørk side jeg ikke blir klok på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå