AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #1 Skrevet 21. april 2013 Jeg gjorde det slutt med eksen forrige uke. Jeg var ikke sikker, og da ble det feil å fortsette, syntes jeg. Han har tatt det veldig tungt, og gitt uttrykk for at han vil ha meg tilbake. Jeg vet at han er veldig glad i meg, og har ikke helt klart å legge ham bak meg. Noen ganger har jeg angret litt. Men hvis jeg skal ta ham tilbake, hvor lenge bør jeg vente? Hva forteller det om meg hvis jeg kommer tilbake til ham etter bare en uke? Anonym poster: 0e2bedfbafe88b0e75d4162461a3ed73
Obiola Skrevet 21. april 2013 #2 Skrevet 21. april 2013 Jeg tror at når man dumper noen så er det for en grunn, da har du ikke lenger sterke nok følelser. Det er en vanskelig avgjørelse og helt vanlig å tvile på om den var riktig, så tidlig i bruddet. Man føler ofte på savn og det å være uten en person, blir jo en ny hverdag. Savner kanskje ikke personen i seg selv, men de gode minnene og alt man har hatt sammen, det å ha noen! Jeg synes du skal gi det litt mer tid, være for deg selv og kjenne på det. Si til han at du trenger tid, og ikke kan love noe som helst, ikke hold han på gress. Om du om en måned eller to føler det er riktig kan du gi det en ny sjanse om han enda vil. Men kanskje innen den tid trives du med singellivet og ser både han og forholdet deres på en ny måte? Da er det kanskje utlukka å prøve på nytt. Ikke ta han tilbake i anger og kjærlighetssorg eller ensomhet. Du kommer ikke over en person på en uke!
Sarianne Skrevet 21. april 2013 #3 Skrevet 21. april 2013 Kommer vel veldig an på hvorfor det ble slutt og om du tror dette kan endre seg om dere prøver igjen?
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #4 Skrevet 21. april 2013 Du kan ta ham tilbake hvis du er sikker. Når du sier du har angret noen ganger høres det ikke overbevisende ut. Anonym poster: f49b8766835e260c1a50b14dd1e95b31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå