Gå til innhold

Nå er det helt over... :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så rart å tenke på, alt vi har hatt de siste året er over.

Vi ble så fort nære og avhengige av hverandre, vi prøvde at det skulle være oss to. Det gikk bare ikke...Vi klarte ikke å gjøre hverandre lykkelige. Til tross for våre forskjeller klarte vi på et vis å tilpasse oss og utfylle hverandre, det var ikke nok.

Likevel klarte vi ikke å gi slipp, men nå den siste tiden har vi glidd mer og mer fra hverandre. Merker at interessen for meg dabber mer og mer av, og jeg kjenner på mine egne følelser som også forsvinner mer og mer.Vet ikke om de i det hele tatt er der lenger.

Det er dager hvor jeg føler jeg aldri vil se deg igjen, og dager hvor jeg tenke jeg ikke kan leve uten deg...At jeg virkelig elsker deg. Men jeg tror ikke du elsker meg, derfor er det noe jeg aldri kan fortelle deg.

Jeg tror jeg har holdt fast fordi jeg er så redd for å miste alt, de gode tingene som har vært. Opplevelsene, fine samtaler, sene kvelder, masse latter, kjærlighet og omsorg. Tviholder på det lille som finnes av gode følelser fordi jeg ikke husker hvordan det var å leve uten å elske deg.

Så sitter man alene igjen. Det er skummelt og jeg er redd for å aldri høre fra deg igjen, at vi skal glemme hverandre helt. At alt er slutt.

Likevel vet jeg at vi en dag må gi slipp, det er ikke sunt å holde på sånn. Jeg føler meg så trist for at det skulle gå sånn, at vi bare gled fra hverandre. Likevel føler jeg en slags lettelse, jeg føler meg fri.

Jeg kan virkelig ikke huske tiden før jeg møtte deg, det er rart for jeg har levd et kvart århundre uten deg. Du trenger ikke meg lenger, ikke på samme måten som før, og jeg ville gjort alt for at ting skulle bli som før. For jeg trenger deg, men jeg gir og du tar, gang på gang. Det ødelegger meg litt for hver gang du skuffer og sårer meg. Du har blitt en så stor del av meg at jeg ikke vet hva jeg skal fylle det tomrommet med. Ingen gjør meg så lykkelig og så trist på en gang.

Er så rart hvordan mennesker kommer inn i livet ditt, de betyr alt, men de er bare ment for å bli der i en begrenset tid, for å sette sine spor og skape minner som varer evig. Alt er bare midlertidig. Tanken på å skulle elske en annen på den måten er utenkelig akkurat nå. Men du gir meg ikke lenger kriblinger i magen, jeg savner deg men ikke på den samme måten som før.

Jeg elsker deg, men jeg må gi slipp nå. Og bare håpe at jeg en dag vil finne en som gjør at du blekner helt og jeg tenker at jeg var naiv som falt så hardt for en som deg...

Bare en liten utblåsning på en litt trist søndag. Ting jeg ikke kan si til den som burde fått høre det. Kjærligheten er vanskelig...

Anonym poster: 01355312a4e7f71180abde97ac87a0cc

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest abcdefgh
Skrevet

Søndager er absolutt de kjipeste dagene etter brudd ! :P

AnonymBruker
Skrevet

Det er vondt når det blir slutt, men det blir heldigvis bedre med tiden. Klem til deg.

Anonym poster: 851f7a8eb157212a7178bf1b5f539062

AnonymBruker
Skrevet

Gikk ut av et forhold igår og jeg skjønner hvordan du har det. Det er virkelig helt forjævlig og jeg unner virkelig ingen denne smerten. Kjærlighetssorg er ingenting å tulle med ..

Vel, jeg håper virkelig du får det bra , du kommer deg jo videre, men i prosessen så er det vondt. Likevel, så håper jeg at det ikke blir såå ille for oss begge to. STOR klem til deg :hug:

Anonym poster: 8c223d77b63482034d79c3bf10dd338b

AnonymBruker
Skrevet

Kjærlighetssorg er dritt!

Kom ikke på noe bedre å si... :P

Anonym poster: dae8a25bf90be0d44c0658c981cf0982

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp hatt det på samme måten som du har det nå.

Jeg skulle virkelig ønske at alt var lettere, men hva skal man ellers gjøre når man vet det er det rette valget, selv om man skulle ønske det ikke var det?

Det er noen måneder siden jeg gikk gjennom dette, og jeg kan love deg at det blir bedre. Veldig vondt en stund til, men etterhvert, bedre.

Stor klem til deg

Anonym poster: 51b10c32019acba09f3bc73f863aa81e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...