AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #1 Skrevet 21. april 2013 Jeg sliter veldig med uren/fet hud, og føler nå at jeg har prøvd. Alt fra dyre produkter som MD til billige på apoteket. Og dette har pågått i mange år. Jeg vet snart ikke hva jeg skal prøve. Jeg er lei av og ha dårlig hud og å bruke masse penger på ting som ikke fungerer. Er det noen som har tips? Jeg trenger rens, nattkrem, dagkrem og maske. Anonym poster: 6ffa4f2591221a39da24f2bc94897cc6
jente1983 Skrevet 21. april 2013 #2 Skrevet 21. april 2013 Så enig med deg! Tror mange ganger huden blir overrenset. Selv har jeg gått over til apotekets produkter. Samt e vitamin kapsel som jeg punkterer. Huden får en skikkelig boost!!! Røyker du?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #3 Skrevet 29. april 2013 Kanskje det ikke er produktene du bruker, men andre ting som påvirker huden din. Røyker du, kanskje det er noe du spiser som du ikke tåler, kanskje det er sminken osv.. Jeg vet selv at huden blir blir sterkt påvirket av hva jeg spiser, spiser jeg potetgull og junkfood, vet jeg at huden min vil reagere. Bruker jeg mye sminke over flere dager, vet jeg også at huden min vil reagere, uansett om det er typisk "safe" sminke, som mineralsminke osv. Kanskje det er kombinasjonen av de hudpleieproduktene du bruker som ikke er riktig for deg. Jeg vet at mye safe hudpleie ikke funker på min hud. Men har funnet en kombinasjon for meg som endelig har sørget for strålende hud. Men det har tatt tid og tålmodighet. Det som funker for en, behøver ikke funke for en annen. Anonym poster: 21fd94b346db8c7207e47cfcbe2af585
Gjest Nanne70 Skrevet 29. april 2013 #4 Skrevet 29. april 2013 Jeg kan i alle fall anbefale deg en god rens - Bliss clog dissolving cleansing milk. Den er beregnet på blandings/fet hud, og er effektiv samtidig som den er "snill" mot huden. Dessuten kan den brukes som 5-minuttersmaske. Tror problemet når man har fet og uren hud er at produktene beregnet på denne hudtypen kan bli litt for uttørkende. Bliss får du kjøpt hos KICKS, eller du kan bestille den fra Feelunique, det blir billigere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå