Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2004 #1 Skrevet 31. mars 2004 Hei Er i et forhold der jeg elsker ham over alt i verden. Mens jeg føler meg litt usikker på ham og hans følelser.. Han er vel ikke like flink som meg til å uttrykke følelser bl.a. og virker litt fjern iblant.. Har ei søster som er helt hekta på spådamer for tiden. Og hun hadde ei hun hadde snakka flere ganger med som ting hadde stemt.. Usikker som jeg er fikk jeg nr. til denne dama og ringte. Men nå er jeg helt knust for hun hadde ingenting godt å si.. Hun så to andre damer mellom oss.. Hun så at det kom til å gå bra ei stund, men ikke på sikt. Kansje det kom til å bli enda bedre først for siden å gå til h.... Hun mente han hadde gjort noe som ikke var bra for 5 uker siden. Den kvelden var han på jobb så vidt jeg vet.. Hun lurte på hva han gjorde for 5 dager siden.. Da var vi på fest, med tur ut på byen etterpå.. Der mente hun han hadde truffet ei.. Forstår ikke det. Vi var jo sammen hele kvelden, men det var jo såklart damer der som han snakka med... Hun sa han var ikke ærlig overfor meg.. Hva skal jeg gjøre nå.. Er nesten hysterisk her jeg sitter alene med ungene.. Han har sine unger hos seg i kveld, så da kan vi ikke treffes.. SKAL JEG TRO PÅ DETTE, ELLER SKAL JEG PRØVE Å GLEMME AT JEG HAR SNAKKA MED HO.. VILLE JO BARE AT HO SKULLE SI AT ALT KOM TIL Å BLI BRA... IKKE DETTE!!!
Gjest Madam Felle Skrevet 31. mars 2004 #2 Skrevet 31. mars 2004 Ta det med en klype salt, og ikke la noe sånt ødelegge mellom dere to. Noen klarer kanskje å spå, men de fleste som sitter på slike telefonnr gjør det bare for å tjene penger. Hvem som helst kan åpne en sånn linje. Hadde ikke brydd meg noe særlig om det, for morgendagen vet vi ingenting om.
Mossa Skrevet 31. mars 2004 #3 Skrevet 31. mars 2004 Det er utrolig mye humbug med spådamer. (selfølgelig ikke alle, men mange) Og når du selv sier at historien hennes ikke stemte..da er det vel ikke så mye å lure på!? Nei, så lenge dere har det bra ville jeg ikke lagt så mye vekt på hva en spådame sier.
Gjest Vega Skrevet 31. mars 2004 #4 Skrevet 31. mars 2004 Merkelig for en presis spådame - som vet nøyaktig hvilken uke osv. Jeg ville ikke tatt henne seriøst. Til det virker hun for bastant. Et annet forslag, dersom du ikke klarer å glemme hennes utsagn - er å ringe enda en spådame, men det koster jo skjorta, etter hva jeg har hørt... :-?
Anna Lovinda Skrevet 31. mars 2004 #5 Skrevet 31. mars 2004 La for all del ikke en spådame sabotere forholdet ditt dersom du har det så fantastisk.
Gjest Gjesta Skrevet 1. april 2004 #6 Skrevet 1. april 2004 Det er pga sånne hendelser at folk bør tenke seg om 2 ganger før de ringer spåtelefoner...for det er ikke alltid man får høre det man ønsker, og kanskje er man ikke klar for det, at det bare gjør vondt verre... Jeg syns at du må ta opp dette med din kjære, det er jo tydelig at det er noe som ikke stemmer i utgangspunktet siden du tviler på hans følelser. Syns ikke du skal legge for mye vekt på hva du har blitt spådd, men på hvordan dere faktisk har det i forholdet - man kan jo ikke gå rundt å late som ingenting hvis man føler at partneren sin ikke elsker en... K
AlleyCat Skrevet 1. april 2004 #7 Skrevet 1. april 2004 Ikke la en spådames uttalelser ødelegge forholdet ditt. Tviler du på hans følelser, snakk med han om det.
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2004 #8 Skrevet 1. april 2004 Vet du hva du skal gjøre? Du skal ta en prat med mannen du. Du skal ikke bry deg om eller tro på henne, så sant hun ikke er en av disse andre kvinnene i livet til din mann. Du risikerer ikke forholdet deres etter noen uttalelser fra en sjarlatan (noe enhver spåmann/kone er, så sant de ikke er gale da )
Suzy Skrevet 1. april 2004 #9 Skrevet 1. april 2004 Hvis du ikke har et enormt ønske om å ødelegge mest mulig for deg selv basert på ingen verdens ting så glem det... Spådame-humbug :evil:
Gjest GreenSky Skrevet 1. april 2004 #10 Skrevet 1. april 2004 Jeg ville ikke brydd meg om hva spådamen sa, nei. Jeg er ikke helt sikker på om jeg tror på spådommer en gang, men jeg tror på selvoppfyllende profeti. Nemlig når du forventer/tror at noe kommer til å gå galt, ja da går det galt. Ta deg heller en god prat med typen din du, og fortell hva som plager deg.
LaToya Skrevet 1. april 2004 #11 Skrevet 1. april 2004 Jeg mener å ha hørt at når man blir spådd negative ting så skjer dette fordi man da får et valg/mulighet til å endre på dette. ( slags føre vare ). Så selv om spådama var negativ så betyr ikke dette at det stemmer, du har full mulighet til å endre sjebnen din selv. Det er ihvertfall hva jeg har hørt. Jeg ble spådd av ei med tarrot kort og hun spådde at min eks og hans nye flamme`s forhold skal bli slutt i juni så jeg krysser fingren for at det skal gå i trolldom
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2004 #12 Skrevet 1. april 2004 Fornuften min sier at dette er ikke noe som jeg skal la påvirke mitt forhold til min kjære.. Men det er klart at ubevisst ligger jo dette i bakhodet på meg om jeg vil eller ikke. Spesielt siden jeg noen ganger oppfatter ham litt fjern.. Føler ikke alltid jeg når frem til ham.. Og når jeg i utgangspunktet ikke føler meg 100% trygg i forholdet, så hjelper det jo ikke akkurat på at hun begynner å prate om damer hun ser mellom oss.. Kjenn jo sjalusien som jeg har pakka bort, kommer sigende fram.. Er han ikke til å stole på.. Har han andre han har kontakt med.. Samtidig sier fornuften meg at vi er voksne folk på snart 40 år. Begge har vi barn fra tidligere forhold.. Vi engasjerer jo ungene i hverandre, og han vil at vi skal flytte sammen.. Hadde han vært usikker på oss. eller treffer/ har følelser for andre, kan jeg jo ikke se hvorfor han vil at vi skal flytte sammen. Da må det jo være enklere for ham å kjøre dobbeltspill slik som vi har det i dag, der vi bor på hver vår kant av byen, og ikke treffes hver dag.. Han har 2 opprivende forhold bak seg, og jeg kan ikke tenke meg at han med åpne øyne vil etablere seg med meg om han hadde vært i tvil om at dette er noe som vil vare.. Dette er et forhold som jeg vil skal vare.. Vil bli gammel sammen med denne mannen.. Men siden jeg av og til oppfatter ham som litt fjern, og jeg noen dager føler meg litt usikker på hans følelser for meg, har jeg bremset litt i hans iver etter at vi skal flytte sammen. Vil føle meg helt trygg før jeg tar dette skrittet. Nå har jeg nå gjort så jeg er blitt enda mer usikker med den telefonen i går.. Hvor teit går det an å bli.... Men jeg hadde jo håpa at ho skulle si at dette var den rette for meg.. og ikke det hun hadde å berette..
Gjest rabrabara Skrevet 1. april 2004 #13 Skrevet 1. april 2004 Jeg har en teori om (enkelte) spådamer, og den er som følger: De vet at den som kommer for å bli spådd ofte gjør dette fordi det er noe vedkommene går og bekymrer seg over. Dette tror jeg ofte dreier seg om kjærlighetsproblemer, noe de er veldig klar over. De kan stille noen ledende spørsmål eller se nøye på reaksjonene til den de "spår", og dermed forteller de det de tror du frykter, eller går utifra dette.. Tror jeg. Og, som noen andre har nevnt, når de forsterker din frykt/bekymring kan dette i tur forårsake mer frustrasjon og forsterke problemene. Jeg har bare blitt spådd en gang, men har ei venninde som er veldig opptatt av spåing og vi har diskutert det litt frem og tilbake. Hun har brukt mye penger på spåkoner, og som oftest har de tatt feil. Gjør som andre har sagt og prat med ham selv dersom du er usikker eller urolig. Prøv og glemme det hun sa. Synes jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2004 #14 Skrevet 2. april 2004 Bestilte du time? Eller dukket du bare opp. En jeg kjente bestilte time, og oppga navnet sitt. Etter møtet (to dager etterpå), var hun sjokkert over hvor mye spådamen visste om henne, og trodde derfor på alt hun sa om fremtiden også Hun ble ganske så forbauset da jeg nevnte muligheten for at hun kanskje hadde ett nettverk med folk som på de to dagene hadde gravd og grafset for å finne ut alt tilgjengelig om henne (fra folkeregisteret, helsevesenet, politi, banker, skoler, arbeidsgivere). Det kan nok henne at spådamer kan være gode menneskekjennere. Men at de skulle ha noen overnaturlige evner til å se inn i fremtiden tror jeg ikke noe på.
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2004 #15 Skrevet 2. april 2004 Jeg ringte henne. Oppga ingenting på forhånd. MEN. I går tenkte jeg.. Koste hva det koste vil.. Ringte 2 andre. De så bare sterk kjærlighet mellom oss.. Og at denne ville bli sterkere og vi ville komme hverandre veldig nært i nær fremtid.. Begge disse, en dame og en mann, sa at det var ingen grunn for meg å tvile.. Begge sa at han kunne kansje virke fjern av og til.. Dette var pga noe som hadde skjedd ham i fortiden, som han hadde vanskelig for å legge bak seg.. De så ingen andre kvinner i hans liv.. Og begge sa at så vidt de kunne se så kom det til å bli oss to.. Tror jeg velger å tro på disse to som sa omtrent det samme.. Samtidig som jeg har for ca 1/2 år siden blitt spådd, der vedkommende sa det samme som disse to.. Og nå er det siste gang jeg skal ringe slike, eller bli spådd.. Jeg er ikke sterk nok til å takle spådom om brudd med min elskede, sorg og elendighet.. Skulle det bli så galt får jeg ta det når det kommer. Noen ganger må jeg le av meg selv... Lurer på om jeg er 14 eller 38.. Men det er ikke alltid fornuften og følelsene tar samme vei.. Litt godt å være fjortis iblant.. Å tro på disse spådommene er vel noe jeg burde vært for voksen til.. Men, men nå gruer jeg meg bare til telefonregningen :oops:
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2004 #16 Skrevet 2. april 2004 Ikke tenk for mye over hva denne spådamen har sagt. Kanskje er hun helt på jordet og har bare foret deg med det hun antok at du var ute etter. Ikke tenk for mye over at kjæresten din virker litt fjern og ikke er like verbalt åpen om følelsene sine som du er heller. De fleste menn liker ikke å snakke om sånt, og viser sin kjærlighet på andre områder. Jeg tror dessuten at en kvinne som maser og tjater og skal ha bekreftelse fra mannen om at han elsker henne, kan bli vel masete og rett og slett drepe de følelelsene han i utgangspunktet hadde. Hadde jeg hatt en mann som hele tiden skulle bekreftes eller som stadig skulle prate om følelser, så hadde det tatt meg ca tre uker å spy av hele fyren. Selv er jeg nemlig litt mer som menn på det området der. "Jeg er sammen med deg, er jeg ikke? Det betyr at jeg er glad i deg". Verre er det ofte ikke.
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2004 #17 Skrevet 3. april 2004 Først og fremst; Stol på DEG selv, OG kjæresten din! Deretter kan du tro på spådamer hvis du ønsker det! Så svaret mitt må bli; GLEM DET!
Gjest Xavia Skrevet 3. april 2004 #18 Skrevet 3. april 2004 Du må ikke bry deg om hva sånne spådamer sier. Snakk heller med kjæresten din! Det går jo ann å si at du har vært i kontakt med en spådame, men for guds skyld, ikke la noe sånt ødelegge!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå