AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #1 Skrevet 21. april 2013 Hvordan takler man en barnefar som lyver til folk om at han ikke får lov til å ha mer samvær enn hver 5 helg, fordi han sier jeg har nektet ham det, når fakta er at det er jeg som alltid har sakt fra bruddet at han må bare gi beskjed om han vil ha hyppigere samvær? Jeg fikk vite det av ei av hans tidligere venninner, hun sa at han hadee fortalt hele vennegjengen at han skulle "kjempe" for å få mer samvær og at han synes han ikke fikk nok. Heldigvis hadde jeg meldinger fra ham der jeg hadde spurt om han kunne tenke seg samvær oftere, der han hadde svart at han ville ha det slik det var. Nå er hun min venninne btw, så er jo ganske greit å bli trodd av noen i hvertfall. Det som er så frustrerendes er at det alltid er jeg som har gjort alt for å tilrettelegge for ham mtp samvær. Jeg har aldri sakt nei om han har ringt kvelden før/morningen før selv om vi egentlig hadde planer.. Vi har ikke noe samværsavtale, fordi det "passer" han ikke.. Men har tenkt å få time til mekling etter dette her.. Anonym poster: 44ed54e3303f4134a76a81bb7ace8ef7
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #2 Skrevet 21. april 2013 Beklager en del skriveleif, skrev på mobilen så ble litt rotete, pluss at jeg kom borti feil bokstaver noen ganger.. Anonym poster: 44ed54e3303f4134a76a81bb7ace8ef7
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #3 Skrevet 21. april 2013 Hvorfor bry seg om hva andre tenker? Ville bare gitt en god F. Anonym poster: fb04ecb55c118269807ef01e63604524 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #4 Skrevet 21. april 2013 Hvorfor bry seg om hva andre tenker? Ville bare gitt en god F. Anonym poster: fb04ecb55c118269807ef01e63604524 Enig. Du gjør alt verre for eg selv og barnet ditt når du deltar i en sånn intrige. Get over it! Anonym poster: 0fa00d7a6b8f7573b845272e8bc056a7
Gjest Violetta Skrevet 21. april 2013 #5 Skrevet 21. april 2013 Du får ikke gjort så mye med det. Hev deg over det og tenk at en dag slår det tilbake på ham selv.
momo Skrevet 21. april 2013 #6 Skrevet 21. april 2013 Du må bare prøve å ikke bry deg. Skulle hørt alle de ville historiene barnefar her kommer med om meg. Vi har og vært hos familivernkontoret, der og satt han og løy som noe annet rart. Men han kommer jo ingen vei med det. Og folk tenker nok sitt og.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #7 Skrevet 21. april 2013 Du må bare prøve å ikke bry deg. Skulle hørt alle de ville historiene barnefar her kommer med om meg. Vi har og vært hos familivernkontoret, der og satt han og løy som noe annet rart. Men han kommer jo ingen vei med det. Og folk tenker nok sitt og. Min sa faktisk til mekleren at familien min var mafia Anonym poster: e975bc118d0e3f9856eb04a6eb664ebc
momo Skrevet 21. april 2013 #8 Skrevet 21. april 2013 Min sa faktisk til mekleren at familien min var mafia Anonym poster: e975bc118d0e3f9856eb04a6eb664ebc Huff, utrolig hva noen klarer å lire ut av seg.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2013 #9 Skrevet 22. april 2013 Hvordan takler man en barnefar som lyver til folk om at han ikke får lov til å ha mer samvær enn hver 5 helg, fordi han sier jeg har nektet ham det, når fakta er at det er jeg som alltid har sakt fra bruddet at han må bare gi beskjed om han vil ha hyppigere samvær? Jeg fikk vite det av ei av hans tidligere venninner, hun sa at han hadee fortalt hele vennegjengen at han skulle "kjempe" for å få mer samvær og at han synes han ikke fikk nok. Heldigvis hadde jeg meldinger fra ham der jeg hadde spurt om han kunne tenke seg samvær oftere, der han hadde svart at han ville ha det slik det var. Nå er hun min venninne btw, så er jo ganske greit å bli trodd av noen i hvertfall. Det som er så frustrerendes er at det alltid er jeg som har gjort alt for å tilrettelegge for ham mtp samvær. Jeg har aldri sakt nei om han har ringt kvelden før/morningen før selv om vi egentlig hadde planer.. Vi har ikke noe samværsavtale, fordi det "passer" han ikke.. Men har tenkt å få time til mekling etter dette her.. Anonym poster: 44ed54e3303f4134a76a81bb7ace8ef7 Dette er dessverre helt vanlig og gjelder både fedre og mødre i like stor grad. Jeg opplevde noe liknende som deg (men jeg er far til barnet) og holdningene til meg begynte å bli et problem i nærmiljøet. Men gradvis opplevde folk rundt meg hvem som snakket sant. Det tok 1-2 år før sannheten ble lagt på bordet. Kanskje det går fortere for deg, men husk å ikke hovere den dagen far blir gjennomskuet. Det vil bare gi deg enda mer cred i nærmiljøet og blandt venner forøvrig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå