Gjest Lillesiren Skrevet 14. mai 2013 #41 Del Skrevet 14. mai 2013 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10070359 Jeg synes det er så utrolig paradoksalt hvordan man i en ende av sykehuset jobber intensivt for å redde premature barn, mens man "pakker de inn i tepper og lar de dø" i andre enden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 16. mai 2013 Forfatter #42 Del Skrevet 16. mai 2013 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10070359 Jeg synes det er så utrolig paradoksalt hvordan man i en ende av sykehuset jobber intensivt for å redde premature barn, mens man "pakker de inn i tepper og lar de dø" i andre enden... Anbefaler ikke å lese om russiske klinikker.... Til noe litt mer koslig. Håper alle får en koslig 17 mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 16. mai 2013 Forfatter #43 Del Skrevet 16. mai 2013 Konklusjon etter å ha sett Suits; classy businesslook på damer er hott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 17. mai 2013 Forfatter #44 Del Skrevet 17. mai 2013 - jeg har feira 17 mai i Norges offisielt varmeste sted idag - kvinnfolk tåler tydeligvis ikke å gå i bunadssko uten å syte på facebook etterpå - jeg har ikke fobi mot nærkontakt med fremmede men må igjen konkludere med at om det finnes haugevis med ledige benker og stoler, da kan du banne på at noen skal absolutt sette seg kliss inntil kanskje jeg ser ensom ut?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 21. mai 2013 Forfatter #45 Del Skrevet 21. mai 2013 Og i Bergen høljer det ned som vanlig. Sjokk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. mai 2013 #46 Del Skrevet 21. mai 2013 Og i Bergen høljer det ned som vanlig. Sjokk Oioi, hvem skulle trodd det liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 23. mai 2013 Forfatter #47 Del Skrevet 23. mai 2013 Calavi: du glemte ironiflagget JEG HAR LYST PÅ SMOOTHIE!! NOen som har en god oppskrift å dele ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 23. mai 2013 Forfatter #48 Del Skrevet 23. mai 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. mai 2013 #49 Del Skrevet 24. mai 2013 Calavi: du glemte ironiflagget Nei, er vel ikke nødvendig det da du tydeligvis tok ironien Gidder ikke sløse med smileys heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 24. mai 2013 Forfatter #50 Del Skrevet 24. mai 2013 Min favoritt klesbutikk på nett www.swell.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 24. mai 2013 Forfatter #51 Del Skrevet 24. mai 2013 Her misser jeg bussen for å skeie ut med en digg sesam Lammekebab. Og får helt ferskt brød! Også er apetitten min fremdeles helt ødelagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 27. mai 2013 Forfatter #52 Del Skrevet 27. mai 2013 Woop woop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 27. mai 2013 #53 Del Skrevet 27. mai 2013 Får jo nesten si det her og da.... GRATULERER MED DAGEN! Du får til og med en 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillesiren Skrevet 28. mai 2013 #54 Del Skrevet 28. mai 2013 Gratulera med dagen din:)!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 28. mai 2013 Forfatter #55 Del Skrevet 28. mai 2013 Får jo nesten si det her og da.... GRATULERER MED DAGEN! Du får til og med en En pakke?! men hva er inni daaa?? Gratulera med dagen din:)!! Også på dialekt til og med ? :D Bra start på dagen, hilsen fra to skjønne jenter:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 2. juni 2013 Forfatter #56 Del Skrevet 2. juni 2013 Okei, seriøst! Hva er greia med dette?! Jenter som tar gamle jeans, klipper de om til korte shorts (forsåvidt helt greit i seg selv) og lar de laaaaange gjerne hvite lommene henge langt ned på lårene?! Både forann OG bak?! Det er jo dritstygt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 2. juni 2013 Forfatter #57 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Tror jeg er en freefaller+fetus Enn du ? :D Endret 2. juni 2013 av Guybrush Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillesiren Skrevet 2. juni 2013 #58 Del Skrevet 2. juni 2013 Hvis du tar Qwoping og snur den 180 grader rundt, så har du meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 2. juni 2013 Forfatter #59 Del Skrevet 2. juni 2013 Hvis du tar Qwoping og snur den 180 grader rundt, så har du meg Hahahaha, jeg husker fortsatt den :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 2. juni 2013 #60 Del Skrevet 2. juni 2013 Jeg er nok samme som deg, guybrush. Men også litt soldier. Bare jeg har hendene på magen stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå