Chinka Skrevet 21. april 2013 #1 Skrevet 21. april 2013 I går så jeg på filmen United 93 og den var utrolig rørende. Og i dag søkte jeg på youtube og så på en dokumentar om 11/9. Jeg kan ikke beskrive hva jeg følte da jeg så på videoen. Jeg gråt og gråt. Noe så forferdelig. Mennesker som hopper fra bygningene, mennesker som ringer sin familie for siste gang m.m. Det var helt tragisk Var det noen i flyet eller i bygningene som overlevde terrorangrepet? Jeg prøvde og søke men fant ingenting. Vil gjerne se på intervju. Takker hvis noen kan hjelpe meg.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #2 Skrevet 21. april 2013 I går så jeg på filmen United 93 og den var utrolig rørende. Og i dag søkte jeg på youtube og så på en dokumentar om 11/9. Jeg kan ikke beskrive hva jeg følte da jeg så på videoen. Jeg gråt og gråt. Noe så forferdelig. Mennesker som hopper fra bygningene, mennesker som ringer sin familie for siste gang m.m. Det var helt tragisk Var det noen i flyet eller i bygningene som overlevde terrorangrepet? Jeg prøvde og søke men fant ingenting. Vil gjerne se på intervju. Takker hvis noen kan hjelpe meg. Ingen ombord noen av de kaprede flyene overlevde terrorangrepet. Når det gjelder bygningene, så hvis du tenker på folk som befant seg over treffpunktene (der flyene traff), så var det ingen som overlevde, de i etasjene over der flyene traff, var allerede i praksis døde selv om de levde en stund etter at flyene traff. Hvis du tenker sånt generelt, så er det gjort intervjuer av menneskene som berget seg ut av bygningene, fra etasjene under treffpunktet. Du kan søke på you tube, søk på 'survived from twin towers' - der er det noen intervjuer med mennesker som overlevde. Anonym poster: 90c6a7b3ab27f3caf0e87a294bcf1b01 1
Gjest Gunfreak Skrevet 21. april 2013 #3 Skrevet 21. april 2013 En av heltene som reddet mange liv den dagen http://en.wikipedia.org/wiki/Rick_Rescorla 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #4 Skrevet 21. april 2013 Gode svar over her. Vil anbefale deg å lese litt om de som fikk overmannet terroristene ombord i United 93, de er virkelige helter. Alle ombord i alle fire fly døde, noe annet ville uansett vært helt utenkelig. I Pentagon og i tvillingtårnene var det imidlertid mange som overlevde, flyene rammet tross alt ikke hele byggene. Det er imidlertid IKKE riktig at ingen i etasjene over der flyene traff overlevde. I det nordre tårnet døde alle på og over etasjen der flyet traff i, men i det søndre tårnet overlevde 14 i selve etasjen flyet traff og totalt fire personer i etasjene over. En av de fire heter Brian Clark, et søk på "Brian Clark 9/11" bør være nok til å få deg igang på å lese litt om ham og lignende historier. Anonym poster: 4bc2ae874b0f479bb6bfe0c05bbcae73
Chinka Skrevet 21. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2013 En stor takk til dere Det ble sagt at personer som var i world trade center 2 ble rådet til å ikke forlate bygningen fordi den var sikret. Men det var den dessverre ikke. Hvis dem ikke hadde fått den beskjeden hadde dem kanskje vært blant oss i dag
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #6 Skrevet 21. april 2013 En stor takk til dere Det ble sagt at personer som var i world trade center 2 ble rådet til å ikke forlate bygningen fordi den var sikret. Men det var den dessverre ikke. Hvis dem ikke hadde fått den beskjeden hadde dem kanskje vært blant oss i dag Dette stemmer. Jeg hadde selv en slektning i søndre bygning, den som ble truffet sist, og han har fortalt at han fikk beskjed om at deres tårn fortsatt var trygt, så det var bare å returnere til kontorene fremfor å styrte nedover. Heldigvis jobbet han ganske lavt i bygget, og han rakk derfor ut før tårnet falt, men selv for ham var det på hengende håret. Er også derfor jeg har lest ekstra mye om denne tragedien. Og pass på at du ikke fanges i en eller annen konspirasjonsteori når du leser om dette - de fremstilles gjerne veldig lekkert, men de er uten unntak grundig tilbakevist Anonym poster: 4bc2ae874b0f479bb6bfe0c05bbcae73
Chinka Skrevet 21. april 2013 Forfatter #7 Skrevet 21. april 2013 Dette stemmer. Jeg hadde selv en slektning i søndre bygning, den som ble truffet sist, og han har fortalt at han fikk beskjed om at deres tårn fortsatt var trygt, så det var bare å returnere til kontorene fremfor å styrte nedover. Heldigvis jobbet han ganske lavt i bygget, og han rakk derfor ut før tårnet falt, men selv for ham var det på hengende håret. Er også derfor jeg har lest ekstra mye om denne tragedien. Og pass på at du ikke fanges i en eller annen konspirasjonsteori når du leser om dette - de fremstilles gjerne veldig lekkert, men de er uten unntak grundig tilbakevist Anonym poster: 4bc2ae874b0f479bb6bfe0c05bbcae73 Oi det må ha vært helt forferdelig for han. Jeg blir så lei meg... bare tanken på alle de menneskene som opplevde noe så forferdelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå