Gjest LadySizz Skrevet 21. april 2013 #1 Skrevet 21. april 2013 Og jeg er kanskje ikke alene er inne om å være det idag? 1
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 21. april 2013 #3 Skrevet 21. april 2013 Nei, ligger i fosterstilling med laptopen
Gjest LadySizz Skrevet 21. april 2013 #4 Skrevet 21. april 2013 Nei, ligger i fosterstilling med laptopen Hahaha I know the feeling Er ikke helt der jeg,men kommer meg ikke ut av sengen,og kjenner formen blir verre og verre.. At man adlri lærer..
Gjest LadySizz Skrevet 21. april 2013 #5 Skrevet 21. april 2013 Nope, vi er nok flere Sjeldent man er alene om dette etter en Lørdag
Lykkelitenen Skrevet 21. april 2013 #6 Skrevet 21. april 2013 Søndagen er den dagen i uken jeg føler meg gammel
Trude.lutt Skrevet 21. april 2013 #7 Skrevet 21. april 2013 drakk 2-3 glass hvitvin i går, føler meg helt hudløs og jævelig... selvtilitt som en liten ert....
Lykkelitenen Skrevet 21. april 2013 #8 Skrevet 21. april 2013 drakk 2-3 glass hvitvin i går, føler meg helt hudløs og jævelig... selvtilitt som en liten ert.... Om det får deg til å føle deg noe bedre drakk jeg en flaske, spilte beerpong med både øl og musserende og tok noen heftige straffeshott med diverse blandinger i. Jeg skulle ønske ejg hadde blackouts, men jeg husker desværre alt 3
Obiola Skrevet 21. april 2013 #9 Skrevet 21. april 2013 Æsj ja, to små drinker i går og så dårlig form idag! Er nesten rart at man skal tåle så lite... Kunne lett bytta ut fyllesyken med influensa eller noe annet!
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. april 2013 #10 Skrevet 21. april 2013 Nei, ligger i fosterstilling med laptopen Stakkars lille søte Det skulle du tenkt på før du drakk
Gjest LadySizz Skrevet 21. april 2013 #11 Skrevet 21. april 2013 Æsj ja, to små drinker i går og så dårlig form idag! Er nesten rart at man skal tåle så lite... Kunne lett bytta ut fyllesyken med influensa eller noe annet! Synes virkelig synd på sånnes som deg som ikke drikke noe før du får kjenne på det dagen derpå. Må være kjedelig å vite at nesten uansett vil du bli dårlig dagen på,så klem til deg!
Gjest LadySizz Skrevet 21. april 2013 #12 Skrevet 21. april 2013 Formen har gått fra okei i formiddag,nedtur deluxe i ettermiddag og på bedringens vei nå igjen etter at jeg endelig fikk sovet en time,også kommer kompiss med verdens beste burger snart,så da blir det nok helt på topp etterpå :D Jeg sverger til søvn,vann og burger dagen derpå! Enn dere,har dere noe spesielt dere gjør dagen derpå?
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 21. april 2013 #13 Skrevet 21. april 2013 Stakkars lille søte Det skulle du tenkt på før du drakk Haha! Ja, men var verdt det. Tror resten av dagen blir tilbrakt i senga med digg mat og Seinfeld :--D 1
Obiola Skrevet 21. april 2013 #14 Skrevet 21. april 2013 Synes virkelig synd på sånnes som deg som ikke drikke noe før du får kjenne på det dagen derpå. Må være kjedelig å vite at nesten uansett vil du bli dårlig dagen på,så klem til deg! Hehe, takk for det! Er litt kjedelig å nesten ikke kunne kosedrikke engang... Men er i det minste god motivasjon til å holde seg unna alkohol!
Gjest LadySizz Skrevet 21. april 2013 #15 Skrevet 21. april 2013 Hehe, takk for det! Er litt kjedelig å nesten ikke kunne kosedrikke engang... Men er i det minste god motivasjon til å holde seg unna alkohol! Absolutt,for egentlig er det jo bare noe dritt i stapper i oss..
Sugar&Spice Skrevet 21. april 2013 #16 Skrevet 21. april 2013 Jeg sverger til søvn,vann og burger dagen derpå! Enn dere,har dere noe spesielt dere gjør dagen derpå? Jeg sverger alltid til tre liter vann (gjerne en liter før jeg sovner når jeg kommer hjem), en halvliter iiiskald cola og iste eller sjokolademelk (eller begge deler). Og pommes frites, ostesmørbrød eller annen salt mat. Potetgull er også bra. Så etter å ha sett tre-fire episoder av en favorittserie pleier jeg å tvinge meg selv til å gå en tur, og etter det er det som regel kurert! Jeg sover veldig dårlig når jeg har drukket, så jeg er alltid trøtt, er jeg heldig klarer jeg å få en halvtime på øyet på ettermiddagen. Etter det er jeg i topp form igjen.
Gjest LadySizz Skrevet 21. april 2013 #17 Skrevet 21. april 2013 Jeg sverger alltid til tre liter vann (gjerne en liter før jeg sovner når jeg kommer hjem), en halvliter iiiskald cola og iste eller sjokolademelk (eller begge deler). Og pommes frites, ostesmørbrød eller annen salt mat. Potetgull er også bra. Så etter å ha sett tre-fire episoder av en favorittserie pleier jeg å tvinge meg selv til å gå en tur, og etter det er det som regel kurert! Jeg sover veldig dårlig når jeg har drukket, så jeg er alltid trøtt, er jeg heldig klarer jeg å få en halvtime på øyet på ettermiddagen. Etter det er jeg i topp form igjen. Drikker godt med vann på natten jeg også,så tar jeg en matbit før jeg legger meg. Kan være alt fra brødskive til pizza bare for å ha noe i magen. Gå tur har jeg aldri klart dagen derpå tror jeg ikke. Hadde sikkert vært en godt til kroppen,men er for svak for senga/sofaen den dagen
Anciol Skrevet 21. april 2013 #18 Skrevet 21. april 2013 Nei du er ikke alene om å være fyllesjuk idag , ble for mye rom og cola på meg igår på heroes of might and magic III LAN festen vår! Men stod opp 8.00 og gikk en god tur i frisk luft mens jeg spiste en hjemmelaget hamburger som mamma hadde laget til meg:) 1
Gjest LadySizz Skrevet 21. april 2013 #19 Skrevet 21. april 2013 Nei du er ikke alene om å være fyllesjuk idag , ble for mye rom og cola på meg igår på heroes of might and magic III LAN festen vår! Men stod opp 8.00 og gikk en god tur i frisk luft mens jeg spiste en hjemmelaget hamburger som mamma hadde laget til meg:) Skylder på kapteinen og colaen idag jeg også Hjemmelaget burger måtte være genialt da,heldig du :D
Anciol Skrevet 21. april 2013 #20 Skrevet 21. april 2013 Broren min var like full som jeg, og han og hans lille familie bor i kjellerleiligheten hos mama og pappa. Så han nevnte det for mamma at jeg var fyllesjuk idag . Så da laget mamma en ekstra burger og sendte den med mannen min hjem til meg:) MAnnen min har passet ungene i heledag;) ungene sov over hos besteforeldrene igårkveld så vi kunne ha en LAN fest i vår leilighet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå