Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jørgen
Skrevet

En kompis så samboer kline med en annen mann i natt, hun kom hjem tidlig om morgenen og har ikke sagt et ord. Jeg har lagt meg i kottet med dataen og aner ikke hva jeg skal gjøre. Hva gjør jeg nå? Vil hevne meg på den stygge hora. Noen tips til noe som virkelig kan svi?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kaffekrus
Skrevet

Ja, det er på tide å komme ut av skapet.

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Om du hevner deg på henne, så synker du ned på hennes nivå. Om du eier leiligheten så får du henne til å flytte ut. Om hun eier, så flytter du til en kompis frem til du finner deg et eget sted å bo.

Oppdater oss om hvordan det går!

(Og jeg er kanskje den i verden som hater utroskap mest, og jeg skjønner egentlig ikke hvorfor folk engang tenker på det)

Anonym poster: 6e9d5eaecf0c13ca202f0f61d8669437

• Liker 1
Gjest Snuppi
Skrevet

Kom deg ut av kottet og fortell henne hva kompisen din så i går!

Skrevet

Enda godt personen er stygg da. Den andre nektet sikkert fordi samboeren din er stygg, så tror ikke du trenger å bekymre deg.

• Liker 1
Skrevet

Om det er din leilighet: knull henne skikkelig, når du er ferdig gir du henne en 50 lapp, takker for knullet og ber henne om å pelle seg til helvete ut av din leilighet.

Er det hennes leilighet: knull henne skikkelig, kle på deg og sleng en 50 lapp på sengen samtidig som du takker for knullet, så forlater du leiligheten for godt.

Skrevet

Kanskje hun var utro fordi du betegner henne som stygg...

Skrevet

Kanskje hun var utro fordi du betegner henne som stygg...

...eventuelt beskriver han henne som stygg, fordi hun var utro...

• Liker 11
Skrevet

...eventuelt beskriver han henne som stygg, fordi hun var utro...

Eller det ja.

Gjest Sunheart
Skrevet (endret)

Med den ordbruken du bruker om din kjæreste, skjønner jeg godt at hun er utro...

Endret av Sunheart
Gjest Magdalene
Skrevet

Med den ordbruken du bruker om din kjæreste, skjønner jeg godt at hun er utro...

Så du hadde ikke sagt noe stygt om kjæresten din om ham var utro?

• Liker 7
Skrevet

Okei, du har lov til å være skikkelig forbanna i en slik situasjon, men hvis jeg var deg, så ville jeg ha tatt "the high road". Med det mener jeg at du kan velge å ikke senke deg ned på et lavmål (og ja, jeg VET at det er kjempevanskelig).

Kom deg ut av kottet, fortell henne hva du vet, og spør hva hun har å si til det. Deretter drar enten hun eller du til et annet sted, og du bør gi deg selv tid til å tenke grundig igjennom hvordan du vil forholde deg til dette. Ikke gjør noe overilt nå, TS. Det er bare du som kan ta den mest riktige beslutningen for deg, og bare du som vet om dette er noe du kan klare å tilgi eller ikke. Enkelt blir det uansett ikke. Klem!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om det er din leilighet: knull henne skikkelig, når du er ferdig gir du henne en 50 lapp, takker for knullet og ber henne om å pelle seg til helvete ut av din leilighet.

Er det hennes leilighet: knull henne skikkelig, kle på deg og sleng en 50 lapp på sengen samtidig som du takker for knullet, så forlater du leiligheten for godt.

Burde vært mulig å plusse.

Anonym poster: cf0b2b635d312f010d5b3d8be9ed484f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvem eier leiligheten?

Anonym poster: 78de74134c2cc6f57d3589cc62df0d72

Skrevet

Dette er svært enkelt. Har du et snev av selvrespekt, hiver du henne ut av leiligheten og avslutter forholdet.

Gjest Sunheart
Skrevet

Så du hadde ikke sagt noe stygt om kjæresten din om ham var utro?

Jeg hadde bare gjort det slutt.
Gjest anonym
Skrevet

En kompis så samboer kline med en annen mann i natt, hun kom hjem tidlig om morgenen og har ikke sagt et ord. Jeg har lagt meg i kottet med dataen og aner ikke hva jeg skal gjøre. Hva gjør jeg nå? Vil hevne meg på den stygge hora. Noen tips til noe som virkelig kan svi?

Har hun vært utro før? Har du stolt på henne? Kan du beskrive henne litt mer?

Noen mennesker, om de er kvinner eller menn, har en tendens til å ødelegge for deg selv. Har hun dettet trekket? Det kan ofte handle om dårlig selvbilde, behov for bekreftlese osv. Nå mener jeg ikke at du skal forstå henne, men prøver bare å se litt større på det hele. Dere kan ikke spole tida tilbake, men du kan velge dine handlinger og reaksjiner, så du ikke gjør det vondt værre for deg selv. Har dere ellers et bra forhold, eller har dere ,ange problemer? Er forholdet verdt å kjempe for, eller vil du sette kroken på døra? Det er dettte du må finne ut av. Mulig hun og er av typen jente som drikker for ye, og mangler da selvkontroll? Ingen av evt årsaker til utroskapen, er unnskyldninger, men spørsmål du kan stille deg selv, så dere evt kan ta dette opp ordentlig. Det er deg som til syvende og sist må ta valget. Det jeg tenker kan være mest virkningsfullt, som kan få det til å svo som du nevner : er å si det du vet, dermed dra et annet sted, hos venner eller noe. Holde totalt avstand en periode. Det er viktig at du viser en reaksjon, at dette er noe du ikke finner deg i. Så kan dere evt ta en samtale senere hvis du er klar for det. Hvis du mener sviket er så stort at ingenting nytter, er det jo bare å avslutte.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde bare gjort det slutt.

Da er du ett større mennske enn flere av oss ;)

Anonym poster: 34a299b009b12b14e923364588d7d2f0

Gjest Sunheart
Skrevet

Da er du ett større mennske enn flere av oss ;)

Anonym poster: 34a299b009b12b14e923364588d7d2f0

Nei, det er dine ord det. Jeg hadde bare ikke akseptert utroskap. Bedre å gjøre det slutt enn å pønske ut hevn mens du kaller kjæresten for hore og stygg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...