Gå til innhold

Samboer blir fort sur og sier ikke mye

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min er ofte sur. Han holder ting og saker for seg selv og sier ikke så mye. Han liker ikke å snakke. Ivertfall ikke om følelser, det ender med at han blir sur og irritert, og drar sin vei. Han kan være sur i flere dager etter en krangel og da er det som oftest jeg som må "løse opp". Kjenner dette begynner å gjøre meg sliten.. Noen i samme båt? Jeg mener at hvis man har kranglet, så bør man alikevel vise at man er glad i hverandre etterpå, snakke godt sammen og løse opp..

Anonym poster: d2d252498688652d0fcd427b5dff9da2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Typisk menn som ikke egentlig er innstilt på et livslangt forhold. Har vært borti det ja.

Anonym poster: 97cd794a8e86d0394fa9e61e329d7be7

AnonymBruker
Skrevet

Typisk menn som ikke egentlig er innstilt på et livslangt forhold. Har vært borti det ja.

Takk for svar :) Hvordan endte det? Jeg kan legge til at jeg kan være "masete" i hans øyne, som å spørre om han kan vaske kjøkkenet, lage middag osv. Jeg gjør mesteparten av husarbeidet. Det mest provoserende er når han svarer "jo" og "nei" på SMS fra meg, når han er sur. Han vil ikke ordne opp og være kjærester igjen etter diskusjoner.. Langvarig sint/sur kan man si

AnonymBruker
Skrevet

Det endte dårlig, kom til et punkt der jeg ga faen i å gidde å gjøre noe for forholdet lenger. Da eksisterte vi bare sammen til slutt.

Masinga er ikke noe bra den heller og kan ha vært med på å endre hele tankesettet hans om hva det å snakke med deg er, så han unngår det bare for å unngå mer masing.

AnonymBruker
Skrevet

Det endte dårlig, kom til et punkt der jeg ga faen i å gidde å gjøre noe for forholdet lenger. Da eksisterte vi bare sammen til slutt.

Masinga er ikke noe bra den heller og kan ha vært med på å endre hele tankesettet hans om hva det å snakke med deg er, så han unngår det bare for å unngå mer masing.

Men han oppfatter å snakke som masing. altså hvis jeg snakker, så oppfatter han at jeg maser. Dette må han slutte med har jeg sagt flere ganger. Han tåler ikke at jeg ber han om ting f.eks.

AnonymBruker
Skrevet

Men han oppfatter å snakke som masing. altså hvis jeg snakker, så oppfatter han at jeg maser. Dette må han slutte med har jeg sagt flere ganger. Han tåler ikke at jeg ber han om ting f.eks.

Jo, men kvinner og menn er forskjellige der. Da er det bare å finne seg en mann med litt initiativ istedet så slipper man å bli "masekjerring". :)

AnonymBruker
Skrevet

Jo, men kvinner og menn er forskjellige der. Da er det bare å finne seg en mann med litt initiativ istedet så slipper man å bli "masekjerring". :)

Ja, sant det.. Er bare så redd for å gå ifra han også.. Han virker så likegyldig og han er ekstremt umoden. Men er redd jeg kommer til å angre. Håper at han en dag innser hvor godt han har hatt det med meg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde også et slikt forhold en gang, fyren ble sur for alt mulig og furtet. Jeg gjorde det slutt og ikke angret en dag. Har funnet en samboer som er mye modnere. Jeg traff eksen min for en stund siden og da unnskyldte han seg for at han hadde vært så umoden. Jeg tror faktisk han har endret seg, men vil ikke ha ham tilbake.

Anonym poster: 82a62dd65b3a1ed8a7f1b85b5553b4a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...