Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stil og klasse over det der, ingen tvil!

Men jeg må si linkene dine har en lett eim av "må du spørre om prisen har du ikke råd". :fnise:

Anonym poster: 62c311fa32f88516a43327c74c441a1d

• Liker 4
Skrevet (endret)

Stil og klasse over det der, ingen tvil!

Men jeg må si linkene dine har en lett eim av "må du spørre om prisen har du ikke råd". :fnise:

Det er ikkje så frykteleg dyrt eigentleg, desse gilde golfskoa kan ein visstnok få heilt ned i 850 pund.

reut1+leather+soul.jpg

reut3.jpg

reut2.jpg

Endret av Rskre
  • Liker 1
Skrevet

Stil og klasse, ja. :) Visste ikke at godeste Rskre fra Vågå hadde slik klessmak. Skoene er kanskje ikke min favoritt, men de er jo absolutt fine på sin måte..

• Liker 2
Skrevet

Wow! Dette her var lekkert, Rskre!

850 pund er en noe stiv pris sett på generelt grunnlag, men for et par som er "bespoke", er det tvert om svært rimelig. John Lobb er blant annet mer kostbart uten at det det er "bespoke" på noe vis. Du får velge blant allerede ferdige skolester, men that's it.

Hvordan ser resten av antrekket ut? Sånn mer konkret? Har du pekt deg ut noe spesifikt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikkje så frykteleg dyrt eigentleg, desse gilde golfskoa kan ein visstnok få heilt ned i 850 pund.

reut1+leather+soul.jpg

reut3.jpg

reut2.jpg

Ja, det er jo så billig at man nesten skulle begynt å spille golf!

(Smertegrensen min for et par sko ligger dessverre et godt stykke lavere enn som så, selv om jeg ikke tviler på at de er verdt prisen. Og så ville jeg nok foretrukket en litt annen stil, siden jeg er av kvinnekjønn. ;) )

Skrevet

No er ikkje dette mine sko, eg har henta bileta frå theshoesnobblog.com

Personleg lyt eg ha bespoke sko uansett då eg nyttar skostorleik 48. Cleverley har i tillegg semi-bespoke og ready-to-wear sko.

Eg fekk også tilpassa skotypen til Laurence Olivier, det tykte eg var gildt.

http://www.gjcleverley.co.uk/our-shoes/bespoke-range

Har ogso sko frå John Lobbs. var det ikkje Churchill som sa at “A gentleman buys his hats at Locks, his shoes at Lobbs, ...and his cheese at Paxton & Whitfield”..........

Edward Green lagar ogso gilde sko.

Opphavleg prøvde eg å etterlikna stilen åt Duke of Windsor og fekk reprodusert klede designa for han, berre tilpassa mine mål (han var mykje lågare enn meg).

Likar også kreasjonane åt Cecil Beaton:

Sjekk dei herlege hattane!

• Liker 1
Skrevet (endret)

194_773n5.jpg

195_773n11.jpg

Denne dobbeltspente frakken var gild (noko formell ogso, men det gjer vel ingenting?), eg lyt vel skaffa meg den.

Endret av Rskre
Skrevet

Minner om da jeg og min bror troppet opp på Harrods i joggebukser. Ingen av dem som jobbet der snakket med oss. Men da vi hadde handlet litt og gikk rundt med poser, fikk pipen en annen lyd.

Skrevet

Minner om da jeg og min bror troppet opp på Harrods i joggebukser. Ingen av dem som jobbet der snakket med oss. Men da vi hadde handlet litt og gikk rundt med poser, fikk pipen en annen lyd.

Kva sikta du til?

• 9 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvor ble du av @Rskre`?

Anonymkode: f2e29...58f

• 10 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.6.2022 den 20.24):

Hvor ble du av @Rskre`?

Anonymkode: f2e29...58f

Det lurer jeg også på. Kom tilbake! 

Anonymkode: f3a44...581

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...