CathFoto Skrevet 21. april 2013 #1 Skrevet 21. april 2013 Inspirert av en annen tråd her så lurer jeg hva dere har tenkt å bruke av smykker på den store dagen
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #2 Skrevet 21. april 2013 armbånd og øredopper, min kjole er stroppløs så jeg syntes ikke det så fint ut med smykke til den. Jeg skal sette opp håret. Diamant øredobber og armbånd med perler og diamanter. (eller "diamanter" ) Anonym poster: 1ad3864283d3164afecea87be8861133
Moderfavn Skrevet 21. april 2013 #3 Skrevet 21. april 2013 Jeg har et etiopisk solkors som betyr mye for meg. Det ser omtrent ut som et snøfnugg, men er et kors. Jeg tror jeg kommer til å ha det. I ørene blir det kanskje et par sorte dråpeformede skru-øredobber. Sånne for folk som mangler hull i ørene. Jeg har hull, med det hadde ikke min oldemor. De er veldig elegante, og jeg tror det vil føles godt å ha dem på. Jeg er litt gammeldags av meg og liker å kunne bruke arvesmykkene mine. Jeg vurderer også om jeg skal ha en ring på venstrehånda. Det blir da min manns bestemors ring. Hun har også gått bort og det hadde vært fint å inkludere den siden også. Men jeg er litt usikker på om det er "lov" med andre ringer på seg på bryllupsdagen. 1
Gjest Kiara! Skrevet 21. april 2013 #4 Skrevet 21. april 2013 Jeg skal klippe håret kort i Michelle Williams stil, så jeg skal ha: Hårpynt - http://fineandfleurie.bigcartel.com/product/dramatic-bridal-headband-with-swarovski-rhinestone-flowers-and-pearls-by-fine-fleurie Øredobber som jeg er veeeeeeldig i tvil om jeg skal ha siden jeg føler det blir for mye, så de kan godt ende som brudepikepynt. - http://fineandfleurie.bigcartel.com/product/sparkling-teardrop-bridal-earrings-in-silver-chic-and-classic Jeg vil mye heller ha noe slikt feks. helt enkle diamanter uten noe mer. Så skal jeg dykke i mormors smykkeskrin etter et perlearmbånd, jeg vet at hun har noe slikt. 1
CathFoto Skrevet 21. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2013 Jeg vurderer noe slikt: http://www.etsy.com/listing/117987013/spoon-bracelet-spoon-jewelry-antique?ref=sr_gallery_38&ga_search_query=spoon+bracelet&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=NO&ga_ref=auto1&ga_search_type=all&ga_facet=spoon+bracelet Og http://www.hasla.no/sider/produkt.asp?id=8305&vare=3651s0014. De med hvit/naturstein
Petalouda Skrevet 21. april 2013 #6 Skrevet 21. april 2013 jeg er usikker på hvor mye jeg skal bruke, det kommer an på hva jeg bestemmer meg for å ha på hodet. Jo mer hodepynt (tiara, diadem, slør) jo mindre smykker ellers. men om jeg skal ha noe blir det smått og enkelt og gnistrende. Som dette I ørene skal jeg ha øredobbene som hører til dette smykket Og så skal jeg ha et armebånd fra Glitter, det er et sånt viklearmebånd, med ørsmå hvite perler og glitrestener Og så skal jeg ha en ring fra Juvelen på venstre hånd, med en svakt rosa stein i som jeg har fått av kjæresten. Forlovelsesringen skal få ligge igjen hjemme 1
Gjest Kiara! Skrevet 21. april 2013 #7 Skrevet 21. april 2013 jeg er usikker på hvor mye jeg skal bruke, det kommer an på hva jeg bestemmer meg for å ha på hodet. Jo mer hodepynt (tiara, diadem, slør) jo mindre smykker ellers. men om jeg skal ha noe blir det smått og enkelt og gnistrende. Som dette I ørene skal jeg ha øredobbene som hører til dette smykket Og så skal jeg ha et armebånd fra Glitter, det er et sånt viklearmebånd, med ørsmå hvite perler og glitrestener Og så skal jeg ha en ring fra Juvelen på venstre hånd, med en svakt rosa stein i som jeg har fått av kjæresten. Forlovelsesringen skal få ligge igjen hjemme De øredobbene som hører til det smykket har du noen link eller butikk til de? Var kjempefint.
Petalouda Skrevet 21. april 2013 #8 Skrevet 21. april 2013 De øredobbene som hører til det smykket har du noen link eller butikk til de? Var kjempefint. http://www.onlinejuwelen.be/en/product/16173/629/nona/91559-nona.html Det finnes her Fikk det av kjæresten i kjærestepresang da han kom hjem fra en utenlandsjobbetur
CathFoto Skrevet 22. april 2013 Forfatter #10 Skrevet 22. april 2013 Jeg har et etiopisk solkors som betyr mye for meg. Det ser omtrent ut som et snøfnugg, men er et kors. Jeg tror jeg kommer til å ha det. I ørene blir det kanskje et par sorte dråpeformede skru-øredobber. Sånne for folk som mangler hull i ørene. Jeg har hull, med det hadde ikke min oldemor. De er veldig elegante, og jeg tror det vil føles godt å ha dem på. Jeg er litt gammeldags av meg og liker å kunne bruke arvesmykkene mine. Jeg vurderer også om jeg skal ha en ring på venstrehånda. Det blir da min manns bestemors ring. Hun har også gått bort og det hadde vært fint å inkludere den siden også. Men jeg er litt usikker på om det er "lov" med andre ringer på seg på bryllupsdagen. Hvordan er skruøredobber å ha på? Jeg har et par etter min farmor som hadde passet flott, men er så redd for å miste de at jeg aldri har brukt de.
CathFoto Skrevet 22. april 2013 Forfatter #11 Skrevet 22. april 2013 Dette settet: Utrolig pent, hvor har du kjøpt det?
CathFoto Skrevet 22. april 2013 Forfatter #12 Skrevet 22. april 2013 jeg er usikker på hvor mye jeg skal bruke, det kommer an på hva jeg bestemmer meg for å ha på hodet. Jo mer hodepynt (tiara, diadem, slør) jo mindre smykker ellers. men om jeg skal ha noe blir det smått og enkelt og gnistrende. Som dette I ørene skal jeg ha øredobbene som hører til dette smykket Og så skal jeg ha et armebånd fra Glitter, det er et sånt viklearmebånd, med ørsmå hvite perler og glitrestener Og så skal jeg ha en ring fra Juvelen på venstre hånd, med en svakt rosa stein i som jeg har fått av kjæresten. Forlovelsesringen skal få ligge igjen hjemme Kjempeflott
Moderfavn Skrevet 22. april 2013 #13 Skrevet 22. april 2013 Hvordan er skruøredobber å ha på? Jeg har et par etter min farmor som hadde passet flott, men er så redd for å miste de at jeg aldri har brukt de. Jeg er også livredd for å miste de, men de sitter veldig godt. Like godt som vanlige øredobber, egentlig, selv om det skjer at man mister slike også. Jeg bruker de kun til veldig spesielle anledninger, gjerne ikke for mange timer, og der jeg vet hvor jeg har vært i tilfelle jeg skulle miste en. Men som sagt sitter de egentlig godt.
Arkivskap Skrevet 24. april 2013 #14 Skrevet 24. april 2013 Jeg tenkte å ha et ganske stort kjede, så hadde ikke tenkt å ha hverken øredobler eller armbånd. Jeg skal ikke ha noe i håret heller (har helt kort hår). Blir det kjedelig det? Har stroppeløs kjole med sølv og svarte detaljer.
cecilie85 Skrevet 24. april 2013 #15 Skrevet 24. april 2013 Jeg tror jeg fant øredobbene jeg skal bruke, i helga dom var hos Cecilie Melli! De er helt enkle med en liten perle som henger litt ned. Ellers kjører jeg full pakke: langt slør, hårbånd med glitrende stener, de nevnte øredobber, et lite halssmykke med et bittelite hjerte, et armbånd jeg alltid bruker + forlovelsesring på venstre hånd. Jeg har også matchende belte til kjolen, som passer sammen med hårbåndet. Gleder meg til jeg skal "kle meg ut" som brud, med full pakke
Gjest Adriane Skrevet 24. april 2013 #16 Skrevet 24. april 2013 Arkivskap: syns det høres smart ut jeg, å ikke ha for mye annet stæsj hvis du skal ha et "prangende" halssmykke. Ang håret - hvis du er redd for at det skal bli kjedelig, kan du jo kjøpe noen sånne små "steiner" som man kan vikle inn i håret liksom, hvis du skjønner hva jeg mener med det? (De har det blant annet på Glitter) Veldig diskret og enkelt, men gjør samtidig det lille ekstra Cecilie85: Skjønner godt at du gleder deg
Gjest Ahs Skrevet 25. april 2013 #17 Skrevet 25. april 2013 Tror jeg vil bruke dette, et swarowski smykke med svaneanheng. Fikk det av min kjære da vi så svanesjøen, så det betyr mye for meg. Men må se hvordan det passer til kjolen. http://www.crystal-fox.com/index.cfm/Necklace_Swarovski_Pave_Swan_Rhodium_Pendant_1863.htm
AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #18 Skrevet 25. april 2013 Jeg har ikke funnet kjolen enda, har bare tenkt på smykker. Står mellom perlekjede/perleøredobber og safirøredobber som har diamanter rundt. Litt usikker. Sistnevnte er arvet og utrolig fine, men usikker på om de vil passe kjolen. Om jeg velger dem tror jeg også at det holder med smykker. Anonym poster: fcb8d460cfb2f60604b22eabbf2b10bc
AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #19 Skrevet 25. april 2013 http://www.thune.no/produkt/1267_Rosettørepynt_med_safir.aspx?kategoriid=4 Omtrent sånn, men i en dypere båfarge. Så blir det something old, og jeg får hatt med meg mormoren min på den store dagen. Anonym poster: fcb8d460cfb2f60604b22eabbf2b10bc
plix Skrevet 27. april 2013 #20 Skrevet 27. april 2013 Jeg lurer på om jeg skulle brukt smykket kjæresten ga meg, det eneste smykket han har gitt meg Et enkelt sølvsmykke med et elegant hjerte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå