AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #1 Skrevet 21. april 2013 For 3!!! År siden ble det slutt med exen og meg. Vi bodde sammen i 7 år. Forholdet tok slutt ,han var utro i 8 mnd før noen sa det til meg. Jeg sitter her nå 3 år senere og har funnet ut at jeg nok fortsatt har kjærlighetssorg. Har hatt en ny kjæreste i 1,5 år men gjorde det slutt pga jeg ikke klare å være sammen med en og savne en annen. Min ex som jeg savner ønsker at vi skal bli sammen igjen ( fått mailer ol, men ikke svart på noen ) men jeg kan ikke begynne på nytt med noen som har såret meg på denne måten. Han bor også fortsatt sammen med dama han var utro med.... Noen som har noen gode råd for å bli kvitt denne kjærlighetssorgen som har vart alt for lenge ? Anonym poster: 253c847482b8f9df32646c6631372d5d
Gjest Elissima Skrevet 21. april 2013 #2 Skrevet 21. april 2013 Blokker exen fra alt av mail, telefon og facebook. Skjønner det er enda vanskeligere å komme over han når han fortsatt tar kontakt! Så slemt at han legger seg etter deg når han har ny samboer. Høres ikke ut som boyfriend of the year han der altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå