Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne i slutten av 20-årene som er i et langvarig forhold. Det siste året har et eller annet endret seg hos meg. Og hos samboeren min. Vi har blitt enige om å være mer "åpne" i forholdet og vi tillater hverandre å leke, flørte og rote med andre. Til og med ha sex. Jeg blir ikke sjalu når han forteller om hva han har opplevd, og jeg kjenner selv at jeg faktisk er avhengig av den følelsen flørt/moro gir meg i hverdagen. Det er et krydder til et liv som jeg elsker, men som også kan bli litt for trygt til tider.. Problemet her er at jeg får et kick av å jakte på det jeg i utgangspunktet ikke kan få. Det vil si de som er forbudt. For eksempel han spennende kompisen til samboeren min, eller han gifte mannen på jobben. Og jeg har faktisk fått dem begge ut på glattisen, i den forstand at vi har rota/klina og det har vært mye flørting. Nylig gikk det et steg videre med han gifte mannen, hadde vi hatt 5 min til sammen så hadde vi kanskje hatt sex. Han sa han ville ha sex med meg. Når han er edru er han en helt annen, men jeg ser mannen vil ha meg og liker meg. Men han har selvfølgelig dårlig samvittighet etterpå. Men at han er villig til å gå ut på glattisen med meg fascinerer meg. Han er gift og har 2 barn, hvorfor vil han risikere alt for litt moro med meg. Det gir meg på en syk måte en slags herlig bekreftelse, og det gir meg glede. Jeg vet dette er umoralsk. Samtidig mener jeg han må bære risikoen, han må ta ansvar for sine egne handlinger. Jeg nekter å se på han som et offer og at jeg er den som lurer. Han er en voksen mann og han vet hva han gjør. Flørtingen med han har pågått i over et halvt år. Ellers føler jeg at det lyser "jeg er klar for å leke" i panna mi, for nå har det vært eventyr mange helger i år. Med både menn og kvinner. Og jeg har ikke oppsøkt alle situasjonene selv. De har oppstått. Og at jeg klarer å få han single kompisen til samboeren min til å faktisk risikere vennskapet sitt med samboeren min for å få rote med meg gir meg også kick. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Jeg blir fort betatt, men vet også at følelsene mine går fort over hvis jeg ikke forer dem. Problemet er at han gifte er en jeg ser hver dag. Og kompisen ser jeg også ofte. Og han flørter. Og det er helt feil å fortsette, for å "drite i eget bed" er ikke lurt.. Hvordan skru av?

Anonym poster: edfdddd64092b1dab6b8072a6a497afb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det første du burde gjøre er å dumpe samboeren din.

Dere 2 har ikke godt av hverandre, og forer bare hverandres dårlige egenskaper.

Men ellers er det sånn at mennesket er et psyko dyr. Og noen er da mer psyko enn andre.

Selvkontroll er aldri feil. Og burde være noe å streve etter.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Je vil si du skulle tatt en tur til psykolog, for det du føler er nok mye forbundet med en elendig selvfølelse, manglende grunnleggende selvtillit, mangel på en stødig tro på deg selv. Jeg kjenner meg igjen i det du sier, forskjellen er bare at jeg ikke vil ut på den glattisen du er på og faktisk rote og ligge med alle for å føle meg litt bra etterpå, jeg jobber heller med meg selv for å gi meg selv bekreftelsen jeg vil ha, og ikke hva andre kan gi meg. Jeg synes det har gått langt over streken for deg når dere innfører dette i forholdet deres, for det handler jo ikke om at dere har lyst til å leke med andre, det handler om at du hele tiden må utfordre og pushe grenser, få rote med personer son egentlig er uoppnåelige osv for å få din bekreftelse. Ta et skritt tilbake, tenk på hva jeg skriver, tenk godt etter, hvorfor gjør du dette.

:klem:

Anonym poster: fac10d5b7f0971986ac3842240cf5777

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Je vil si du skulle tatt en tur til psykolog, for det du føler er nok mye forbundet med en elendig selvfølelse, manglende grunnleggende selvtillit, mangel på en stødig tro på deg selv. Jeg kjenner meg igjen i det du sier, forskjellen er bare at jeg ikke vil ut på den glattisen du er på og faktisk rote og ligge med alle for å føle meg litt bra etterpå, jeg jobber heller med meg selv for å gi meg selv bekreftelsen jeg vil ha, og ikke hva andre kan gi meg. Jeg synes det har gått langt over streken for deg når dere innfører dette i forholdet deres, for det handler jo ikke om at dere har lyst til å leke med andre, det handler om at du hele tiden må utfordre og pushe grenser, få rote med personer son egentlig er uoppnåelige osv for å få din bekreftelse. Ta et skritt tilbake, tenk på hva jeg skriver, tenk godt etter, hvorfor gjør du dette.

:klem:

Du kan ha rett i at dette handler om noe manglende selvtillit hos meg. Selv om jeg nok ikke blir oppfattet som en person som har lit selvtillit. Jeg får stadig høre det motsatte. Men jeg har nok en tvil i meg. Når det gjelder grunnen til å innføre et mer åpent forhold handler det i stor grad om at vi har vært sammen i veldig mange år og har lyst til å leke begge to.

Skrevet

Du kan ha rett i at dette handler om noe manglende selvtillit hos meg. Selv om jeg nok ikke blir oppfattet som en person som har lit selvtillit. Jeg får stadig høre det motsatte. Men jeg har nok en tvil i meg. Når det gjelder grunnen til å innføre et mer åpent forhold handler det i stor grad om at vi har vært sammen i veldig mange år og har lyst til å leke begge to.

Og det tror du er sunt?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Og det tror du er sunt?

Det er i hvert fall bedre å være åpen og ærlig om dette, enn å leve ut den siden i det skjulte. Jeg vet med meg selv at jeg kommer til å flørte og leke uansett, og med tillatelse er det ikke utroskap. forholdet vårt får også et kick av det. Jeg får kick av å vite at andre kvinner vil ha mannen min. Kanskje det er nettopp dette som gjør at han og jeg vil holde sammen livet ut. Man kan godt si man åpner seg for å forelske seg i andre på denne måten, men jeg mener at den risikoen har man alltid i et forhold, man kan forelske seg bare ved å se på hverandre og snakke med hverandre.

AnonymBruker
Skrevet

Det er i hvert fall bedre å være åpen og ærlig om dette, enn å leve ut den siden i det skjulte. Jeg vet med meg selv at jeg kommer til å flørte og leke uansett, og med tillatelse er det ikke utroskap. forholdet vårt får også et kick av det. Jeg får kick av å vite at andre kvinner vil ha mannen min. Kanskje det er nettopp dette som gjør at han og jeg vil holde sammen livet ut. Man kan godt si man åpner seg for å forelske seg i andre på denne måten, men jeg mener at den risikoen har man alltid i et forhold, man kan forelske seg bare ved å se på hverandre og snakke med hverandre.

Vel..det høres ut som det du trenger er en trygg havn, men likevel masse bekreftelse fra andre. Du vil ikke være alene, men heller ikke binde deg til noe som ikke gir deg samme kick lenger. Det er hele tiden snakk om å dytte grenser og score mer bekreftelse, feks hos kompiser og gifte menn. Det er ikke lenger morsomt og krydder i forholdet, men skadelig for deg.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Vel, jeg må bare si at jeg har null forståelse og respekt for folk som dere.

Heldigvis trenger jeg ikke å forstå det heller.

Uansett bør dere ha såpass moral at dere holder dere unna alle som er opptatt, eller de som kan misforstå oppførselen deres. En oppførsel som altså ikke er normal og derfor fort vil bli misforstått som noe annet.

Endret av Steinar40
  • Liker 5
Skrevet

Du (TS) lurer forøvrig på han gifte mannen på jobben; og det er veldig enkelt å forklare egentlig.

1. Det å reprodusere seg er en normal drift/instinkt, og du er ett (mulig) tilgjengelig høl å tømme seg i.

2. Alkohol inn = vett ut.

AnonymBruker
Skrevet

Du (TS) lurer forøvrig på han gifte mannen på jobben; og det er veldig enkelt å forklare egentlig.

1. Det å reprodusere seg er en normal drift/instinkt, og du er ett (mulig) tilgjengelig høl å tømme seg i.

2. Alkohol inn = vett ut.

Stemmer. Ts, du skal ikke ta for gitt at bare fordi mannen gir etter til slutt så er du det perfekte catch. Det perfekte catch og bekreftelse hadde vært om han ville dumpe sin familie for deg. At han vil rote og ha sex med deg, vel, han ble jo presset til bristepunktet av hva kåtskap og lyst angikk.

At noen vil stikke kuken i meg og tømme seg tar jeg ikke akkurat som et kompliment for å si det slik, og det bekrefter ingenting for meg, bare at jeg er pulbar, og jeg er ærlig talt mye mer enn det..!

Anonym poster: e6717b2cb85e734eba9205355b1e45cc

• Liker 6
Skrevet

Vel..det høres ut som det du trenger er en trygg havn, men likevel masse bekreftelse fra andre. Du vil ikke være alene, men heller ikke binde deg til noe som ikke gir deg samme kick lenger. Det er hele tiden snakk om å dytte grenser og score mer bekreftelse, feks hos kompiser og gifte menn. Det er ikke lenger morsomt og krydder i forholdet, men skadelig for deg.

ja, det er snakk om å hele tiden få bekreftelse. jeg er avhengig av det. derfor jeg starter tråden..

Skrevet

Mulig et sært forslag, men hva med telesex, eller "camgirl"? Der får du rikelig med bekreftelse (det er i det minste min erfaring, selv om det kan ta litt tid å få gode moderatorer ol som siler ut trollene), og du skader ikke folk rundt deg.

Kommer selvsagt an på hvor obs du må være på ID, men det er ikke tvingende nødvendig å vise ansikt, og du kan blokkere land du ikke vil skal ha direkte tilgang. Da er det "kun" igjen proxy brukere, og det som kommer til å bli spredd på redtube ol.

Skrevet

Så lenge dere begge spiller med åpne kort og er fornøyd dere imellom ser jeg ikke noen problem med hvordan dere vil organisere samlivet. Jeg er enig i at deres ordning er mer appetitelig enn utroskap, da ingen blir bedratt.

Jeg er forsåvid enig i at det er han gifte mannen som er den som i størst grad mangler moral, eventuelt selvkontroll. En voksen mann er ansvarlig for sine handlinger og kontroll over sine lyster. Jeg syntes derimot ikke det er særlig snilt gjort av deg å friste en mann på den måten, prøve å risikere hans familieliv for å få bekreftelse på at han vil pule deg. Han er enten et svakt menneske eller så mangler han moral for å flørte/rote med deg bak sin kone, og det er i mine øyne feil å utnytte svake mennesker.

Jeg tror ikke det er sunt å alltid trakte etter mer, det kommer en dag der man er mindre attraktiv og det blir kansje tungt å ha et så enormt behov etter bekreftese som gradvis blir vanskeligere å fore? Jeg ville tro at den mest stabile livstilen ville være å kunne skape sin egen lykke/bekreftelse, så er en ikke alltid avhengig av at det er noen andre der. Jeg er ingen ekspert på omeråde så godt mulig jeg tar feil. Folk får gjøre som de vil så lenge de står inne for sine handlinger, men jeg syntes fremdeles det er feil å utnytte svake mennesker.

AnonymBruker
Skrevet

Mulig et sært forslag, men hva med telesex, eller "camgirl"? Der får du rikelig med bekreftelse (det er i det minste min erfaring, selv om det kan ta litt tid å få gode moderatorer ol som siler ut trollene), og du skader ikke folk rundt deg.

Kommer selvsagt an på hvor obs du må være på ID, men det er ikke tvingende nødvendig å vise ansikt, og du kan blokkere land du ikke vil skal ha direkte tilgang. Da er det "kun" igjen proxy brukere, og det som kommer til å bli spredd på redtube ol.

Jeg har faktisk spøkt om at jeg kan ha deltidsjobb som telefonsex-dame.. hehe. og da får jeg jo bekreftelse som du sier. men det er ikke den formen for bekreftelse jeg søker. jeg søker bekreftelse fordi jeg har "vunnet" noen over med personligheten min, med sjarmen, med humøret, med humoren min.. over lenger tid. at jeg har vært "smart", vært intellektuell i min flørting. og så vinner jeg vedkommende over. DET er kicket... det er ikke det at jeg nødvendigvis vil ha sex med vedkommende etterpå, jeg vil bare ha personen på kne etter meg.

AnonymBruker
Skrevet

Det høres jo rett og slett ut som en avhengighet på samme måte som med nikotin, spill, adrenalin, alkohol osv.

Om dette er et stort problem, bør du få hjelp til å bli kvitt det.

Anonym poster: 9dc43e93da39b3a264705c1f3da002a2

• Liker 5
Skrevet

Det høres jo rett og slett ut som en avhengighet på samme måte som med nikotin, spill, adrenalin, alkohol osv.

Om dette er et stort problem, bør du få hjelp til å bli kvitt det.

Det er en avhengighet, helt klart. jeg er avhengig av den rusen det gir meg + at jeg opplever det som et spill rett og slett. Men jeg ønsker ikke å såre noen, og jeg ønsker ikke å ødelegge et familieliv. Jeg er enig i at det er slemt å utnytte et svakt menneske, men jeg er kanskje et svakt menneske selv. Og han gifte mannen vet godt hvordan jeg er, jeg har forklart det til han flere ganger.. og spiller med på spillet mitt, både i edru og full tilstand.. så hvem utnytter hvem, egentlig.
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge dere begge spiller med åpne kort og er fornøyd dere imellom ser jeg ikke noen problem med hvordan dere vil organisere samlivet. Jeg er enig i at deres ordning er mer appetitelig enn utroskap, da ingen blir bedratt.

Jeg er forsåvid enig i at det er han gifte mannen som er den som i størst grad mangler moral, eventuelt selvkontroll. En voksen mann er ansvarlig for sine handlinger og kontroll over sine lyster. Jeg syntes derimot ikke det er særlig snilt gjort av deg å friste en mann på den måten, prøve å risikere hans familieliv for å få bekreftelse på at han vil pule deg. Han er enten et svakt menneske eller så mangler han moral for å flørte/rote med deg bak sin kone, og det er i mine øyne feil å utnytte svake mennesker.

Jeg tror ikke det er sunt å alltid trakte etter mer, det kommer en dag der man er mindre attraktiv og det blir kansje tungt å ha et så enormt behov etter bekreftese som gradvis blir vanskeligere å fore? Jeg ville tro at den mest stabile livstilen ville være å kunne skape sin egen lykke/bekreftelse, så er en ikke alltid avhengig av at det er noen andre der. Jeg er ingen ekspert på omeråde så godt mulig jeg tar feil. Folk får gjøre som de vil så lenge de står inne for sine handlinger, men jeg syntes fremdeles det er feil å utnytte svake mennesker.

Takk for et godt svar. Jeg er enig i at det er slemt å utnytte et svakt menneske, men jeg er kanskje et svakt menneske selv. Og han gifte mannen vet godt hvordan jeg er, jeg har forklart det til han flere ganger.. og alikevel er han med på spillet, både i edru og full tilstand.. så hvem utnytter hvem, egentlig. Jeg er også helt enig i at det er best å skape sin egen lykke. Jeg jobber med saken. Og er veldig bevisst det.

AnonymBruker
Skrevet

Det er en avhengighet, helt klart. jeg er avhengig av den rusen det gir meg + at jeg opplever det som et spill rett og slett. Men jeg ønsker ikke å såre noen, og jeg ønsker ikke å ødelegge et familieliv. Jeg er enig i at det er slemt å utnytte et svakt menneske, men jeg er kanskje et svakt menneske selv. Og han gifte mannen vet godt hvordan jeg er, jeg har forklart det til han flere ganger.. og spiller med på spillet mitt, både i edru og full tilstand.. så hvem utnytter hvem, egentlig.

Mitt beste tips til deg er bygg opp selvtilliten og selvfølelsen, noe mangler slik du holder på, det er ikke sunt eller bra for deg.

Anonym poster: e6717b2cb85e734eba9205355b1e45cc

• Liker 4
Skrevet

Jeg har faktisk spøkt om at jeg kan ha deltidsjobb som telefonsex-dame.. hehe. og da får jeg jo bekreftelse som du sier. men det er ikke den formen for bekreftelse jeg søker. jeg søker bekreftelse fordi jeg har "vunnet" noen over med personligheten min, med sjarmen, med humøret, med humoren min.. over lenger tid. at jeg har vært "smart", vært intellektuell i min flørting. og så vinner jeg vedkommende over. DET er kicket... det er ikke det at jeg nødvendigvis vil ha sex med vedkommende etterpå, jeg vil bare ha personen på kne etter meg.

Niteflirt ;) Der har du egne kunder, og vil ofte følge de over tid. Velg deg ut markedsføring i USA, list deg som en Europeisk mystisk forførerske, og det du selger da er en fantasi, noe de er klar over.

Det er ikke ideelt, i og med at det kan fore et usunt behov du har, men det kan også gjøre deg "overmett", eller gi deg et utløp som er mindre skadelig for deg og andre.

AnonymBruker
Skrevet

Du må bestemme deg.. Fortsette eller bli kvitt avhengigheten. Du blir ikke kvitt noen ting ved å være usikker på hva du skal gjøre.

Mitt tips er å gå til psykolog, og gå inn for å bli kvitt denne avhengigheten.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...