AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #1 Skrevet 21. april 2013 Hei. Jeg hadde bursdag noen dager siden. Dagen kom og jeg fikk gratulasjoner fra fam, mann pluss sur gratulasjonssms fra svigers om at jeg ikke tok tlf. Koselig.. Men det kom aldri gave fra samboeren, før på kvelden etter at han var på Coop... Da tryller han frem roser og en fillete pakke uten kort og papir..jeg blir så utrolig glad, men nå som jeg har fått brukt tingen fungerer den dårlig og han har faktisk kjøpt den på Coop, for ca 200 -300 kr.. Er så lei meg nå og vi har hatt det veldig tøft, og akkurat kommet oss videre fra tanken på å gå fra hverandre. Er jeg dum som reagerer? Hadde Kansje håpet på et smykke eller noe fint. Anonym poster: f7bde90357a67c732cad6c0ea9e6fec3
absinthia Skrevet 21. april 2013 #2 Skrevet 21. april 2013 Jeg skjønner at du ble litt lei deg fordi han ikke hadde tenkt ut noe på forhånd, men vær glad for at han i det minste anstrengte seg litt. Det var en bedre gave enn det jeg fikk fra eksen min da vi hadde bodd sammen i et par- tre år; En og en halv måned etter dagen min, fikk jeg en sånn julepynt en skal tenne lys under for å få noen engler i toppen til å snurre. Den virket ikke og var kjøpt på Nille for ti kroner. Da ble jeg skikkelig skuffa! 1
Steinar40 Skrevet 21. april 2013 #3 Skrevet 21. april 2013 Stort sett alle i dagens Norge er bortskjemte. Men jeg kan jo godt forstå at du ikke ble veldig imponert over hans bursdagsgave dagen etterpå.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #4 Skrevet 21. april 2013 Jeg skjønner at du ble litt lei deg fordi han ikke hadde tenkt ut noe på forhånd, men vær glad for at han i det minste anstrengte seg litt. Det var en bedre gave enn det jeg fikk fra eksen min da vi hadde bodd sammen i et par- tre år; En og en halv måned etter dagen min, fikk jeg en sånn julepynt en skal tenne lys under for å få noen engler i toppen til å snurre. Den virket ikke og var kjøpt på Nille for ti kroner. Da ble jeg skikkelig skuffa! Du har rett..gave på ti kroner fra Nille er ille! Coop er vel nesten luksus i forhold. :-p Håper du får finere gaver nå da. ;-) Anonym poster: f7bde90357a67c732cad6c0ea9e6fec3
Gjest TJ Oshie Skrevet 21. april 2013 #5 Skrevet 21. april 2013 Hadde Kansje håpet på et smykke eller noe fint. Anonym poster: f7bde90357a67c732cad6c0ea9e6fec3 Pjuke. Kjøp det sjæl
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2013 #6 Skrevet 21. april 2013 Stakkars mannfolk verden over som skal holde styr på alle disse gavedagene... Harcheller aldri forstått hvorfor det er så stas å motta gaver folk har kjøpt KUN fordi det forventes. Det er for min del de små oppmeksomhetene og overraskelsene i hverdagen som betyr noe, ikke gaver til bursdagen min. Det kunne ikke brydd meg mindre
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #8 Skrevet 21. april 2013 Syntes du skal være fornøyd! Tanken som teller og ja, du er bortskjemt! Anonym poster: 9b916b5252b32242858ef2f74363f281
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå