AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #1 Skrevet 21. april 2013 Dette har skjedd : For nesten 2 år siden traff jeg en mann og ble stormforelsket. Vi hadde det kjempefint sammen. Problemet her var at han kom ut av et forhold,langt samboerskap. Hun hadde ikke hentet alle tingene sine enda. Fikk på en måte følelsen av at han ikke hadde bearbeidet bruddet helt. Uansett holdt vi det gående noen måneder..Plutselig ville han ikke mer. Jeg skjønte ingenting og ble veldig lei meg. Etter flere måneder sendte jeg han en melding for å høre hvordan det gikk. DA kom beskjeden som fikk hjertet til å synke! Nå hadde han fått seg kjæreste så det var nok ikke så lurt å treffes. Jaja, det var tungt men da hadde jeg prøvd iallefall. Så går det et halvt år når han ringer fra byen og vil at jeg skal komme ned å treffe han. Hvilket jeg IKKE gjorde selvfølgelig. Han var sikkert full tror jeg tror faktisk han var sammen med hun forsatt. (Vet hun bodde i en annen by så hun var sikkert ikke her da). Sa selvfølgelig nei. Var stolt over det, for jeg hadde jo forsatt følelser..men skjønte at det ikke var noen god ide. Så går det enda noen måneder..Tenker egentlig ikke mer på fyren..Da får jeg melding igjen..Der han spør hvordan det går og om han var stygg med meg? Eh..Hva skal man si til sånt? Spør videre om jeg ikke kan besøke han osv..Si nei så klart og spør om han virkelig tror det er så lett osv. Får til svar at jeg ikke bør undervurdere meg selv. Kan noen fortelle meg hva han mente med det?? Svarte ikke. Så er jeg ute med noen venninner uken etter etter, vi begynner å prate om han. Det nærmer seg stengetid, har fin bris og dumme meg texter han..og da er det gjort igjen. Han var i nærheten og vi gikk hjem til han og hadde en helt historisk vill natt. Får vite det er helt slutt mellom de og at det er han som som tok det valget. Mente de hadde det for fint? WTF? Mener han kjedelig eller? Eh... Når jeg våknet kunne jeg ikke komme meg raskt nok ut der i fra! Vet det var en dum tabbbe, men har såpass sterke følelser at jeg hadde et svakt øyeblikk der. Jeg forstår meg ikke på han. Hva skjer!? Skjønner ingenting..Hva gjør jeg hvis han tar kontakt igjen? Dette er en fyr jeg har heftige følelser for så det har ikke vært enkelt. Uff, beklager langt og rotete innlegg men jeg er virkelig fucket opp i hodet nå.. Anonym poster: 86f663ef5f7fb47356647344f1a4054a
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2013 #2 Skrevet 21. april 2013 Gammel er du egentlig? Du virker ung. Finnes ikke noe sånt som et svakt øyeblikk enten du har drukket eller ikke. Menmen du var hvertfall singel da dette skjedde, men mitt råd er vel bare å gå videre i livet. Lær av dette "svake" øyeblikket du hadde og voks på det.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #3 Skrevet 21. april 2013 han mener nok at du er bra å ha for sex når han ikke har andre damer ? ellers så ville han jo ha hatt et forhold med deg fra begynnelsen av, men nå som han er singel og litt desperat så vet han jo hvor han finner deg. Anonym poster: 3815412440dccdde312f2da847106346
Steinar40 Skrevet 21. april 2013 #4 Skrevet 21. april 2013 Jaja, det ender nok med et brak til slutt, tenker jeg. 1
Gjest TS Skrevet 21. april 2013 #5 Skrevet 21. april 2013 Hvor gammel jeg er har ikke noe med saken å gjøre. Og det heter ikke noe som et svakt øyeblikk? Hvem er du egentlig? Helt perfekt? Javel, så fint for deg da men jeg er et menneske som gjør feil av og til.
Gjest TS Skrevet 21. april 2013 #6 Skrevet 21. april 2013 Har heller ikke tenkt å treffe han igjen. Kommer til å avise han hvis han prøver seg. Mannen er en drittsekk. Verre med hun som han dumpet sikkert. Ble sikkert mer gla i han hun.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 21. april 2013 #7 Skrevet 21. april 2013 Det finnes apper der ute som blokkerer både innkommende og utgående sms/anrop. Skaff deg en slik, så klarer du å glemme ham. Han fyren er tydeligvis helt håpløs og vil nok ikke behandle deg bra. Han hopper fra dame til dame og passer på å alltid ha noen i bakhånd. Han er alltid på vippen til å være utro, og bruket ikke tid som singel for å komme over eksene sine. Du vil ikke bruke mer tid på ham! Det finnes forresten masse menn som kan gi deg "vilme netter" på daglig basis, samtidig som de respekterer deg og er glad i deg:)
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #8 Skrevet 21. april 2013 Vil du ha en som mener man kan ha det for fint???? Høres ut som en som ikke vil være lykkelig. Anonym poster: 8ebe077efbc5cd46ca08b42895819e7f
Gjest TS Skrevet 21. april 2013 #9 Skrevet 21. april 2013 Tenkte det samme ja.. Tulling. Stakkars oss damer som faller for han. Men nå kjenner jeg meg faktisk mer forbanna enn lei meg. Litt på meg selv for jeg burde bedt han reise og ryke..
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #10 Skrevet 21. april 2013 Drit i det... Det kommer til å være nok av andre damer som ber han ryke og reise Anonym poster: 8ebe077efbc5cd46ca08b42895819e7f
tom1986 Skrevet 21. april 2013 #11 Skrevet 21. april 2013 Det er litt morsomt å se paradokset kvinner; ubevisst elsker de hensynsløse drittsekker, men samtidig hater de at de elsker drittsekkene. :D
Gjest Jento Skrevet 21. april 2013 #12 Skrevet 21. april 2013 Elsker blir feil, tiltrukket og betatt ja..stygt å måtte si det. Men etter min erfaring er de best i sengen iallefall. Kanskje derfor. Men sånne som han taper nok bare på det i lengen hvis han forsetter sånn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå