Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Et interessant tema dukket opp blant mine venninner og meg i dag på vår typiske jentekveld. Vil gjerne høre deres mening.

Hva mener dere om gutter/jenter som er med på drikkeleker som involverer klining og litt drøye ting, f.eks spin the bottle, og de har en kjæreste? Er det "lov" å kline med andre siden det er en lek? Hvis den andre parten blir sint, har vedkomende rett til å bli irritert på den andre parten da?

Anonym poster: 51b0b210f668ca4ddf46305b03fe1ce2

Videoannonse
Annonse
Gjest vilma2000
Skrevet

Selvfølgelig er ikke det ok...? Men regner med at du er relativt ung og da kan det hende det er mer greit i deres generasjon...(?) Jeg er i midten av 20-årene og hadde aldri vært i den situasjonen, heller ikke min kjære. Om han av en eller annen grunn hadde vært med på en slik lek og klina med en annen hadde vi hatt et utrolig stort problem. Hadde nok ikke gjort det slutt, vi bor jo sammen og jeg elsker han, men vi hadde nok brukt lang tid på å komme oss gjennom det.

• Liker 2
Skrevet

No go, har man type/dame så forholder man seg til det, ingen lek endrer på det... Min mening ihvertfall, full og leker er ingen unskyldning for utroskap. Heller ikke om dama hadde kysset/klint med ei annen dame, er jeg sammen med noen er det kun meg hun kliner med punktum.

• Liker 6
Skrevet

Nå drikker ikke min kjæreste alkohol, men det kunne ikke falt meg inn å synes det var OK, og heller ikke falt meg inn å gjøre det samme selv.

Nå er vi 28 og 35, men jeg mente det samme for ti år siden også.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er vel dette en problemstilling som bare dukker opp dersom man er i tenårene....

Men uavhengig av det. Klining med andre er klining med andre, uansett hva man kaller leken/unnskyldningen.

Anonym poster: ed004e0b4caef7e74d3fb0a37d088343

Skrevet

Finnes jo mange drikkeleker der man ikke trenger å kline!

Selv uten partner hadde jeg vært veldig lite interessert i å la en flasketut diktere hvem jeg kliner med.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Stemmer nok at det er mest i tenårene det skjer, og ja, jeg er fortsatt i tenårene :sjenert: Jeg føler at jeg er den eneste på min alder som synes det er patetisk å være med på slike drikkeleker når du er i et forpliktet forhold! Min mening er at det er fy-fy å bruke "det var bare en lek" som unnskyldning :nei:

Skrevet

Hadde ikke gjort meg noe, er bare en lek. Og vi er i midten av 20-årene for å ha sagt det.

• Liker 1
Skrevet

Da hadde vi hatt et stort problem her hjemme. Det er IKKE lov hos oss!

Skrevet

Jeg hadde syntes det var helt greit. Det hadde min kjæreste også syntes.

Skrevet

Hva er vitsen med de lekene? Kan man ikke bare sitte rolig, nyte drikken og prate? Jeg har bare vært med på en sånn lek. Det var kortspill og den som tapte måtte drikke 10 slurker. Jeg husker ikke helt hvordan man tapte, men det var veldig ofte. Dermed blir man jo stupfulle.

• Liker 1
Skrevet

Et interessant tema dukket opp blant mine venninner og meg i dag på vår typiske jentekveld. Vil gjerne høre deres mening.

Hva mener dere om gutter/jenter som er med på drikkeleker som involverer klining og litt drøye ting, f.eks spin the bottle, og de har en kjæreste? Er det "lov" å kline med andre siden det er en lek? Hvis den andre parten blir sint, har vedkomende rett til å bli irritert på den andre parten da?

Nei, det er overhodet ikke akseptabelt ("lov").

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på hva slags avtale du har med kjæresten. Vi er i midten av tredveåra, og hadde ikke hatt noe problem med det, men den slags drikkeleker opphørte da vi var rundt tjue, så problemstillingen er ikke så veldig aktuell.

Anonym poster: a72e5d28dd96edfabba65f7a233e87c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...