Gjest ts Skrevet 20. april 2013 #1 Skrevet 20. april 2013 For et halvt år siden kuttet jeg kontaken med ei vennine, grunnen til dette var at hun ble sammen med en annen gutt. Jeg hadde begynt å få følelser for henne, vi flørtet både på nett og når vi møttes og hun sa at hun synes jeg var kjekk og likte meg utrolig godt. Så kom det en annen gutt inn i bildet, ting gikk forholdsvis fort mellom de og etter to uker sto de plutselig som "i et forhold" på facebook. Jeg ble veldig såret og i tillegg var denne gutten ekstremt sjalu på meg ettersom han visste at jeg og venninnen min hadde god kontakt og et godt øye for hverandre. For noen dager siden møtte jeg venninna igjen og hun var veldig sur på meg fordi jeg hadde kutttet kontakten, jeg forklarte hvorfor, men hun skjønte det fortsatt ikke. Hun hadde jo heller ikke tatt kontakt med meg da, så jeg forstår egentlig ikke hvorfor hun var så veldig sur. Er det jeg som er en drittsekk her eller?
bebisss Skrevet 21. april 2013 #3 Skrevet 21. april 2013 Sier det samme, drit i henne. Du vil bare bli mer såret og typen hennes synes helt sikkert ikke det er så kjekt heller. Hun kommer bort til deg og er sur fordi hun vil ha oppmerksomheten din igjen, men hun kunne jo selv holdt kontakten om hun ønsket men det gjorde hun ikke.... 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #4 Skrevet 21. april 2013 Muligens du har lagt for mye i det? Jeg vet ikke. Uansett teit oppførsel av "venninna" di. Anonym poster: 7fef4c6c931cc37f84c46a9e955dc906
Sulosi Skrevet 21. april 2013 #5 Skrevet 21. april 2013 Flørt og humor kan gå hånd i hånd så det er ikke sikkert hun forstår hvordan du føler for henne. Hun ser kanskje på flørtinga som tøys og tull mellom to venner. I så fall må du enten fortelle sannheten til henne eller leve med at hun er sur. 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #6 Skrevet 21. april 2013 Kansje hun bare mente å være venn med deg? Er du sikker på at hun flørtet ? Anonym poster: 2af63dcfa9446897ebc191d9486678e1
Steinar40 Skrevet 21. april 2013 #7 Skrevet 21. april 2013 For et halvt år siden kuttet jeg kontaken med ei vennine, grunnen til dette var at hun ble sammen med en annen gutt. Jeg hadde begynt å få følelser for henne, vi flørtet både på nett og når vi møttes og hun sa at hun synes jeg var kjekk og likte meg utrolig godt. Så kom det en annen gutt inn i bildet, ting gikk forholdsvis fort mellom de og etter to uker sto de plutselig som "i et forhold" på facebook. Jeg ble veldig såret og i tillegg var denne gutten ekstremt sjalu på meg ettersom han visste at jeg og venninnen min hadde god kontakt og et godt øye for hverandre. For noen dager siden møtte jeg venninna igjen og hun var veldig sur på meg fordi jeg hadde kutttet kontakten, jeg forklarte hvorfor, men hun skjønte det fortsatt ikke. Hun hadde jo heller ikke tatt kontakt med meg da, så jeg forstår egentlig ikke hvorfor hun var så veldig sur. Er det jeg som er en drittsekk her eller? Det eneste fornuftige er å kutte all kontakt.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #8 Skrevet 21. april 2013 Blås i henne! Hvis hun ikke forstår det etter den forklaringa tror jeg ikke hun vil forstå det noen gang. Anonym poster: 2bf11b7bc43585e895cd622a9c95609d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå