AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #1 Skrevet 20. april 2013 Er det flere enn meg som er glad i bøkene til John Green? Hvilke har dere lest? Favorittsitater? Til dere som ikke har lest noen av hans bøker: Han har skrevet:Looking for Alaska (2005)An Abundance of Katherines (2006)Paper Towns (2008)Will Grayson, Will Grayson (2010)(med David Levithan)The Fault in Our Stars (2012) Hittil har jeg lest Looking for Alaska og Paper Towns. Har akkurat begynt på An Abundance of Katherines. Jeg synes bøkene hans er triste, fine, spennende og morsomme på en gang, og jeg kjenner at jeg lever meg veldig inn i bøkene og karakterene. Synes han skriver bra, og har mange gode poenger. Finner ofte sitater jeg liker, og som jeg bare vil klippe ut og henge på veggen. Føler at jeg har lært litt om hvordan jeg ser på livet og andre mennesker etter å ha lest Looking for Alaska og Paper Towns. Jeg liker egentlig ikke å lese engang. Dette er de første bøkene jeg leser frivillig på mange år, og vet dere hva? Jeg liker det Anonym poster: 85b9ac70c168e03e8d29953924300e97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå