Gå til innhold

Middelhavscruise med RCCL

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Igjen, tusen takk for hjelpsomt svar! :) Men på denne reisen cruiset planlegger så er det vel med inngang til de forskjellige serverdighetene? Hvis man reiser på egenhånd så må man jo ordne dette selv også.

Skjønner godt at du blir reisesyk ;)

Ingen årsak! :)

Det står i utfluktbeskrivelsen hva som er inkludert, men dere vil betale en brøkdel av dette hvis dere gjør det på egenhånd. Dessuten er de skipsutfluktene gjerne beregnet på folk som er trege til bens, så dere kan ikke regne med å få gjort like mye som på egenhånd. Jeg får i hvert fall fnatt av å kaste bort tid på å vente på at alle skal gå på do ;)

Anonym poster: df64e0770b35b1b8cef76583656e7cb9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen årsak! :)

Det står i utfluktbeskrivelsen hva som er inkludert, men dere vil betale en brøkdel av dette hvis dere gjør det på egenhånd. Dessuten er de skipsutfluktene gjerne beregnet på folk som er trege til bens, så dere kan ikke regne med å få gjort like mye som på egenhånd. Jeg får i hvert fall fnatt av å kaste bort tid på å vente på at alle skal gå på do ;)

Sant det du sier! Vi får ta å skjekke opp i det litt på forhånd, så lenge vi har planlagt det litt så skal vi vel alltids få det til på egenhånd :) Er det noen av de havnene vi skal i land, hvor det det ikke er verdt å forlate båten? Tenker for å få en dag på båten. Ser for meg at det er fantastisk deilig å være ombord på båten, og ligge ved bassenget når det omtrent er tomt :danse:

AnonymBruker
Skrevet

Toulon isåfall, etter min mening. Villefranche kan dere også bare ta en liten tur inn (dere tar sånne små tenderbåter rett inn til sentrum) og eventuelt bare ligge litt på stranda der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...