AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #1 Skrevet 20. april 2013 Jeg har ikke pratet med henne på flere mnd. Dette på grunn av at hun rett og slett ikke har virket interessert i kontakt, og i tillegg har hun nok av andre å være sammen med. Tror du ikke hun ringer meg før helgen og spør meg om jeg vil være med henne ut på byen. Hun forklarer at hun ikke har noen andre å være med og at hun kjeder seg. (Jo takk, tenker jeg. Klart og tydelig siste valget). Jeg unnskylder meg med at jeg ikke har råd. Jeg fortsetter praten for å høre hvordan det har gått med henne den siste tiden, og hun prater ut om sitt. Ingen spørsmål tilbake om hvordan det går med meg. Samtalen ender etter noen minutter. Er det noen av dere som har en slik "venninne"? Dette kan da umulig være normal oppførsel? Det verste er at hun har 10 ganger så mange venninner som meg. Jeg fatter ikke hvordan slike mennesker kan være populære? Anonym poster: 12b6da685dc0e08bf0e776f5b494d699
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #2 Skrevet 20. april 2013 Ingen? Anonym poster: 12b6da685dc0e08bf0e776f5b494d699
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #3 Skrevet 20. april 2013 Jeg har også en slik venninne, men jeg håper og tror at dette ikke er normalt (om man er eldre enn 14). Min venninne har alltid meg som sitt siste valg. Hun legger heller ikke skjul på det, men det vet jeg ikke om er bevisst eller ei. Du kan anse deg som "heldig", synes jeg, for jeg blir invitert med ganske ofte, men når dagen vi skal gjøre noe er der, ble det visst ikke noe av likevel. Og så ser jeg senere at hun er med andre venner. Det beste er nok å kutte ut slike mennesker, iallefall å nedgradere dem til å være bekjente istedet for venninner, og det virker det som du har gjort? Vennskap skal vel være basert på at man er gjensidig glad i og bryr seg om hverandre, ikke der samtalene bare handler om den ene parten. Kanskje du skal gi beskjed til henne om hvordan hun er/oppfører seg? Kanskje det fører til en bevisstgjørelse og endring i henne. Anonym poster: f4460c3b6ccf348d1835109bbcf71fb1
Jentejente24 Skrevet 20. april 2013 #4 Skrevet 20. april 2013 har noen "venninner" som oppfører seg litt sånn også men kanskje ikke så ekstremt. Mitt problem er at jeg føler at jeg prøver å ta utrolig mye initiativ og kan nesten med hånden på hjertet si at hvis jeg ikke hadde kontaktet dem så hadde jeg ikke fått spørsmål om å sees/finne på noe.. hvertfall ikke på en lang stund.
Gjest Fleecejakke Skrevet 20. april 2013 #5 Skrevet 20. april 2013 Jeg hadde en slik venninne. Jeg kuttet henne ut.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #6 Skrevet 20. april 2013 Det verste er at hun liksom ikke prøvde å skjule det heller. Det var liksom slik "du skjønner, ingen andre har tid i kveld..og jeg vil ut! *sukk*". Jeg tenkte bare.. "Hva faen er det du tror? Tror du virkelig at jeg skal komme løpendes til deg nå, når jeg er den siste du spør, og vi ikke har prata sammen på flere mnd?" I tillegg har hun null interesse av mitt liv. Jeg kan vel også legge til i samme slengen at jeg har støtte henne igjennom flere harde perioder. Jeg var i en periode hennes "hobby psykolog". Jeg er fornærmet.. -Ts Anonym poster: 12b6da685dc0e08bf0e776f5b494d699
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå