FrøkenFrikens Skrevet 20. april 2013 #1 Skrevet 20. april 2013 Har du vært hos Sol PMU i Oslo? Er du fornøyd med resultatet?
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #2 Skrevet 20. april 2013 Ja, tatt eyeliner hos henne. Fornøyd. Anonym poster: 5de51bbfd992759e1220081c977aec42
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #3 Skrevet 20. april 2013 Ja, har fått øyenbryn. Ikke av Sol - hun har eviglange ventelister (med mindre man er heldig og det kommer en avbestilling...) men ble tatovert av niesen (tror jeg det var) hennes. Ble sånn passe fornøyd. Var fint i ca 4 mnd, men så ble det helt falmet. Vil gjerne fylle på mer, men har ikke råd. Skal helt klart gå til Sol in person neste gang, kjenner flere som har fått eyeliner og bryn av henne. Veldig flink, tilpasser alt den enkelte og er sjukt hyggelig! Anonym poster: 80da377380e1ae6df0cbe87fa08b637d
amadine Skrevet 21. april 2013 #4 Skrevet 21. april 2013 Jeg har vært hos sol. Kunne ikke vært mer fornøyd
FrøkenFrikens Skrevet 21. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2013 Anonym: Var du hos Bettina? Henne skal jeg til også. Ble du fornøyd ellers da, med form, farge og selve bahandlingen? Jeg er livredd for å bli misfornøyd, Hehe.. Har du tatt alle de tre behandlingene? Er de bare blasse liksom, eller ujevne i fargen? Har du tatt det opp med dem? Mange spørsmål her nå, føler jeg må gjøre god research før jeg legger meg under nåla...
Høstblader Skrevet 21. april 2013 #6 Skrevet 21. april 2013 Jeg har tatt eyeliner og er strålende fornøyd. Første gang pluss første refill ble gjort av Solvår, og andre refill pluss refill et år etter ble gjort av Bettina.
FrøkenFrikens Skrevet 22. april 2013 Forfatter #7 Skrevet 22. april 2013 Så godt å høre, Høstblader Jeg tenker at hvis brynene falmer bør de farges opp uten kostnad.. Det jeg er mest redd for er at form og farge skal bli helt feil.. Nå er det få dager igjen til timen min, superspent!
FrøkenFrikens Skrevet 29. april 2013 Forfatter #8 Skrevet 29. april 2013 Jeg ble veldig fornøyd, i tilfelle andre lurer!! 1
sara-ellis Skrevet 29. april 2013 #9 Skrevet 29. april 2013 Vet Ida Wulff og Andrea Badendyck har vært der, men de har ikke gjort noen drastiske forandringer :-)
FrøkenFrikens Skrevet 30. april 2013 Forfatter #10 Skrevet 30. april 2013 Det har jeg også sett De to har bryn fra før, jeg har mer eller mindre ingenting,. :/ Men nå er jeg knallfornøyd!
sara-ellis Skrevet 30. april 2013 #11 Skrevet 30. april 2013 Det har jeg også sett De to har bryn fra før, jeg har mer eller mindre ingenting,. :/ Men nå er jeg knallfornøyd! Så bra! :-)
Ulla Ullsokk Skrevet 30. april 2013 #12 Skrevet 30. april 2013 Jeg har tatt bryn og lepper der! Bettina er like flink som Solvår! De er begge ekstremt nøye med formen og det er jo alfa og omega! Jeg er superfornøyd med brynene, men ikke 100% med leppene. Formen er kjempefin, men leppene mine tar ikke farge på midten og da blir jeg avhengig av lipgloss for å ikke se ut som om jeg har sliten leppestift på. Elsker likevel at kantene er så fine, men kommer til å droppe solfaktor på leppene i sommer for å bleke resultatet litt, siden leppene mine er så bleke i utgangspunktet. Fargen de ga meg er veldig fin og naturlig og hadde vært perfekt hvis mine egne lepper enten tok farge innerst eller ikke var så bleke fra før av. Resultatet er så fint at ingen ser at jeg har gjort noe, brynene er helt fantastiske, jeg klarte ikke sminke de like naturlig selv. Jeg har hår, da, så de ser ikke sminket ut heller, de er bare penere i formen, jevnere, ser ut som om håret er tjukkere.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #13 Skrevet 1. mai 2013 Har lest mye på bloggen hennes og har kjempelyst til å tatovere lepper og bryn, men bor i Bergen og har ikke råd til å både dra til Oslo og betale for tatoveringene... Noen som vet om tilsvarende flinke folk i Bergen? Anonym poster: 878aec912283e14481c59c76d1fb9ebd
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #14 Skrevet 23. juni 2014 Dere som har fikset bryn hos sol; har dere stråteknikk?? Jeg har lest mye positivt om henne men har også hørt om en kunde som ble misfornøyd fordi hun følte sol bare kjørte over henne og bestemte formen uten å ta hensyn til at kunden ikke ville ha ny form, bare fylle inn sin egen.. Denne kunden ønsket også skyggeteknikk mens sol insisterte på at strå var det som funket.. Selv ønsker jeg meg også skygge, føler strå ser veldig fake ut, spes der man har lite hår.. Vil ha innspill fra alle som har vært hos sol, siden jeg vurderer dette sterkt nå. og- eh, var det vondt?? Anonymous poster hash: 4ce38...685
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #15 Skrevet 23. juni 2014 Dere som har fikset bryn hos sol; har dere stråteknikk?? Jeg har lest mye positivt om henne men har også hørt om en kunde som ble misfornøyd fordi hun følte sol bare kjørte over henne og bestemte formen uten å ta hensyn til at kunden ikke ville ha ny form, bare fylle inn sin egen.. Denne kunden ønsket også skyggeteknikk mens sol insisterte på at strå var det som funket.. Selv ønsker jeg meg også skygge, føler strå ser veldig fake ut, spes der man har lite hår.. Vil ha innspill fra alle som har vært hos sol, siden jeg vurderer dette sterkt nå. og- eh, var det vondt?? Anonymous poster hash: 4ce38...685 ps- noen som har vært hos andre behandlere der enn sol og bettina?? Ser at man kan bli modell for sol pmu også, siden de trenger folk som vil ha pmu under kursing etc.. kunne vært fristende men føles risky å være guinea pig! Anonymous poster hash: 4ce38...685
amadine Skrevet 23. juni 2014 #16 Skrevet 23. juni 2014 Dere som har fikset bryn hos sol; har dere stråteknikk?? Jeg har lest mye positivt om henne men har også hørt om en kunde som ble misfornøyd fordi hun følte sol bare kjørte over henne og bestemte formen uten å ta hensyn til at kunden ikke ville ha ny form, bare fylle inn sin egen.. Denne kunden ønsket også skyggeteknikk mens sol insisterte på at strå var det som funket.. Selv ønsker jeg meg også skygge, føler strå ser veldig fake ut, spes der man har lite hår.. Vil ha innspill fra alle som har vært hos sol, siden jeg vurderer dette sterkt nå. og- eh, var det vondt??Anonymous poster hash: 4ce38...685 Jeg har strå. Veldig fornøyd. Overhodet ikke vondt
Wonders Skrevet 24. juni 2014 #17 Skrevet 24. juni 2014 Har time i høst. Ble preggo (gravid) i ventetiden. Gleder meg. Skal få fikset bryn.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #18 Skrevet 26. juni 2014 Har time i høst. Ble preggo (gravid) i ventetiden. Gleder meg. Skal få fikset bryn. Time hos sol eller? ANtar det er veldig lang ventetid hos henne..? Jeg teller på knappene om jeg skal bestille en time selv, vil aller helst ha det gjort NÅ før sommerferien, samtidig som jeg er livredd for å gjøre dette da jeg er redd resultatet blir mislykket... Synes en del av sols bilder viser veldig tenåringsbryn, liksom.. som ser litt unaturlige ut. jeg vil ha et naturlig resultat, men fra midten og ut av mine egne bryn blir pmu spesielt synlig siden jeg har lite hår der.. Anonymous poster hash: 4ce38...685
Gjest Gemini7 Skrevet 26. juni 2014 #19 Skrevet 26. juni 2014 Jeg har strå. Veldig fornøyd. Overhodet ikke vondt Fikk du muligheten til å velge strå eller skygge? Det står jo at man skal kunne det, men ble usikker mtp det andre har sagt om at de ble overtalt av linergisten mtp teknikk. måtte du fylle på mange ganger?
Wonders Skrevet 26. juni 2014 #20 Skrevet 26. juni 2014 Time hos sol eller? ANtar det er veldig lang ventetid hos henne..? Jeg teller på knappene om jeg skal bestille en time selv, vil aller helst ha det gjort NÅ før sommerferien, samtidig som jeg er livredd for å gjøre dette da jeg er redd resultatet blir mislykket... Synes en del av sols bilder viser veldig tenåringsbryn, liksom.. som ser litt unaturlige ut. jeg vil ha et naturlig resultat, men fra midten og ut av mine egne bryn blir pmu spesielt synlig siden jeg har lite hår der.. Anonymous poster hash: 4ce38...685 Jeg tar med bilde av hva jeg vil ha. Så kan vi bli enige sammen. Hos Sol selv ja. Halvt år venting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå