Gå til innhold

unngår å bli sammen med x-en fordi jeg er redd for hva folk skal si!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har vært så mye frem og tilbake med oss nå at jeg begynner å syns det er pinlig.

Det har vært slutt flere ganger og nå er jeg på nippet å starte på nytt med han. Igjen.

I har et barn sammen så det er ikke lettnå bare la han gå.

Vibhar slitt lenge. Ny krangling og tull. Lat jar han vært hjemme også.

Nå er det gått ca en mnd siden jeg gjorde det slutt og nå er han på besøk hos meg og jeg begynner å kjenne på savnet......

Det ser også ut til at han har kommet seg og at ting faktiak kan bli annerledes.

Men samtidig er jeg så redd for at det skal gå tilbake til hamle vaner igjen. For jeg kjenner han godt og vet at han er fryktelig glad i sofaen.

Men hvorfor er jeg så redd for hva folk skal si?

Jeg har "plaget" min venninne med dette lenge nå. Har pratet og pratet om dette i månesvis. Hun er sikkert dritt lei. Også skal jeg begynne sammen med denne mannen igjen og vi er tilbake på start...

Jeg et redd for hva mamma skal si. Hva pappa skal sibog tenke. Hva jeg skal si til mine venner. Vi er smmen igjen

.....kommer til å hate å si det.

Dårlig tegn..?

Anonym poster: fe01af14a776adb9ee99e590d29706dd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, da tror jeg du vet at det er feil, og at det du skammer deg mest over er at du ikke har selvrespekt til å holde deg unna mannen. Hvorfor skal det plutselig bli annerledes når dere har hatt et turbulent mønster over så lang tid?

Anonym poster: b3087e27267179355461372d9c0fa246

• Liker 2
Skrevet

Eg pleier alltid å tenke at det er ein grunn til at ein slår opp, og dei samme prolema har jo vore der kvar gang dåke har gått tilbake til kvarandre. Det er heilt vanlig å savne nokon når ein har slått opp, men sikker på du ikkje bare savner nokon og ikkje han? Eg har savna dei mest idiotiske ekser rett etter brudd, men når det kjem litt på avstand så er det bare deilig at det er over! :) Tenk på tida du sløser på han som du heller kunne brukt til å ha det bra og finne mr. Right? ;) Hadde eg framleis vore sammen med eksen min, så hadde eg ikkje funnet min samboer som er det beste som har skjedd meg!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror grunnen til at du er redd for hva andre skal si, er at du innerst inne vet det er dumt å prøve igjen og igjen med noe som faktisk ikke er bra for deg/dere. Hvordan opplever barnet deres det når det er fram og tilbake hele tiden, skjermer dere ham/henne?

Anonym poster: 8530bca47bf9843d5d15bbacc134d7dc

AnonymBruker
Skrevet

Hør her. Det er mange av oss som opplever at følelsene er der, viljen er der, men det funker bare aldri! Men se på Carrie and Mr.Big, se på alle de parene som blir par igjen og igjen og igjen. Tro meg; vi er der ute. Hva med å leve litt livet på hver deres kant, bo hver for seg? Aldri si aldri - vær dere SELV.

Anonym poster: 50bb58cc479884a6e1793b8f266626c0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror grunnen til at du er redd for hva andre skal si, er at du innerst inne vet det er dumt å prøve igjen og igjen med noe som faktisk ikke er bra for deg/dere. Hvordan opplever barnet deres det når det er fram og tilbake hele tiden, skjermer dere ham/henne?

Anonym poster: 8530bca47bf9843d5d15bbacc134d7dc

Ja det gjør vi

Krangler aldri foran ham.

Han er ikke mer enn to år gammel heller så det er vel begrenset hva han får med seg. Men at han kjenner på den dårlige stemningen tviler jeg ikke på.

Jeg vet ikke helt hva som får meg til å ville være med han. Det var så enkelt når han bodde hjemme hos seg selvnognikke var på besøk hos meg. Det gikk helt greit. Heelt frem til for noen dager siden

Da fikk jeg virkelig kjenne på savnet.

Vet ikke hva det kommer av når jeg vet hvor dritt ting har vært.

Ts.

AnonymBruker
Skrevet

Alt jeg klarte å konsentrere meg om når jeg leste innlegget ditt var skrivefeilene, sorry.

Anonym poster: d95d189d92a0ee02854f16a5cd8638f4

AnonymBruker
Skrevet

Alt jeg klarte å konsentrere meg om når jeg leste innlegget ditt var skrivefeilene, sorry.

Anonym poster: d95d189d92a0ee02854f16a5cd8638f4

Det må være trist å føle seg opphengt i slike ubetydelige detaljer.. hvis du må vite det så skriver jeg på telefon og gidder ikke rett opp alt.

Skrevet

Stakkars barn. At foreldrene stadig bryter og finner sammen igjen skaper en voldsom utrygghet. Du må gjerne fortelle deg selv at han er så liten at han ikke får med seg ting, men det er bare tull! Hvis dere skal prøve igjen synes jeg i hvert fall at far ikke bør flytte inn igjen med det samme. Vær kjærester men bo hver for dere, for barnets skyld!

• Liker 1
Gjest Toolose
Skrevet

Sliter med det samme selv... Men her har barnefaren gjort drøye ting mot meg og sønnen vår.. Alkoholmisbruk og vold..

Men kjenner savnet av han da vi ikke er sammen, og når vi er sammen, så er jeg usikker på alt og vet ikke om det noen gang vil holde.. Jeg føler meg tryggere når vi er sammen pga da har han ikke sønnen vår alene og jeg slipper at han sover over hos far (sønnen vår er 14 måneder)

Er så lett å være sammen han pga han kjenner meg godt, er flink med han lille og er "trygt" i den forstand at vi har vært sammen i 4 år før det ble slutt...

Er vanskelig å bare la han gå da jeg ser han et par ganger i uken da jeg skal levere sønnen min til han.. Blir lett betatt av han og han har noen utrolig gode sider som jeg ikke har sett i en annen mann før..

Men... Folk vil klikke om de finner ut av vi er sammen pga vi har vært gjennom rettsaker, og alle vet om alkoholmisbruken og volden... Jeg vil miste mye av kontakten med venner, og familie hvis jeg tar dette valget...

Tenk deg nøye gjennom.. Er det han du vil ha resten av livet? Du må finne det ut nå snart før barnet deres blir voksent nok til å se og sense alt som skjer mellom dere.

Lykke til :)

Gjest Coolaid
Skrevet

Du får ny tid hver dag. Da kan du velge å bruke den slik du vil. Er du i et dårlig spor, enten alene eller sammen med noen, kan du velge å gjøre noe nytt. Dersom det du gjør ikke virker for deg så velg nytt !

Skal du være sammen med eksen igjen så må dere gjøre noe nytt - det virker dårlig slik du beskriver det. Skal du fortsette alene så gi deg selv en ny start, du er verdt det.

Legg fra deg offer rollen og gi deg selv et fantastisk liv !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...