org Skrevet 20. april 2013 #1 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Ja, som overskrifta sier, våkner jeg hver morgen med en ekkel, metallisk smak i munnen. Er dette et sykdomstegn, eller er det helt normalt? Edit: Har googla litt rundt nå, og funnet ut at det kan ha mange årsaker, blant annet hormonforandringer (ved graviditet etc). Nå er ikke jeg gravid, så da satser jeg på etc. Dvs jeg har fått påvist hormonforandringer (mest sannsynlig overgangsalder). Så da puster jeg litt lettere. :-) Endret 20. april 2013 av org Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elise00 Skrevet 20. april 2013 #2 Del Skrevet 20. april 2013 Bruker du sovemedisin? Det er en vanlig bivirkning på noen av de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 20. april 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 20. april 2013 Nei, ingen medisiner i det heletatt, unntatt en Paracet hvis jeg har vondt i hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2013 #4 Del Skrevet 20. april 2013 Har du amalgan-fyllinger i noen av tennene? Kan være tegn på at noen av de lekker.. Det er ikke så bra. Oppsøk tannlege om du har:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå