Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Glemte hva det heter, men det skal være at du står og ble språyet på med selvbruningsspray. Lurer voldsomt på hvordan det er og erfaring andre har hatt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei du med d lange vansklie navnet :-) Jeg har prøvd d, vet faktisk ikke helt va det kalles, men jeg sier bare spray brun...Du står i eit rom i bare truse eller du kan jo sikkert ha bh visst du vil da,du får en hette på hode for og baskytte håret ,og så er det en som står med en slakks kjempe spray (høytrykkspyler) :ler: og spraier fra tær til topp , det som er så bra er att du blir så jevt brun , og så tar det bare 10 min så er du kjempe brun... :-) det varer ikkje lenger i en ukes tid, men det gjer ingen ting for det koster bare 200kr og det var i Stavanger da..Jeg gjer dette ofte , det skader jo ikkje huden og så har jeg så dårleg toldmodihet att jeg ikkje gidder og sole meg... Visst du bestemmer deg for dette (noe jeg ambefaler) så må du huske og skrubbe huden godt og ikkje smøre deg med for feit krem før bruningen da kan det renne litt.. Silla :-)

Skrevet

Kaster meg på denne tråden jeg, siden jeg også har lyst til å bli sprayet brun.

200 kroner er jo ikke dyrt, og jeg har sett at noen har betalt 250 kroner i Bergen. Men vet noen om noe sted i Oslo som gjør dette, til en overkommelig pris?

Gjest Anonymous
Skrevet

på Hillevåg på Hear and dear (frisørsalong)....Silla :)

Gjest Anonymous
Skrevet

He he , går litt fort her av og til. :oops: selvfølgelig mener jeg hair and there.. kan bare ikkje stave jeg sorry :oops: Silla

Gjest gloria
Skrevet

Helt greit. Ville bare forsikre meg om at det var Hair & There slik at jeg ikke prøvde å lete etter en salong som ikke eksisterer :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...