Gjest Marsvinet Skrevet 20. april 2013 #1 Del Skrevet 20. april 2013 Vi har alle sett dem. De skriver den ene diskriminerende tråden/innlegget etter den andre, troller og provoserer så mye de klarer. Hva er det de gjør her egentlig? Og hvorfor misliker de kvinner så sterkt? En misogynist er kort sagt en som misliker eller hater kvinner, men det kan også være en som mener at kvinner er mindre verdt enn menn, eller at kvinner kun er seksuelle objekter som er til for mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kalkunen Skrevet 20. april 2013 #2 Del Skrevet 20. april 2013 Vi har alle sett dem. De skriver den ene diskriminerende tråden/innlegget etter den andre, troller og provoserer så mye de klarer. Hva er det de gjør her egentlig? Og hvorfor misliker de kvinner så sterkt? En misogynist er kort sagt en som misliker eller hater kvinner, men det kan også være en som mener at kvinner er mindre verdt enn menn, eller at kvinner kun er seksuelle objekter som er til for mannen. Er uenig i at det er misogynistisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 20. april 2013 #3 Del Skrevet 20. april 2013 Kvinner er så fæle, egoistiske onde og teite! Patetisk sutring fra bitre guttunger. :kgbaby: 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 20. april 2013 #4 Del Skrevet 20. april 2013 Sannsynligvis fordi det er mange kvinner her som de kan provosere og erte opp, slik at de atter en gang får sine synspunkter om at "kvinner er fæle skapninger" bekreftet. For i deres verden er det naturligvis slik at kvinner angriper dem - de har jo bare uttalt "sannheten". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #5 Del Skrevet 20. april 2013 De vet kvinnene her inne tenner på pluggene og gjør det til en populær tråd. Vedder på at prosentandelen her inne som faktisk misliker kvinner er èn av tjue. De 19 andre kjeder seg bare, har et oppmerksomhetsbehov som ikke blir dekket i den virkelige verden. De setter seg bevisst i et dårlig lys her inne for at noen skal "se" dem fordi de ikke blir sett ellers. Anonym poster: 8ebff4e8d18fa1c99f537f13de11dac1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marsvinet Skrevet 20. april 2013 #6 Del Skrevet 20. april 2013 Er uenig i at det er misogynistisk. Her har vi jo misogynist nr.1! Kan du ikke gi oss et dyptgående og ærlig svar på hvorfor du alltid sitter på KG og sprer kvinnehat? Mener du egentlig det som du skriver? Har du et behov for å skape reaksjoner gjennom trolling? Sitter du for eksempel på Mac-forum for å legge ut om hvordan Mac suger i forhold til PC også, bare for å få oppmerksomhet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kalkunen Skrevet 20. april 2013 #7 Del Skrevet 20. april 2013 Her har vi jo misogynist nr.1! Kan du ikke gi oss et dyptgående og ærlig svar på hvorfor du alltid sitter på KG og sprer kvinnehat? Mener du egentlig det som du skriver? Har du et behov for å skape reaksjoner gjennom trolling? Sitter du for eksempel på Mac-forum for å legge ut om hvordan Mac suger i forhold til PC også, bare for å få oppmerksomhet? HAHAHAAHAHAHAHAHAH!!!!!! Er JEG en misogynist?!?! Alt jeg ville ha var slanketips til eksen min men det ble for hard kost for en del sofasittere og overfråtsere. Jeg fungerer bare som fingeren som peker tilbake på alle som peker fingre mot menn. Åpne øya dine så ser du at misandri er langt mer utbredt. Er bare tilpassa likestilling jeg, noe du og de andre forumfjaserne burde begynne å tilpasse dere i stedet for å syte om at alle menn som ikke er som du liker eller har holdninger som er til fordel for deg er "kvinnehateje " Hahahaahaha misogynist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 20. april 2013 #8 Del Skrevet 20. april 2013 HAHAHAAHAHAHAHAHAH!!!!!! Er JEG en misogynist?!?! Alt jeg ville ha var slanketips til eksen min men det ble for hard kost for en del sofasittere og overfråtsere. Jeg fungerer bare som fingeren som peker tilbake på alle som peker fingre mot menn. Åpne øya dine så ser du at misandri er langt mer utbredt. Er bare tilpassa likestilling jeg, noe du og de andre forumfjaserne burde begynne å tilpasse dere i stedet for å syte om at alle menn som ikke er som du liker eller har holdninger som er til fordel for deg er "kvinnehateje " Hahahaahaha misogynist :kgbaby: 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 20. april 2013 #9 Del Skrevet 20. april 2013 Kvinner er ekle, de har et sånt slimete hull som de blør fra uten grunn, og når vi vil kose med det slimete hullet får vi ikke lov med mindre de tenner på oss, som om det skulle være et krav, vi har rett på det hullet når vi vil Første gang jeg bruker sarkasme ikonet, må være litt forsiktig med tanke på tamaet i tråden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 20. april 2013 #10 Del Skrevet 20. april 2013 De er her for å spre hatet sitt og få bekreftelse på at det de sier er sant. Om bare en person bekrefter det de synes, er alle kvinner sånn. De er sinte på grunn av sjalusi til andre menn som får fitte og tar det utover alle jenter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beano Skrevet 20. april 2013 #11 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Hele denne debatten og krangling om likestilling går meg lei. Enig i at det finnes mange misogynister på KG, men det finnes like mange feminister. Begge typer tar like feil og de er nok her for samme grunn som meg og alle andre brukere - å gi sin mening og spre sine synspunkter. Endret 20. april 2013 av Beano 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Søgni Skrevet 20. april 2013 #12 Del Skrevet 20. april 2013 Hele denne debatten og krangling om likestilling går meg lei. Enig i at det finnes mange misogynister på KG, men det finnes like mange feminister. Begge typer tar like feil og de er nok her for samme grunn som meg og alle andre brukere - å gi sin mening og spre sine synspunkter. Jeg blir litt usikker på hva du mener med å sammenligne feminister og misogynister? Jeg er helt enig i at kjønnsdebatter her inne sklir litt ut med mer og mindre ekstreme synspunkter i begge retninger, bare for å presisere det. --- Jeg er forresten enig med de som mener at det er en del trolling og provokatører som vet akkurat hva de skal skrive for at kvinner her inne skal tenne på alle pluggene. Det hender jo jeg biter på selv. Likevel er det jo ikke noe KG- fenomen at internettet og debattfora etc. er fullt av "kvinnehat"og folk som bebreider bl.a. kvinner for alt som går ille nå til dags, sånn sett ville det jo vært rart om det ikke fantes noe av det her inne også. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #13 Del Skrevet 20. april 2013 Hva? Har alle dere fått pc på kjøkkenet nå plutselig? Anonym poster: 90f04bae3fb6e555f34bc8d14fc8449b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #14 Del Skrevet 20. april 2013 Absolutt ikke kvinnehater. KG er et lærerikt forum å sondere. Jeg elsker kvinner. Og provoserer nok litt, men det er for å få svar jeg ønsker meg fra hederlige kvinner og forsone meg med at jeg ble lurt av ei kynisk dame, så jeg får kommet meg videre. Anonym poster: 56e313b3ea3ae12516affa6460dadacf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #15 Del Skrevet 21. april 2013 Når ble feminisme det samme som misandry? Anonym poster: c5e5b35015f82bd1faec62601be0d9bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #16 Del Skrevet 21. april 2013 Når ble feminisme det samme som misandry? Når du logget deg inn på KG. Anonym poster: 90f04bae3fb6e555f34bc8d14fc8449b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #17 Del Skrevet 21. april 2013 Jeg er en av de som ikke klarer å bli provosert av disse misogynistene, tvert om, jeg synes synd på dem og lar dem derfor være i fred med sitt edder og galle, det er jo en grunn til at de ikke får seg dame, ikke har hatt seg på lenge, såklart må få lov til å lufte ut sin frustrasjon på kg. Bedre at de gjør det her, enn ute i hvertfall. Anonym poster: b3cfec07f324c80f193e2153ebbec26b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beano Skrevet 21. april 2013 #18 Del Skrevet 21. april 2013 Jeg blir litt usikker på hva du mener med å sammenligne feminister og misogynister? Jeg er helt enig i at kjønnsdebatter her inne sklir litt ut med mer og mindre ekstreme synspunkter i begge retninger, bare for å presisere det. --- Jeg er forresten enig med de som mener at det er en del trolling og provokatører som vet akkurat hva de skal skrive for at kvinner her inne skal tenne på alle pluggene. Det hender jo jeg biter på selv. Likevel er det jo ikke noe KG- fenomen at internettet og debattfora etc. er fullt av "kvinnehat"og folk som bebreider bl.a. kvinner for alt som går ille nå til dags, sånn sett ville det jo vært rart om det ikke fantes noe av det her inne også. Jeg oppfatter ikke innlegget mitt som en sammenligning av misogynister og feminister. Jeg nevnte det fordi mange feminister har en ganske lik holdning om det motsatte kjønnet, på samme måte som misogynister. That's all...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 21. april 2013 #19 Del Skrevet 21. april 2013 Jeg oppfatter ikke innlegget mitt som en sammenligning av misogynister og feminister. Jeg nevnte det fordi mange feminister har en ganske lik holdning om det motsatte kjønnet, på samme måte som misogynister. That's all...... På youtube har du 3 grupper, Misogynister kalt MRA(mans "rights" advivate) som hater kvinner og syns alt har gått til helvete siden de fikk stemmen, så har du radical feminist, som er akurrat det samme som MRAs bare kvinne versjonen, menn voldtar dem om de ser på dem på gata, og prøver de å flørte med kvinner er de perverse og bør kastreres. Så har du i midten Sex positive feminist og normale menn, som enkelt og greit er de eneste fornuftige, de er feminisitske men ja har ikke noe problem med men og sex, selvstendige sterke damer som ikke leker offere og menn som er femiistiske i at de også vil kvinner skal ha samme rettgheter osv. Alle disse 3 sidene lager masse videoer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå