AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #1 Skrevet 20. april 2013 Jeg har en venninne som viser tydelige tegn til sjalusi ovenfor meg og hun har også innrømt det når hun har vært full men det tror jeg ikke hun husker. Når jeg ble gravid kom hun med en rekke spydige kommentarer om at hun gledet seg til at jeg ble tjukk og så jævlig ut, hun prøvde også å overbevise meg om at livet hennes var så mye bedre enn mitt fordi hun hadde muligheten til å gå ut å feste hver helg. Vanligvis tenker jeg ikke så mye over disse kommentarene hennes men igår gikk det litt inn på meg da sa hun det at hun gledet seg til hormonene mine kom utav balanse og jeg fikk masse kviser for det fortjente jeg. Hun sa også at det ikke var lenge igjen til kroppen min var ødelagt for alltid og da kunne jeg slutte å irritere folk med utseendet mitt. Det er veldig slitsomt at det skal være sånn, hun er egentlig en god venninne men å få sånne nedlatende kommentarer hele tiden er ikke kjekt. Anonym poster: 80c8eaab423e2fb12bcf062b2125c35c
Adhara Skrevet 20. april 2013 #2 Skrevet 20. april 2013 Hvorfor i alle dager kaller du dette en god vennine?? Dette hadde jeg rett og slett ikke funnet meg i, du må stå opp for deg selv, og sette henne på plass når hun kommer med sånne kommentarer. 6
Gjest Adera Skrevet 20. april 2013 #3 Skrevet 20. april 2013 Sett møkkakjerringa skikkelig på plass neste gang! 2
Gjest Snuppi Skrevet 20. april 2013 #4 Skrevet 20. april 2013 Herremin.... Hva er galt med henne? Hvem sier noe så frekt??? Hun må ha løse skruer i toppen!
Polly Ester Skrevet 20. april 2013 #5 Skrevet 20. april 2013 ...hun er egentlig en god venninne Anonym poster: 80c8eaab423e2fb12bcf062b2125c35c Nei, det er hun ikke. En god venninne holder seg for god til å si sånne ting. 7
Jentejente24 Skrevet 20. april 2013 #6 Skrevet 20. april 2013 håper du er klar over at det faktisk er mulig å slå opp med venninner på lik linje som man kan slå opp med en kjæreste. For meg hadde det hvertfall vært helt sykt om en venninne kom med slike kommentarer til meg, og jeg hadde slått opp på stedet. Jeg håper i det minste at du har satt henne skikkelig på plass og sagt ifra? Men hva mente hun med at du irriterer alle med utseendet ditt? 5
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #7 Skrevet 21. april 2013 håper du er klar over at det faktisk er mulig å slå opp med venninner på lik linje som man kan slå opp med en kjæreste. For meg hadde det hvertfall vært helt sykt om en venninne kom med slike kommentarer til meg, og jeg hadde slått opp på stedet. Jeg håper i det minste at du har satt henne skikkelig på plass og sagt ifra? Men hva mente hun med at du irriterer alle med utseendet ditt? Fordi hun mener jeg er pen og det irriterer henne at jeg "fremprovoserer" det med å bruke sminke og pene klær. Ja, jeg er fullt klar over det og kommer til å gjøre det også, har tenkt at jeg kanskje har overreagert men når jeg fikk skrevet det ned her ser jeg det at jeg ikke gjorde det allikevel. Vet ikke helt hvordan jeg skal si noe til henne.. Anonym poster: a64defe08dae9d63b4a4db023c335c01
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #8 Skrevet 21. april 2013 Fortsett å pynt deg og føl deg fin. Du er helt sikkert flott og vakker som gravid Ts! Le av veninna di du, vis henne at du driter i de dumme kommentarene. Hun har det garantert ikke lett med seg selv. Og du blir brøt sikkert like fin igjen etter graviditeten. Jeg gikk opp 20 kilo i min graviditet, var diiiiger og trodde huden skulle bli ødelagt..men det synes nesten ikke at jeg har vært gravid. Anonym poster: 9f1ac23e96983c7b99245407ff0767f9 4
Gjest Tekola Skrevet 21. april 2013 #9 Skrevet 21. april 2013 Avsporinger og personangrep fjernet. Tekola, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå