AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #1 Skrevet 20. april 2013 Dater en mann ( 4 dates )og liker ham veldig godt, men han har tatt helt av! Han sier at han ble forelsket første gang han så meg, han kjøper meg blomster, skriver koselige meldinger, finner på små romantiske ting, snakker om ferier,gjør alt at jeg skal føle meg spesiell. Han sier også at jeg er drømmedama... Og nei, vi har ikke hatt sex Vet ikke hvorfor, men jeg er ganske skeptisk når det gjelder menn som blir så fort forelsket. Er det mulig? Er det ekte følelser? Anonym poster: 87026e455bc1a7fa4c4922807c533912
Gjest extra Skrevet 20. april 2013 #2 Skrevet 20. april 2013 (endret) Dater en mann ( 4 dates )og liker ham veldig godt, men han har tatt helt av! Han sier at han ble forelsket første gang han så meg, han kjøper meg blomster, skriver koselige meldinger, finner på små romantiske ting, snakker om ferier,gjør alt at jeg skal føle meg spesiell. Han sier også at jeg er drømmedama... Og nei, vi har ikke hatt sex Vet ikke hvorfor, men jeg er ganske skeptisk når det gjelder menn som blir så fort forelsket. Er det mulig? Er det ekte følelser? Anonym poster: 87026e455bc1a7fa4c4922807c533912 Hvor lenge siden er det sist han var i et forhold? Er han sjenert? Mange venner av begge kjønn? De som opplever en slik gledesrus har antakeligvis ikke hatt så mye kontakt med kvinner generelt. Eller hva med typen "Si det hun ønsker å høre" Men hyggelig at du finner det godt Endret 20. april 2013 av extra
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #3 Skrevet 20. april 2013 Hvor lenge siden er det sist han var i et forhold? Er han sjenert? Mange venner av begge kjønn? De som opplever en slik gledesrus har antakeligvis ikke hatt så mye kontakt med kvinner generelt. Men hyggelig at du finner det godt Han har vært singel i 1 år og har barn fra før. Vet ikke hvorfor ble det slutt der, men det er noe som skurrer.For et år siden skrev de på fb hvor høyt elsker de hverandre osv og plutselig er det slutt. Vet ikke om han er sjenert, er kanskje mer stille og rolig type. Ts Anonym poster: 87026e455bc1a7fa4c4922807c533912
Gjest extra Skrevet 20. april 2013 #4 Skrevet 20. april 2013 Han har vært singel i 1 år og har barn fra før. Vet ikke hvorfor ble det slutt der, men det er noe som skurrer.For et år siden skrev de på fb hvor høyt elsker de hverandre osv og plutselig er det slutt. Vet ikke om han er sjenert, er kanskje mer stille og rolig type. Ts Anonym poster: 87026e455bc1a7fa4c4922807c533912 Jeg råder deg til å beholde bakkekontakten, men bli kjent med denne mannen. Han er nok i en rus og jeg ser den. Men dessverre er slike som en vulkan som får utløp, men som etter hvert blir roligere. Det er flere muligheter her. Han kan ha mange venner, men føle seg ensom blant de. Så møter han deg og føler kontakten med deg på en dypere plan. Eller det kan være en mann som har lært seg at slik atferd blir belønnet med positive ting fra deg. Jeg tror ikke på kjærlighet ved første blikk. Det jeg imidlertid tror er at når man ser en person klarere enn alle andre så tror man at det er kjærlighet. Kjærligheten trenger tid til å manifestere seg hos mennesker. Søk på Sissel Grans artikkel om det på Google. Men bevares; kos deg masse og ha det godt. Men behold bakkekontakten selv. Mennesker som blir så ruset som han har en tendens til å falle tilbake veldig raskt. Det klarer ikke alltid motparten.
Charlie. Skrevet 20. april 2013 #5 Skrevet 20. april 2013 Dater en mann ( 4 dates )og liker ham veldig godt, men han har tatt helt av! Han sier at han ble forelsket første gang han så meg, han kjøper meg blomster, skriver koselige meldinger, finner på små romantiske ting, snakker om ferier,gjør alt at jeg skal føle meg spesiell. Han sier også at jeg er drømmedama... Og nei, vi har ikke hatt sex Vet ikke hvorfor, men jeg er ganske skeptisk når det gjelder menn som blir så fort forelsket. Er det mulig? Er det ekte følelser? Anonym poster: 87026e455bc1a7fa4c4922807c533912 Det er like ekte som hvilken som helst annen følelse. Menn blir først og fremst forelsket på grunn av utseendet. Personligheten er sekundær, men er den dårlig så blir hun lite attraktiv uansett hvor pen hun er. Forskjellen er at det skal mer til før damer ødelegger sjansene sine på grunn av dårlig personlighet.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #6 Skrevet 20. april 2013 Noen sparer ikke på de store ordene, men hva som ligger bak er jo vanskelig å vite foreløpig. Dessuten tenker jeg at én ting er å bli forelsket ved første blikk, jeg ble veldig fort betatt/forelska i kjæresten min, men jeg (og han) beholdt bakkekontakten og gikk rolig fram før vi innså at det faktisk fungerte over tid mellom oss. For selv om en er forelska tar det jo tid å bli kjent og se hvem den andre egentlig er, hvordan man fungerer sammen i et forhold, hva man faktisk har å gi. Jeg ville aldri kommet med så kraftige kjærlighetserklæringer til kjæresten min på et så tidlig stadium, selv om jeg hadde en veldig god magefølelse og tegnet hjerter både her og der... (men vi snakket jo om at det føltes bra, riktig, osv). Det at de skrev sånne ting på facebook ville jeg ikke tenkt så mye over. Noen ganger prøver en å redde et forhold som hangler ved å "ta i" med kjærlighetserklæringer, handlinger osv, men så funker det ikke likevel. Anonym poster: c93ea4eab7e0ba97e250b0a138dfe210
Gjest JakeGreen Skrevet 21. april 2013 #7 Skrevet 21. april 2013 Det er like ekte som hvilken som helst annen følelse. Menn blir først og fremst forelsket på grunn av utseendet. Personligheten er sekundær, men er den dårlig så blir hun lite attraktiv uansett hvor pen hun er. Forskjellen er at det skal mer til før damer ødelegger sjansene sine på grunn av dårlig personlighet. Bullshit? Kunne ikke vært mer feil for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå