Gå til innhold

Styggeste brudesko??

Gjest Xavia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, de var ikke pene.

Men helt ærlig så hadde det vært litt morro og hatt et par slike om man hadde en kjole der skoene ikke syntes allikevel.

Askepott for 1 dag? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk denne siden:

http://www.uglydress.com/uglyshoes.html

Legg spesielt merke til de nederst til høyre - Maxi Pad slippers. Maxi pads er store damebind... (Men damen skal ha for kreativitet.)

Catzy

:o Ja der var det mye vakkert, men jeg må inrømme at jeg syntes litt synd på den stakkars bruden som fikk den grusomme kaken.

Ellers kan jeg ikke annet enn å le. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Nå føler jeg meg såra og vonbroten! :ler2:

Eksempel 1=Brudesko fra den nevnte uglysiden

Eksempel 2=Mine brudesko

Sånn bortsett fra at mine sko er hele er det jo samme sko!! :o :ler2:

Jeg syntes de andre også var pene, jeg, men det er kanskje jeg som er rar...og som har en høøøøy mann! :D

--------------------------

Men de skoene som trådstarter linket til eller bindskoa var vel kanskje ikke helt vakre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen trøst Isiselin, så reagerte jeg egentlig ikke noe spesielt på akkurat det skoparet. :D

Brude flip flopsene, brudesneakersene og garasjeskoene derimot var et kapittel for seg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinyl betyr jo plastsko! Tenker det blir deilig og svett etterhvert...

Lekkert å se sko som dugger.

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Tok det ikke så personlig, jeg! Synes i grunnen det var litt komisk! Og skoene mine er perfekte til meg! Så det så! :tunge1:

Saeria og MissG: Takk for trøsten!

Det er egentlig rart så ulik smak en kan ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes de andre også var pene, jeg, men det er kanskje jeg som er rar...og som har en høøøøy mann! :D

Jeg har også høøøøøøøøøøøøøøøy mann, men ingen får meg til å ta på meg sko med platåsåle ;-)

Høye, smale hæler: JA :-)

Platåsåle: NEI :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Konklusjon = Isiselin er rar! :ler2: Bra vi er forskjellige da, Lula! :)

For jeg hadde garantert gått som en ku med lange, smale hæler! Og det hadde nok vært enda teitere enn platåsåler! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hehe..jeg og synes de var litt kule .Gøy med askepott sko da. Men regner med at det kanskje kan bli veeeldig svett ja.

Uansett så kommer jeg sikkert til å sparke av meg skoene flere ganger i løpet av kvelden.

Jeg for min del kunne sikkert kjøpt noe sånt for show, men jeg skulle hatt noen andre i reserve i tillfelle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..jeg og synes de var litt kule .Gøy med askepott sko da. Men regner med at det kanskje kan bli veeeldig svett ja.

Uansett så kommer jeg sikkert til å sparke av meg skoene flere ganger i løpet av kvelden.

Jeg for min del kunne sikkert kjøpt noe sånt for show, men jeg skulle hatt noen andre i reserve i tillfelle :)

De var jo det, da....! :)

Kan tenke meg at det hadde blitt litt vel fuktig inni dem etterhvert, da.. Hehe... :)

Jeg kunne faktisk også kjøpt disse, men de er antakeligvis aaaltfor smale over vristen.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...