AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #1 Skrevet 20. april 2013 Jeg vet ikke hva som er årsaken til det, men problemet går altså ut på at jeg aldri kan koble laderen fra PC, for dersom jeg gjør det, går den i svart. Og jeg har lagt merke til at batterinivået konstant er "dødt", altså et rødt kryss over batteriikonet, så det betyr at laderen ikke lader, men likevel må ha den tilkoblet hele tiden for å unngå svart skjerm. Noen som en idé om hva årsaken til problemet kan være? Anonym poster: 34e5ef7532625ab9159458fdee6680cc
RockPaperScissor Skrevet 20. april 2013 #3 Skrevet 20. april 2013 Hadde samme på pcen til mamma her om dagen, funket med å ta ut batteriet og sette inn igjen. Har du prøvd?
fruBeist Skrevet 20. april 2013 #4 Skrevet 20. april 2013 Sånn er min syv år gamle pc og. mitt batteri er nok avgått med døden.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #5 Skrevet 21. april 2013 Jeg hadde en Dell som fikk kaputt batteri etter bare et knapt år, så batteriene kan ryke før man vet ordet av det. Til slutt ble PCn livløs selv om jeg hadde strøm tilkoblet og da måtte jeg fjerne batteriet for å få liv i PCn igjen. Batteriet var så dårlig at PCn ikke funket så lenge strømmen måtte gå gjennom batteriet. Enten må du kjøpe nytt batteri eller så må du belage deg på å alltid være tilkoblet strøm når du bruker den. Anonym poster: 72379ec796f58262ee9330a45c19dca2
RockPaperScissor Skrevet 21. april 2013 #6 Skrevet 21. april 2013 Jeg hadde en Dell som fikk kaputt batteri etter bare et knapt år, så batteriene kan ryke før man vet ordet av det. Til slutt ble PCn livløs selv om jeg hadde strøm tilkoblet og da måtte jeg fjerne batteriet for å få liv i PCn igjen. Batteriet var så dårlig at PCn ikke funket så lenge strømmen måtte gå gjennom batteriet. Enten må du kjøpe nytt batteri eller så må du belage deg på å alltid være tilkoblet strøm når du bruker den. Anonym poster: 72379ec796f58262ee9330a45c19dca2 Hvis jeg ikke tar helt feil så er det vel fem år garanti på sånne deler som batteri, så det skal dekkes av forhandler.
Dellcare Skrevet 22. april 2013 #7 Skrevet 22. april 2013 Hej, jag heter Emma och arbetar på Dell. Det låter helt klart som det är ditt batteri som är sönder. Jag beklagar detta. Garantitiden för just för batterier är 2,5 år, så om du sänder mig din service tag per mail så kan jag se hur gammal din dator är och om jag kan göra något för att hjälpa dig. Tack på förhand! Med vänliga hälsningar, Emma Croona Dell | Social Media & Communities Professional Följ oss på Twitter: @DellLytter
Dellcare Skrevet 23. april 2013 #8 Skrevet 23. april 2013 Hej igen, Upptäckte precis att jag inte skrivit min mailadress. Min mail är: [email protected]. Mvh/ Emma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå