AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #1 Skrevet 20. april 2013 Jeg føler meg så stygg, uansett om jeg sminker meg, kler meg fint(prøver) og ordner håret, så føler jeg at jeg ikke ser ut i det hele tatt.. For 2-3 år siden, følte jeg meg mye finere og kjennes ut som jeg har tapt meg sånn.. Det var for 2-3 år siden jeg ble sammen med kjæresten min også. Nå er jeg redd for at om det blir slutt med han, så kommer jeg være alene for alltid fordi ingen andre vil ha meg. Jeg har ikke så mange venner heller, så det gjør egentlig saken verre. Da sitter jeg bare hjemme å tenker på hvor stygg jeg er.. Herregud så sytete jeg er, men det er så kjedelig å ha det sånn.. Noen andre som kjenner det sånn også, eller er jeg den eneste? Anonym poster: 95c344867c07dae7c36250ccee21f35c
Dricka Skrevet 20. april 2013 #2 Skrevet 20. april 2013 Du er nok ikke den eneste.. Men du er nok den eneste som kan rydde opp i tankene dine også. Dårlig selvtillit har alle i blant.
globalagogo Skrevet 20. april 2013 #3 Skrevet 20. april 2013 Trener du? Har du en fin hobby som gjør deg glad? Har du noen forbilder? Man må ikke gjøre så mye for å føle seg fresh, liker du å kjøpe klær? Hva med å fikse neglene, vokse leggene, farge håret.. vet ikke jeg as, man kan gjøre så mange småting som gjør en sååå liten forskjell for egen selvfølelse. Jeg hadde blitt lei meg om min kjæreste følte seg stygg og hadde dårlig selvtillitt. Da hadde jeg følt at jeg ikke gav ham nok oppmerksomhet/bekreftelse osv.... Så, ja, hvis han vet at du har det sånn så er det egentlig bare dumt. Du er helt sikkert kjempefin <3
Havbris Skrevet 20. april 2013 #4 Skrevet 20. april 2013 (endret) Hvorfor er du så opptatt av hvordan du ser ut? Du er jo så mye mer enn ditt utseende! Skallet vi omgir oss med rommer følelser, meninger og erfaringer. Ta tak i dette og la det prege deg. Endret 20. april 2013 av Havbris
Gjest vilma2000 Skrevet 20. april 2013 #5 Skrevet 20. april 2013 Jeg følte meg så stygg for et år siden. Selvtilliten var så langt nede og jeg sammenlignet meg med alle andre. En dag leste jeg i et blad der en jente ble spurt om hvem hun syntes har drømmeutseende. Da svarte hun så vakkert at: "Jeg drømmer ikke om å se ut som en kjendis, for det er jo umulig. Det er jo ikke sånn at jeg kan trylle meg til å se ut som Angeline Jolie og da er det unødvendig å drømme om å se ut som henne. Mitt drømmeutseende er den beste utgaven av meg selv!". Da forsto jeg det. For at jeg skal bli fornøyd med meg selv må jeg bli den beste utgaven av MEG! Jeg gjorde de tingene som fikk meg til å se og føle meg bedre. Og du, hvis du har en kjæreste som elsker deg så er du helt garantert nydelig både inni og utti;)
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #6 Skrevet 21. april 2013 Tusen takk for svar! Det hjelper veldig å se at noen "bryr" seg litt, og tar seg tid til å svare meg her inne! Jeg trener en del, men noen uker blir det ikke prioritert (snart eksamen og mye jobbing utenom). Tenker jeg skal ta en liten "spa-dag" her hjemme i kveld. Er lenge siden jeg har gjort noe for meg selv. Tusen tusen takk for tilbakemeldinger alle! Fikk faktisk litt bedre selvfølelse bare av at noen svarte meg her inne! :-) <3 Anonym poster: bcb8d25aba0e33953d571decc49e9478
KaDust Skrevet 21. april 2013 #7 Skrevet 21. april 2013 Jeg har det på AKKURAT samme måte, haha. Før så følte jeg meg finere hvertfall når jeg sminket meg også, men nå blir det katastrofe hver gang jeg prøver å sminke meg også. Uff. Vet ikke helt hva du kan gjøre med det, for da hadde jeg jo ikke sittet i det selv. Det som er så teit er at jeg er kjempeflink til å se hva som kler andre og jeg er flink til å hjelpe andre sånn sett, mn når det kommer til meg selv får jeg det ikke til i det hele tatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå